AUDI A6 3.0TDI 2007 233KM Sanok - TAXI
U mnie zalałem olej ZF Lifeguard Fluid 8. Potem wykonałem w serwisie Audi uaktualnienie oprogramowania i adaptacje skrzyni. Dlaczego uaktualnienie i adaptacje, ponieważ fabrycznie audi zalewało ojej do skrzyń w kolorze żółtym a po modyfikacji i zmianie specyfikacji olejowej przez firmę Audi jest teraz kolor zielony i o specyfikacji, którą podałem na wstępie. Całkowity koszt uaktualnienia i adaptacji w serwisie to 500zł.
Ilość oleju jaki jest potrzebny do całkowitej wymiany to około 11 litrów. Jeżeli masz pytania to dryndnij do serwisu i wszystko pięknie i ładnie bez problemów tobie powiedzą i będziesz wtedy pewny na 100%.
Ilość oleju jaki jest potrzebny do całkowitej wymiany to około 11 litrów. Jeżeli masz pytania to dryndnij do serwisu i wszystko pięknie i ładnie bez problemów tobie powiedzą i będziesz wtedy pewny na 100%.
Zawsze jest pogoda na QUATTRO
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Update softu zawsze jest zalecany, ponieważ może polepszyć pracę skrzyni, ale adaptacja nic nie pomoże, ponieważ skrzynia sama się nauczy pracy w nowych warunkach. Sama adaptacja polega na jeździe na danym biegu przez określony czas w różnych konfiguracjach (rozpędzanie, zwalnianie itd). Takie sytuacje pojawiają się też w normalnej jeździe, ale będzie trwało to trochę dłużej. Adaptacja pomaga na chwilę. Skrzynia w końcu i tak wróci do starych ustawień, bo przecież zmienił się tylko olej, a nie część mechaniczna. Jedynie co może pomóc to remont skrzyni. Niektórym adaptacja pomaga na dłuższy czas, ponieważ robią małe przebiegi i cieszą się, że po pół roku nadal jest dobrze.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 29 lut 2016, 00:35
- Lokalizacja: Sanok
Witam umówiłem się na srodę na wymiane filtrów i olei olej będzie ZF8. Skrzynia zmienia biegi ładnie to mój nie pierwszy i nie ostatni automat ale pierwsze quattro
Mam 3 problemy:
1. powiedzmy błahostka zamek drzwi tył prawy pewnie do wymiany z tego co wyczytałem (jak zamknę drzwi z pilota i otworzę to wszystkie się otwierają od zewnątrz tylko nie PT mogę je otworzyć tylko od środka ale potem już się normalnie otwierają od zewnątrz aż do ponownego zamknięcia z pilota).
2. Pełny skręt w prawo lub lewo i powolne kręcenie sie w kółko jak i ostry skręt jakiś dziwny szum z tyłu, ocieranie czy coś ale to tylko przy ostrym skręcie.
3. Przy zmianie biegów takie puknięcie też z tyłu jak by jakas tuleja a nie wiem co to ale mnie najbardziej wkurza
Mam 3 problemy:
1. powiedzmy błahostka zamek drzwi tył prawy pewnie do wymiany z tego co wyczytałem (jak zamknę drzwi z pilota i otworzę to wszystkie się otwierają od zewnątrz tylko nie PT mogę je otworzyć tylko od środka ale potem już się normalnie otwierają od zewnątrz aż do ponownego zamknięcia z pilota).
2. Pełny skręt w prawo lub lewo i powolne kręcenie sie w kółko jak i ostry skręt jakiś dziwny szum z tyłu, ocieranie czy coś ale to tylko przy ostrym skręcie.
3. Przy zmianie biegów takie puknięcie też z tyłu jak by jakas tuleja a nie wiem co to ale mnie najbardziej wkurza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 29 lut 2016, 00:35
- Lokalizacja: Sanok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 29 lut 2016, 00:35
- Lokalizacja: Sanok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 29 lut 2016, 00:35
- Lokalizacja: Sanok
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 lip 2013, 18:31
- Lokalizacja: Krakow
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 18
- Rejestracja: 29 lut 2016, 00:35
- Lokalizacja: Sanok
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga