takEmdzej25 pisze:czy może co takiego
Rozładownie akumulatora.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Tutaj wszystkie parametry są w normie.Emdzej25 pisze:
A może dzięki temu ktoś mnie naprowadzi?
Jeżeli masz tak duży pobór prądu w czasie spoczynku jak piszesz to najpierw ogarnij ten temat.
Następnie będziesz pewnie musiał zmienić aku, bo jak sam piszesz nie chce przyjmować prądu tak jak powinien. Najpierw jednak znajdź co pobiera prąd, bo inaczej rozwalisz nowy akumulator.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1157
- Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
- Imię: Ryszard
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowa Ruda
Wchodzisz w zielone menu - i ustawiasz / ewentualnie sprawdzasz / tak jak jest na tej stronie ,,youtube''Emdzej25 pisze:A może dzięki temu ktoś mnie naprowadzi?
Jeżeli tam już będzie dobrze, to jeszcze raz dobry miernik i sprawdzić pobór prądu w stanie spoczynku / powyłączać wszystko na konsoli - wszystkie multimedia /.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
wojciech007 pisze:Tutaj wszystkie parametry są w normie.Emdzej25 pisze:
A może dzięki temu ktoś mnie naprowadzi?
.
dzis zabieram sie za szukanie "złodzieja", tylko taka dygresja odnośnie filmiku silnik pracował odbiorniki pobierały prąd z akumulatora, alternator go doładowywał tylko wtedy gdy wartości zmieniały się na ujemne.
Czy to jest prawidłowa zależność? Jeśli tako to bilans ładowania aku wyjdzie ujemny i to sporo na krótkich odcinkach jakie pokonuje aku nie będzie doładowany.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
U mnie też tak jest, że na biegu jałowym bilans oscyluje wokół zera (spada na minus po chwili jest na + itd.). W poprzedniej C6 też tak miałem, dlatego wydaje mi się, że to normalne. Aku nie rozładowało mi się nigdy tak samo z siebie.Emdzej25 pisze: Czy to jest prawidłowa zależność? Jeśli tako to bilans ładowania aku wyjdzie ujemny i to sporo na krótkich odcinkach jakie pokonuje aku nie będzie doładowany.
Zwróć też uwagę, że sprawdzasz na postoju. W czasie jazdy to raczej zawsze będzie na +, chociaż nigdy tego nie sprawdzałem.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
wojciech007 pisze:U mnie też tak jest, że na biegu jałowym bilans oscyluje wokół zera (spada na minus po chwili jest na + itd.). W poprzedniej C6 też tak miałem, dlatego wydaje mi się, że to normalne. Aku nie rozładowało mi się nigdy tak samo z siebie.Emdzej25 pisze: Czy to jest prawidłowa zależność? Jeśli tako to bilans ładowania aku wyjdzie ujemny i to sporo na krótkich odcinkach jakie pokonuje aku nie będzie doładowany.
Zwróć też uwagę, że sprawdzasz na postoju. W czasie jazdy to raczej zawsze będzie na +, chociaż nigdy tego nie sprawdzałem.
No spoko jak nie spróbuję nie bedę miał pewności czy jest dobrze czy źle. Choć mam wątpliwości trochę. Wczoraj przyglądałem się temu dość długo i zaobserwowałem że 4-5 wartości jest na plusie i wahają się nawet od 10A w dół do około 2A a jedna wartość jest ujemna od -1,5 do -1A. Na filmiku ani razu nie przeszedł na ładowanie z alternatora. Tak na logikę wydawałoby się że powinno być na odwrót silnik pracuje prąd płynie z alternatora czyli tych wartości (-) powinno być więcej. No nie ma co dywagować idę szukać złodzieja.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Ciekawa sprawa już się ucieszyłem że znalazłem "złodzieja" prądu bezpiecznik nr 44 u mnie w opisie stoi że to od podnoszenie szyb lewa strona. Wypiąłem jego obwód i przy pomiarze na aku moje zdziwienie było ogromne stan spoczynku 0,69-0,75A. Jakieś jaja dosłownie. Co prawda sprawdziłem bezpieczniki te obok drzwi kierowcy. Zaczynają mi się kończyć pomysły
,a na dworze coraz zimniej. 


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 637
- Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
- Imię: Wojtek
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 TDI 136KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ełk
Źle to odczytujesz. Jak prąd jest na + to jest ładowanie z alternatora, jak jest na - to brak ładowania. Czyli na tym filmiku co zamieściłeś to przez większy czas akumulator jest ładowany.Emdzej25 pisze: No spoko jak nie spróbuję nie bedę miał pewności czy jest dobrze czy źle. Choć mam wątpliwości trochę. Wczoraj przyglądałem się temu dość długo i zaobserwowałem że 4-5 wartości jest na plusie i wahają się nawet od 10A w dół do około 2A a jedna wartość jest ujemna od -1,5 do -1A. Na filmiku ani razu nie przeszedł na ładowanie z alternatora. Tak na logikę wydawałoby się że powinno być na odwrót silnik pracuje prąd płynie z alternatora czyli tych wartości (-) powinno być więcej. No nie ma co dywagować idę szukać złodzieja.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Chyba coś znalazłem ale za cholerę nie wiem od czego jest bezpiecznik. Po wypięciu jego obwodu prąd z aku w spoczynku wynosi 200mA.
Ma może ktoś rozpiskę bezpieczników ze schowka na lewarek.
Ostatni bezpiecznik w lewym rzędzie.
Ma może ktoś rozpiskę bezpieczników ze schowka na lewarek.
Ostatni bezpiecznik w lewym rzędzie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
- Imię: Jacek
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
authority pisze:30 A - J525 - sterownik cyfrowego procesora dźwięku
Dziękuję za odpowiedz. Może odepnę ten obwód, będzie spokój z ubytkiem prądu póki co. Radio bez tego obwodu będzie działać?
Już wszystko jasne bez tego bezpiecznika MMI nie działa, i tak sobie jeszcze myślę ze skoro pobiera 0.5A to może nie jest uszkodzony a źle ustawiony np. jest w "czuwaniu" cały czas.
Nie wiem czy macie w swoich autach tak jak ja. Pokrętło/przycisk do podgłaśniania radia + on/off u mnie nie da się tym przyciskiem wyłączyć urządzenia mogę trzymać klikać i dwie godziny i nic sie nie dzieję. Może ktos Was ma tak samo albo wie gdzie przestawić aby można było je "normalnie" wyłączać.