Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPP 2.7 179 KM] Odpalanie "Z PLAKA" i.....strzał

Silniki wysokoprężne
Lidpat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 04 wrz 2015, 21:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: Lidpat » 11 sty 2017, 20:50

Kamień z serca :) Sytuacja opanowana
Litpat

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 11 sty 2017, 20:57

Może coś więcej napiszesz <lol> .

Lidpat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 04 wrz 2015, 21:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: Lidpat » 11 sty 2017, 21:25

mat1324 pisze:Może coś więcej napiszesz <lol> .
No więc tak:Zadzwoniłem do jednego magika od diesli i na dzień dobry zaproponował mi usunięcie pdf,drugi to samo,że nie ma innej opcji.Dostałem cynk od kolegi gdzie mam jechać i jeżeli on mi nie zrobi to wtedy już tylko pdf out.
Podpiął kompa i mówi spróbujemy:)Zczytał błędy,doprowadził silnik do odpowiedniej temperatury i podpiął drugiego kompa,odpalił program do wypalania dpf-a i przez 10 min.nic się nie działo,silnik 1800-1900 obr.Po około 10 min.zaczął strasznie dymić(wiem,wiem smog ale co począć:))....i tak kolejne 10 minut.Gdy przestało dymić znowu lekki dymek przez około 5 minut i operacja zakończona.Wyłączył zapłon,ponownie pokasował błędy i już nie wróciły i auto znowu jak nowe,a zrobiłem jeszcze dzisiaj ponad 100km gasząc go kilkukrotnie,zakupy etc...No po prostu extra jak było wcześniej.
Nigdy żadnych eksperymentów....
Litpat

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 11 sty 2017, 23:59

Mówiłem, że za pomocą serwisowego wypalania uda się uratować DPFa :) . Denerwują mnie ludzie, co od razu mówią: 'wycinać'. Reszta błędów pewnie spowodowana jest słabym aku. Czyli auto masz już ogarnięte?

Lidpat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 04 wrz 2015, 21:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: Lidpat » 12 sty 2017, 08:39

mat1324 pisze:Mówiłem, że za pomocą serwisowego wypalania uda się uratować DPFa :) . Denerwują mnie ludzie, co od razu mówią: 'wycinać'. Reszta błędów pewnie spowodowana jest słabym aku. Czyli auto masz już ogarnięte?
Tutaj tak ale dalej walczę z brakiem grzania tylnej szyby i lusterek(wymienione 2 regulatory)i ze światłami jak od Fiata 126p....

[ Dodano: 2017-01-12, 08:39 ]
MISQ pisze:Jak naladujesz aku to sprawdz na mmi czy masz 100% ale na podpietym prostowniku kasuj bledy. ponadto sprawdz moduł aku i bezpieczniki (mozliwe ze kable łaczenie aku-altek-aku-sterownik ) końcówka 010 jest jak pisza wyzej brak odpowieniego pradu
Gdzie znajduje się moduł aku?
Litpat

Online
remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 13 sty 2017, 14:00

a dlaczego przy odpalaniu na plaka byl huk i grzmot?
a no dlatego, że "mechanik" przypieprzył za dużo plaka do dolotu i zawory aż marsza zagrały!
błąd filtra mógł nawet wyskoczyć od plaka który nie zdążył się spalić i osiadł na filtrze DPF, albo to zupełny przypadek.

kolego na plaka to możesz sobie odpalać starego gulfa albo vectre w dieslu :)

Lidpat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 04 wrz 2015, 21:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: Lidpat » 13 sty 2017, 19:44

Panowie po podłączeniu prostownika pozostały takie jeszcze błędy:

Friday,13,January,2017,19:10:52:30570
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.3.0 (x64)
Data version: 20140905


VIN: WAUZZZ4F36N176324 License Plate:



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Address 61: Battery Regul. Labels: 4F0-910-181.lbl
Control Module Part Number: 4F0 910 181 E HW: 4F0 915 181 A
Component and/or Version: J0644 BEM H12 0590
Software Coding:
Work Shop Code: WSC 21881 142 80377
Additional Info: 4F0915105D von VA0 2702021232
Additional Info: Geraet 80377
VCID: 23439FCEE2A29206A6F-8076
1 Fault Found:

02254 - Interface to Generator
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 146
Mileage: 254416 km
Time Indication: 0
Date: 2017.01.13
Time: 18:59:57
Litpat

Online
remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2013
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 13 sty 2017, 20:03

jaki masz prąd ładowania?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

Lidpat
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 04 wrz 2015, 21:00
Lokalizacja: Płock

Post autor: Lidpat » 13 sty 2017, 21:00

remont5 pisze:jaki masz prąd ładowania?
Prąd OK 14,2
Litpat

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga