Witam.
Jestem tu nowy i mam taki dylemat. Niedawno nabyłem A6 C5 2,5 TDI ale coś mi klekocze silnik i z diagnozy wynika , że to wałki są do wymiany.
Po przeczytaniu kilkunastu artykułów i postów wychodzi na to , że ten silniczek ma taką wadę i już. Lepsze są te 179 konne. Teraz pytanie czy wymieniać silniczek na mocniejszy czy kupić wałki, popychacze i całą resztę osprzętu. Skrzynia jest automatyczna.
Wymieniłem też rozrusznik bo był padnięty. Teraz kręci jak złoto.
Proszę o śmiałe komentarze. Jestem laikiem , natomiast podpieram się doświadczeniem kiedy to w Mercedesie padł mi silnik i znacznie taniej było kupić używany i wymienić (pozytywna zamiana 1,8 na 2,0) niż naprawiać ten co się rozsypał.
Jeszcze jedno , nie mam pojęcia czy w opisie silnika AKE, BAU itd jest tylko różnica w roku produkcji czy jeszcze coś. Za wyjaśnienie też dziękuję.
Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Zamiana 2,5 TDi AFB na 2,5 TDi AKE, BAU, BDH, BND
-
- Forum Audi A6 / A7
Witam
Jak już szukasz słupka z głowicami do bierz BAU (najlepszy) przerzuć graty ze swojego i śmigaj sobie
Z drugiej strony to przelicz czy nie lepiej dorzucić i kupić kompletny motor z osprzętem,wiązką i ECU ze wszystkim niż tylko sam słupek, a po przekładce rozsprzedać resztę i zawsze coś kasy Ci się zwróci
Ja jeszcze w tym roku będę przeprowadzać taką operację na wywaleniu starego AKN a wrzuceniu BAU 
Decyzja należy do Ciebie
Pozdrawiam

Jak już szukasz słupka z głowicami do bierz BAU (najlepszy) przerzuć graty ze swojego i śmigaj sobie

Z drugiej strony to przelicz czy nie lepiej dorzucić i kupić kompletny motor z osprzętem,wiązką i ECU ze wszystkim niż tylko sam słupek, a po przekładce rozsprzedać resztę i zawsze coś kasy Ci się zwróci

Decyzja należy do Ciebie

Pozdrawiam

Jak samochód, to tylko Audi;)
Tu masz wszystko jasno opisane
Zapożyczony link od sąsiedniego forum
http://błąd/silniki-2-5-tdi-v6-pr ... w-t43.html

Zapożyczony link od sąsiedniego forum

http://błąd/silniki-2-5-tdi-v6-pr ... w-t43.html