Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ALF 2.4 165 KM] szarpanie na gazie i benzynie na rozgrzanym

Silniki benzynowe
mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 09 gru 2016, 23:29

Co to znaczy brak kompresji na dwóch cylindrach? Oczywiście, że będzie.

kamilo0307
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: kamilo0307 » 10 gru 2016, 14:41

To znaczy że nie ma kompresji. Czego tu nie rozumiesz

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 11 gru 2016, 13:50

Wiele nie rozumiem i wolę się dopytać, bo zadajesz pytanie czy może szarpać jak na 2 garach nie ma kompresji... prawidłowa kompresja zawiera się we wskazaniu między 11-13 . Brak kompresji znaczy, że jest 0 na manometrze? Uściślij. Poza tym jak był robiony test, czy była robiona próba olejowa...


Jak masz LPG i duży przebieg do tego + był źle ustawiony możesz mieć powypalane gniazda zaworów... próba olejowa + kumaty mechanik i będziesz wiedział, czy masz szukać nowego silnika czy remontować ten co masz.

kamilo0307
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 36
Rejestracja: 01 wrz 2016, 21:23
Lokalizacja: Opoczno

Post autor: kamilo0307 » 11 gru 2016, 16:12

Na cylindrach pokazała 5 próba olejowa była robiona

[ Dodano: 2016-12-11, 16:12 ]
Na cylindrach pokazała 5 próba olejowa była robiona .mam gaz zalozony niecale dwa lata. A przebieg to 230 a czy jest prawdziwy? Raczej tak bo byl sprawdzany ale nie daje 100%gwarancji bo cos bylo kombinowanie z ksiazka serwisowa

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 11 gru 2016, 17:51

Chodzi o przebieg na gazie. Jeśli miałeś źle mieszankę ustawioną, to możesz mieć wypalone gniazda zaworowe. Czeka cię moim zdaniem lekka rozbiórka i ocena organoleptycznie jak to wygląda. Czyli zdjęcie głowic i de facto mały remont silnika. W skrajnym wypadku będziesz sobie musiał poszukać nowej jednostki. Z całą pewnością jeździć na tym teraz nie powinieneś w żadnym wypadku, bo tylko pogorszysz sprawę.

Zmiejekson
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 21 lip 2015, 13:47
Lokalizacja: Lądek Zdrój

Post autor: Zmiejekson » 06 sty 2017, 08:49

Witam dołączył bym się do zapytania kolegi bo u mnie są podobne objawy, zimna idzie elegancko a jak tylko 90 wskoczy od razu zaczyna się szarpanie i prykanie jak chce przyśpieszyć o wyprzedzaniu nie ma mowy nawet.... Dodam ze wymieniłem ezektor i wywaliło mi broki to też to jest porobione. Po wymianie ezektora problem ustał na 50km później znowu to samo, ręce mi opadaja...

mrporpoise
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 320
Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
Imię: Leszek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: mrporpoise » 08 sty 2017, 02:36

Zmiejekson, Logi musisz zrobić dynamiczne, dopiero wtedy cokolwiek można oceniać. Przyczyn może być wiele...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja