[Audi A6 C6] Wymiana zegarów
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Robert74
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 444
- Rejestracja: 12 lut 2014, 08:44
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wleń
Dzięki za odzew. le ja nie zdejmowałem CP z żadnego z komponentów...Oddałem auto do mechanika na skrzynię biegów i żona jak chciała odebrać auto to na wyświetlaczu wyświetla się napis SAFE. Licznik wszedł w tryb ochrony komponentów .To jest zaufany mechanik i wiem że numeru nie wywinął,próbowałem odpinania aku ..Nic nie pomaga.Czy flash coś by pomógł?Mazdomania pisze:Mi kiedyś kolega mówił, że jak zdejmie się z kilku elementów CP w aucie to na którym z wcześniej wymienionych elementów zdarza się, że może wrócić CP. Ile w tym prawdy tego nie wiem.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Może poprzedni właściciel coś dokładał. Najlepiej pisz do Marcina, może pomoże lub podpowie: profiles/25201.htm
motostacja - części samochodowe.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 AQD 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
To akurat bez roznicy. CP na zegarach = SAFE . Zawsze. Nie ma podswietlenia na niczym , wskazowki leza i chodzi tylko predkosciomierz.Filipppc6 pisze:- tym bardziej SAFE.
Nie slyszalem o CP na zegarach przez aku jeszcze. Najczesciej wlasnie chwyta to radio i wzmacniacz.
Moim zdaniem bylo cos kombinowane, podmieniony zegar albo grzebane przy gatku(przy gatku na innych modulach tez CP by sie zalaczylo jak zreszta bylo juz wspomniane wyzej).
Szczerze mowiac troche to smierdzi,ze auto stalo rozbierane i po zlozeniu weszlo CP. Nawet jesli Aku byl wyciagniety calkowicie to nie ma za bardzo opcji zalaczenia sie CP po jego podpieciu. No chyba,ze cos zwarlo przy skladaniu ale to nie tylko zegary bylyby poszkodowane.
Zeskanuj to i pokaz logi.
Pozdro.
- sudan
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 141
- Rejestracja: 10 lis 2016, 21:24
- Imię: RAFAL
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: PARIS
- Kontakt:
Witam,mam pytanie odnosnie zegarow,a konkretnie chodzi mi o kolorowy FIS.
Obecnie mam czerwony FIS i czerwony ekran MMI auto z 2005 roku
Czy czerwony FIS I kolorowy maja ten sam rozmiar ? pytam dlatego,bo tak mysle,ze jakby byl wiekszy (kolorowy) to musialbym automatycznie zmienic tez ramke wokol zegarow, a jak zmieniac ramke to i pewnie od razu ekran MMI,bo chyba nie bylo takiej konfiguracji, ze FIS kolorowy a MMI czerwone ? Poprawcie mnie jak sie myle.
Kolejne pytanie,to jak rozumiec zdanie ktore sie tu czesto przewija, a ktore zadawane jest w serwisie podczas sciagania CP.Chodzi konkretnie o "legalnosc pochodzenia".Co musze przedstawic w ASO,zeby nie bylo problemow ? Lub o co mam poprosic sprzedawce zegarow ?
Obecnie mam czerwony FIS i czerwony ekran MMI auto z 2005 roku
Czy czerwony FIS I kolorowy maja ten sam rozmiar ? pytam dlatego,bo tak mysle,ze jakby byl wiekszy (kolorowy) to musialbym automatycznie zmienic tez ramke wokol zegarow, a jak zmieniac ramke to i pewnie od razu ekran MMI,bo chyba nie bylo takiej konfiguracji, ze FIS kolorowy a MMI czerwone ? Poprawcie mnie jak sie myle.
Kolejne pytanie,to jak rozumiec zdanie ktore sie tu czesto przewija, a ktore zadawane jest w serwisie podczas sciagania CP.Chodzi konkretnie o "legalnosc pochodzenia".Co musze przedstawic w ASO,zeby nie bylo problemow ? Lub o co mam poprosic sprzedawce zegarow ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 514
- Rejestracja: 05 paź 2016, 02:59
- Imię: Dawid
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 AQD 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: UK/Poznań
sudan pisze:Witam,mam pytanie odnosnie zegarow,a konkretnie chodzi mi o kolorowy FIS.
Obecnie mam czerwony FIS i czerwony ekran MMI auto z 2005 roku
Czy czerwony FIS I kolorowy maja ten sam rozmiar ? pytam dlatego,bo tak mysle,ze jakby byl wiekszy (kolorowy) to musialbym automatycznie zmienic tez ramke wokol zegarow, a jak zmieniac ramke to i pewnie od razu ekran MMI,bo chyba nie bylo takiej konfiguracji, ze FIS kolorowy a MMI czerwone ? Poprawcie mnie jak sie myle.
Kolejne pytanie,to jak rozumiec zdanie ktore sie tu czesto przewija, a ktore zadawane jest w serwisie podczas sciagania CP.Chodzi konkretnie o "legalnosc pochodzenia".Co musze przedstawic w ASO,zeby nie bylo problemow ? Lub o co mam poprosic sprzedawce zegarow ?
CP - ochrona komponentu zawiera VIN auta. Jesli auto z ktorego czesc pochodzi byla kradziona to wyjdzie to przy probie sciagniecia ochorny komponentu. Od sprzedawcy zegarow potrzebujesz paragonu/faktury ze zakupiles u niego ten przedmiot. Jesli sprzedawca wie ze towar jest lewy - nie wystawi Ci takiego dokumentu no chyba,ze jest sado maso
Co do FISa nie jestem w stanie Ci odpowiedziec na 100% ale na 95% jestem pewien,ze ramka jest taka sama i wielkosciowo ekrany sa identyczne.
Koniec koncow i tak pewnie wymiesz MMI na kolorowe albo 3G bo czerwone w ogole nie wyglada w a6
Podepnę się pod temat: założyłem do siebie zegary od poliftowego Q7, cp ogarnął mi magik spod Gdańska. Po kilku nieudanych próbach zabrakło mi pomysłów jak załatwić ten poziom płynu hamulcowego i przekłamywanie prędkości (mi wychodziło o jakieś 15% przy moich kołach 255/35 R19).
Długie kodowanie nie przyjmuje w czwartym bicie (odpowiadającym chyba właśnie za rozmiar kół) nic innego jak wartość 04 - da się przy pomocy odisa(-e) lub vcds "dodać" jeszcze opcje?
Na jakieś większe zabawy z poziomem płynu hamulcowego i paliwa zabrakło mi już dnia.
Dowiedziałem się, że załatwić to można jedynie przez podmianę jakiegoś obszaru eepromu, może ktoś to potwierdzić?
Długie kodowanie nie przyjmuje w czwartym bicie (odpowiadającym chyba właśnie za rozmiar kół) nic innego jak wartość 04 - da się przy pomocy odisa(-e) lub vcds "dodać" jeszcze opcje?
Na jakieś większe zabawy z poziomem płynu hamulcowego i paliwa zabrakło mi już dnia.
Dowiedziałem się, że załatwić to można jedynie przez podmianę jakiegoś obszaru eepromu, może ktoś to potwierdzić?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 147
- Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
- Lokalizacja: Sieraków Śląski
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 147
- Rejestracja: 22 kwie 2017, 15:09
- Lokalizacja: Sieraków Śląski
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga