Jak przy jeździe miejskiej, bo u mnie tylko 1 kreskatuumk pisze: i przjechaniu okolo 7 km temp wynosi 70 stopni...
[A6 C7] Niska temperatura płynu chłodniczego
W poniedzialek bede wiedzial co i jak, chyba ze wczesniej zadzwonią to dam znac.
Jesli powiedzą, ze wymiana czesci nie pomogla to auta nie zabieram i powiem ,zeby zadzwonili dopiero jak auto bedzie sprawne.
Jak narazie to te ich sprawdzanie i wymiany bedzie mnie kosztowało razem ok 4tys zl, takze napewno tego tak nie zostawie.
Jesli powiedzą, ze wymiana czesci nie pomogla to auta nie zabieram i powiem ,zeby zadzwonili dopiero jak auto bedzie sprawne.
Jak narazie to te ich sprawdzanie i wymiany bedzie mnie kosztowało razem ok 4tys zl, takze napewno tego tak nie zostawie.
Audi A6 C7 2.0 tdi CGLC 177KM
Odebralem auto. Czesc wymieniona, ale nic to nie pomoglo.
Siedzialem tam dlugo i chyba dalem sobie wmowic, ze to taka uroda auta, a nie wada.
Zarzekali sie, ze nie ma to zadnego niekorzystnego wpływu na silnik.
Tlumaczyli mi to na rozne sposoby. No i mozliwosci juz sie skonczyly.
Ogolnie trzeba tez wziac pod uwage ze wyswietlacz temp w naszych autach jest cyfrowy, a nie analogowy (wskazowka) i nie bedzie on pokazywal dokladnie temp. Wiec jesli 4 kreski pokazuja np. 90st to jak spadnie o 1 kreske to nie oznacza ze to jest 80st, bo moze to być równiez 89st.
Ale zauwazylem znaczna poprawe gdy mam ustawiona temp nagrzewania na 22st (zawsze mialem ustawione 24st), teraz auto szybciej sie grzeje i trzyma temp.
Siedzialem tam dlugo i chyba dalem sobie wmowic, ze to taka uroda auta, a nie wada.
Zarzekali sie, ze nie ma to zadnego niekorzystnego wpływu na silnik.
Tlumaczyli mi to na rozne sposoby. No i mozliwosci juz sie skonczyly.
Ogolnie trzeba tez wziac pod uwage ze wyswietlacz temp w naszych autach jest cyfrowy, a nie analogowy (wskazowka) i nie bedzie on pokazywal dokladnie temp. Wiec jesli 4 kreski pokazuja np. 90st to jak spadnie o 1 kreske to nie oznacza ze to jest 80st, bo moze to być równiez 89st.
Ale zauwazylem znaczna poprawe gdy mam ustawiona temp nagrzewania na 22st (zawsze mialem ustawione 24st), teraz auto szybciej sie grzeje i trzyma temp.
Audi A6 C7 2.0 tdi CGLC 177KM
w moim przypadku jest to spadek o 2 kreski i szczerze mowiac coraz bardziej zastanawiam sie czy to nie problem slabej sprawności silnika...
poki co auto nadal w serwisie i nie zostalem splawiony z tekstem ze to normalne.
Serwis potwierdzil ze nie jest to normalne zachowanie.
[ Dodano: 2017-02-08, 20:13 ]
po dwoch tygodniach ciagania, wymienionych dwoch termostatach uslyszalem, ze jednak ten typ tak ma i w ujemnych temp moga wystapic wachania temp od 70-90 stopni.
w drodze powrotnej do domu przejechałem 45 km z predkoscia max 70-75km/h i temp nie drgnela powyzej 60 stopni (-8,5 stopnia na zewnatrz).
nie chce tej sprawy tak zostawic bo to jawna kpina tylko pytanie gdzie teraz uderzyc nastepne ASO Audi ?
poki co auto nadal w serwisie i nie zostalem splawiony z tekstem ze to normalne.
Serwis potwierdzil ze nie jest to normalne zachowanie.
[ Dodano: 2017-02-08, 20:13 ]
po dwoch tygodniach ciagania, wymienionych dwoch termostatach uslyszalem, ze jednak ten typ tak ma i w ujemnych temp moga wystapic wachania temp od 70-90 stopni.
w drodze powrotnej do domu przejechałem 45 km z predkoscia max 70-75km/h i temp nie drgnela powyzej 60 stopni (-8,5 stopnia na zewnatrz).
nie chce tej sprawy tak zostawic bo to jawna kpina tylko pytanie gdzie teraz uderzyc nastepne ASO Audi ?
- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 816
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2022
- Moje auto: Q5
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
Obawiam się, że nic nie zwojujesz. Powiedzą Ci, że tak wolne rozgrzewanie nie ma wpływu na pracę silnika, a ponieważ ma dużą sprawność jest tak, a nie inaczej. Ja osobiście /gdybym pracował w ASO/ petentowi bym powiedział, że wskaźnik temperatury ma tylko informacyjną rolę i służyć do stwierdzenia, czy silnik się nie przegrzewa. Nadal uważam, że mamy zbyt dużo płynu w tzw. małym obiegu i nawet przy zamkniętych termostatach silnik nie jest w stanie przy mało dynamicznej jeździe ogrzać go do 90 stopni przy warunkach zimowych. Silnik pracuje, ogrzewanie wnętrza jest więc nic nie zrobimy w żadnym ASO.tuumk pisze:nie chce tej sprawy tak zostawic bo to jawna kpina tylko pytanie gdzie teraz uderzyc nastepne ASO Audi

Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7
Byłem tez dzisiaj w Volkswagenie w Niemczech i gosciu pokazal, ze nawet w ich bazie danych jest napisane, ze tak moze sie dziac w tym modelu i to napewno w zadnym stopniu nie szkodzi silnikowi.
Powiedzial, ze taka technologia zostala zastosowana i dodal jeszcze ze powinieniem sie cieszyc, ze widze jakie wskazania sa naprawde bo w innych modelach jest juz zrobione tak ze komputer jest zaprogramowany tak ze bedzie pokazywal caly czas 90st mimo wachan temp, ktore tam wystepuja.
Takze ja juz nigdzie wiecej sie nie wybieram po nowe informacje. Poprostu w tym modelu tak jest i nie jest to wadą.
Powiedzial, ze taka technologia zostala zastosowana i dodal jeszcze ze powinieniem sie cieszyc, ze widze jakie wskazania sa naprawde bo w innych modelach jest juz zrobione tak ze komputer jest zaprogramowany tak ze bedzie pokazywal caly czas 90st mimo wachan temp, ktore tam wystepuja.
Takze ja juz nigdzie wiecej sie nie wybieram po nowe informacje. Poprostu w tym modelu tak jest i nie jest to wadą.
Audi A6 C7 2.0 tdi CGLC 177KM
Jest to wadą wg mnie bo jednak spalanie jest o wiele większe. Przy aktualnych minusowych temperaturach (-10) temp cieczy nie zwiększa się nawet o jedną kreskę (jest tylko jedna która już jest przy uruchomieniu silnika). Do pracy jadę 15 kilometrów i temp nie drgnie. Spalanie przy tym wynosi ok. 8 litrów. Pytam się jak to się ma do norm spalania podanych prze producenta??
Trzeba wracać do LPG
Trzeba wracać do LPG

A6 C7 avant 2.0 TDI CGLC 177 KM