[ AKE 2.5 180 KM] Komunikat " low range" i kontrol
[ AKE 2.5 180 KM] Komunikat " low range" i kontrol
Witam. Posiadam audi od prawie dwoch lat. To juz druga awaria ktora skonczyla sie holowaniem. Jechalem normalnie, nagle samochod zgasl, wyskoczyla kontrolka oleju i na dole napis low range. PRobowalem go odpalic to cos tam kaszle, gdy w tym czasie dodaje gazu to czasem odpali, wejdzie na obroty do 3-4 tys(jesli trzymam gaz) i odrazu gasnie. Dowiedzialem sie ze samochod posiada trzy czujniki oleju, poziomu, temperatury, no i cisnienia. Stan oleju jest prawidlowy, nawet dolalem pol litra dla pewnosci. Czy moze byc tak ze z racji niskiego cisnienia oleju komputer utrudnia odpalenie silnika i go wylacza jak odpali? Na ta chwile czekam na baterie do laptopa zeby zrobic zczyt bledow Vagiem. Moze ktos mial podobnie? Dziekuje za wszelkie porady.
[ Dodano: 2017-01-24, 17:43 ]
Zczytalem bledy.Wczesniej probowalem odpalic, lekko kaszlal.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Tuesday, 24 January 2017, 17:13:24:0
Control Module Part Number: 4Z7 907 401 B
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D09
Software Coding: 01018
Work Shop Code: WSC 02325
VCID: 3C0BB7F33F73
Additional Info: 00018059 130 106EC150_1.R75604013289
Additional Info: 00018059 130 106EC150_1.R75604013289
5 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent
Probowalem bledy skasowac i wyskoczyly te;
1318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent
Nie wiem czy to nie to samo co kiedys, chyba pol roku temu mialem podobne bledy. Wtedy sie okazalo ze uszkodozny byl tranzystor w module vp44, ten ktory steruje dawka. Wiec go wymienilem, po odpowietrzeniu auto palilo i jezdzilo jak nalezy. Nie wiem czy to mozliwe zeby znowu ten same blad wyskakiwal.
Wtedy przy uszkodzonbym tranzystorze nawet nie kaszlnal, do tego teraz dodatkowo wyskakuje kontrolka oleju, na czerwono.
[ Dodano: 2017-01-24, 17:43 ]
Zczytalem bledy.Wczesniej probowalem odpalic, lekko kaszlal.
VCDS-Lite Version: Release 1.2
Tuesday, 24 January 2017, 17:13:24:0
Control Module Part Number: 4Z7 907 401 B
Component and/or Version: 2.5l/4VTEDC 0000SG D09
Software Coding: 01018
Work Shop Code: WSC 02325
VCID: 3C0BB7F33F73
Additional Info: 00018059 130 106EC150_1.R75604013289
Additional Info: 00018059 130 106EC150_1.R75604013289
5 Faults Found:
00550 - Start of Injection Regulation
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
01268 - Quantity Adjuster (N146)
37-00 - Faulty
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent
Probowalem bledy skasowac i wyskoczyly te;
1318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01318 - Control Module for Injection Pump (J399)
37-00 - Faulty
01375 - Valves for Engine Mounting; Stage 1
38-10 - Output won't Switch or Short to Plus - Intermittent
Nie wiem czy to nie to samo co kiedys, chyba pol roku temu mialem podobne bledy. Wtedy sie okazalo ze uszkodozny byl tranzystor w module vp44, ten ktory steruje dawka. Wiec go wymienilem, po odpowietrzeniu auto palilo i jezdzilo jak nalezy. Nie wiem czy to mozliwe zeby znowu ten same blad wyskakiwal.
Wtedy przy uszkodzonbym tranzystorze nawet nie kaszlnal, do tego teraz dodatkowo wyskakuje kontrolka oleju, na czerwono.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
- Lokalizacja: zielona góra
Nie wiem, moze w weekend sie dowiem co jest grane u mnie. Czy to znowu tranzystor. Dodam ze mimo bardzo duzej wprawy w lutowaniu, swietnego sprzetu do lutowania to i tak bardzo ciezko podlutowac sie pod pady w pcb sterownika, u mnie czesciowo zlapalo. wiec dokleilem klejem. Mozliwe ze tutaj jest przyczyna..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 167
- Rejestracja: 18 mar 2012, 18:28
- Lokalizacja: zielona góra
Widziałem. Jednak nie do końca wierzę że tranzystor ma więcej krzemu itd. Zresztą zastosowany tranzystor pracuje na pradzie ponad 90 A. A tam mamy 5A. Wiec albo puścili lutowanie albo coś innego padło.
[ Dodano: 2017-03-12, 12:19 ]
Hej. Na tą chwilę sytuacja wygląda tak że kupiłem moduł. Podobno do tego auta, wpiolem go, wciąż są błędy modułu do tego po przekroczeniu stacyjki słychać bzyczenie któregoś zaworu w pompie. Jest możliwość sprawdzenia czy dany moduł pasuje do pompy? Np po numerach na module? Sciagkem klapkę z modułu i widać że nie był naprawiany i wizualnie jest sprawny.
[ Dodano: 2017-03-12, 12:19 ]
Hej. Na tą chwilę sytuacja wygląda tak że kupiłem moduł. Podobno do tego auta, wpiolem go, wciąż są błędy modułu do tego po przekroczeniu stacyjki słychać bzyczenie któregoś zaworu w pompie. Jest możliwość sprawdzenia czy dany moduł pasuje do pompy? Np po numerach na module? Sciagkem klapkę z modułu i widać że nie był naprawiany i wizualnie jest sprawny.