
[ BPP 2.7 179 KM] Odpalanie "Z PLAKA" i.....strzał
No więc tak:Zadzwoniłem do jednego magika od diesli i na dzień dobry zaproponował mi usunięcie pdf,drugi to samo,że nie ma innej opcji.Dostałem cynk od kolegi gdzie mam jechać i jeżeli on mi nie zrobi to wtedy już tylko pdf out.mat1324 pisze:Może coś więcej napiszesz.
Podpiął kompa i mówi spróbujemy:)Zczytał błędy,doprowadził silnik do odpowiedniej temperatury i podpiął drugiego kompa,odpalił program do wypalania dpf-a i przez 10 min.nic się nie działo,silnik 1800-1900 obr.Po około 10 min.zaczął strasznie dymić(wiem,wiem smog ale co począć:))....i tak kolejne 10 minut.Gdy przestało dymić znowu lekki dymek przez około 5 minut i operacja zakończona.Wyłączył zapłon,ponownie pokasował błędy i już nie wróciły i auto znowu jak nowe,a zrobiłem jeszcze dzisiaj ponad 100km gasząc go kilkukrotnie,zakupy etc...No po prostu extra jak było wcześniej.
Nigdy żadnych eksperymentów....
Litpat
Tutaj tak ale dalej walczę z brakiem grzania tylnej szyby i lusterek(wymienione 2 regulatory)i ze światłami jak od Fiata 126p....mat1324 pisze:Mówiłem, że za pomocą serwisowego wypalania uda się uratować DPFa. Denerwują mnie ludzie, co od razu mówią: 'wycinać'. Reszta błędów pewnie spowodowana jest słabym aku. Czyli auto masz już ogarnięte?
[ Dodano: 2017-01-12, 08:39 ]
Gdzie znajduje się moduł aku?MISQ pisze:Jak naladujesz aku to sprawdz na mmi czy masz 100% ale na podpietym prostowniku kasuj bledy. ponadto sprawdz moduł aku i bezpieczniki (mozliwe ze kable łaczenie aku-altek-aku-sterownik ) końcówka 010 jest jak pisza wyzej brak odpowieniego pradu
Litpat
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 360KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
a dlaczego przy odpalaniu na plaka byl huk i grzmot?
a no dlatego, że "mechanik" przypieprzył za dużo plaka do dolotu i zawory aż marsza zagrały!
błąd filtra mógł nawet wyskoczyć od plaka który nie zdążył się spalić i osiadł na filtrze DPF, albo to zupełny przypadek.
kolego na plaka to możesz sobie odpalać starego gulfa albo vectre w dieslu
a no dlatego, że "mechanik" przypieprzył za dużo plaka do dolotu i zawory aż marsza zagrały!
błąd filtra mógł nawet wyskoczyć od plaka który nie zdążył się spalić i osiadł na filtrze DPF, albo to zupełny przypadek.
kolego na plaka to możesz sobie odpalać starego gulfa albo vectre w dieslu

Panowie po podłączeniu prostownika pozostały takie jeszcze błędy:
Friday,13,January,2017,19:10:52:30570
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905
VIN: WAUZZZ4F36N176324 License Plate:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 21881 142 80377
Additional Info: 4F0915105D von VA0 2702021232
Additional Info: Geraet 80377
VCID: 23439FCEE2A29206A6F-8076
1 Fault Found:
02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 146
Mileage: 254416 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.13
Time: 18:59:57
Friday,13,January,2017,19:10:52:30570
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905
VIN: WAUZZZ4F36N176324 License Plate:
--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------
Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 21881 142 80377
Additional Info: 4F0915105D von VA0 2702021232
Additional Info: Geraet 80377
VCID: 23439FCEE2A29206A6F-8076
1 Fault Found:
02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 146
Mileage: 254416 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.13
Time: 18:59:57
Litpat