Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Rozładownie akumulatora.

Elektryka
camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 03 sty 2017, 20:31

Emdzej25 pisze:czy może co takiego
tak

Emdzej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
Imię: Jacek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emdzej25 » 03 sty 2017, 22:09




A może dzięki temu ktoś mnie naprowadzi?

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 03 sty 2017, 23:43

Emdzej25 pisze:


A może dzięki temu ktoś mnie naprowadzi?
Tutaj wszystkie parametry są w normie.
Jeżeli masz tak duży pobór prądu w czasie spoczynku jak piszesz to najpierw ogarnij ten temat.
Następnie będziesz pewnie musiał zmienić aku, bo jak sam piszesz nie chce przyjmować prądu tak jak powinien. Najpierw jednak znajdź co pobiera prąd, bo inaczej rozwalisz nowy akumulator.

camelllcamelll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1157
Rejestracja: 21 cze 2010, 10:57
Imię: Ryszard
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowa Ruda

Post autor: camelllcamelll » 04 sty 2017, 07:03

Emdzej25 pisze:A może dzięki temu ktoś mnie naprowadzi?
Wchodzisz w zielone menu - i ustawiasz / ewentualnie sprawdzasz / tak jak jest na tej stronie ,,youtube''
Jeżeli tam już będzie dobrze, to jeszcze raz dobry miernik i sprawdzić pobór prądu w stanie spoczynku / powyłączać wszystko na konsoli - wszystkie multimedia /.

Emdzej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
Imię: Jacek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emdzej25 » 04 sty 2017, 08:52

wojciech007 pisze:
Emdzej25 pisze:


A może dzięki temu ktoś mnie naprowadzi?
Tutaj wszystkie parametry są w normie.
.

dzis zabieram sie za szukanie "złodzieja", tylko taka dygresja odnośnie filmiku silnik pracował odbiorniki pobierały prąd z akumulatora, alternator go doładowywał tylko wtedy gdy wartości zmieniały się na ujemne.

Czy to jest prawidłowa zależność? Jeśli tako to bilans ładowania aku wyjdzie ujemny i to sporo na krótkich odcinkach jakie pokonuje aku nie będzie doładowany.

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 04 sty 2017, 10:38

Emdzej25 pisze: Czy to jest prawidłowa zależność? Jeśli tako to bilans ładowania aku wyjdzie ujemny i to sporo na krótkich odcinkach jakie pokonuje aku nie będzie doładowany.
U mnie też tak jest, że na biegu jałowym bilans oscyluje wokół zera (spada na minus po chwili jest na + itd.). W poprzedniej C6 też tak miałem, dlatego wydaje mi się, że to normalne. Aku nie rozładowało mi się nigdy tak samo z siebie.
Zwróć też uwagę, że sprawdzasz na postoju. W czasie jazdy to raczej zawsze będzie na +, chociaż nigdy tego nie sprawdzałem.

Emdzej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
Imię: Jacek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emdzej25 » 04 sty 2017, 11:43

wojciech007 pisze:
Emdzej25 pisze: Czy to jest prawidłowa zależność? Jeśli tako to bilans ładowania aku wyjdzie ujemny i to sporo na krótkich odcinkach jakie pokonuje aku nie będzie doładowany.
U mnie też tak jest, że na biegu jałowym bilans oscyluje wokół zera (spada na minus po chwili jest na + itd.). W poprzedniej C6 też tak miałem, dlatego wydaje mi się, że to normalne. Aku nie rozładowało mi się nigdy tak samo z siebie.
Zwróć też uwagę, że sprawdzasz na postoju. W czasie jazdy to raczej zawsze będzie na +, chociaż nigdy tego nie sprawdzałem.

No spoko jak nie spróbuję nie bedę miał pewności czy jest dobrze czy źle. Choć mam wątpliwości trochę. Wczoraj przyglądałem się temu dość długo i zaobserwowałem że 4-5 wartości jest na plusie i wahają się nawet od 10A w dół do około 2A a jedna wartość jest ujemna od -1,5 do -1A. Na filmiku ani razu nie przeszedł na ładowanie z alternatora. Tak na logikę wydawałoby się że powinno być na odwrót silnik pracuje prąd płynie z alternatora czyli tych wartości (-) powinno być więcej. No nie ma co dywagować idę szukać złodzieja.

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Rocznik: 2010
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 04 sty 2017, 20:28

auto naprawione.

Odebrałem nie dawno, ładowanie wróciło, akumulator naładowany :)

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15142
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 04 sty 2017, 21:39

Co było? Jeśli to nie tajemnica :).

skubiszek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 520
Rejestracja: 28 paź 2012, 16:52
Imię: Przemo
Rocznik: 2010
Moje auto: Q7
Nadwozie: SUV
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Szczecinek

Post autor: skubiszek » 04 sty 2017, 21:43

tak jak pisałem
alternator padł. Szczotki, kumutator, regulator. Wszystko właściwie + pęknięta obudowa. Alternator założony z auta po przebiegu 110 tys sprawdzony z gwarancją, auto ożyło.

Emdzej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
Imię: Jacek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emdzej25 » 04 sty 2017, 22:11

Ciekawa sprawa już się ucieszyłem że znalazłem "złodzieja" prądu bezpiecznik nr 44 u mnie w opisie stoi że to od podnoszenie szyb lewa strona. Wypiąłem jego obwód i przy pomiarze na aku moje zdziwienie było ogromne stan spoczynku 0,69-0,75A. Jakieś jaja dosłownie. Co prawda sprawdziłem bezpieczniki te obok drzwi kierowcy. Zaczynają mi się kończyć pomysły :( ,a na dworze coraz zimniej. :[

wojciech007
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 637
Rejestracja: 16 cze 2009, 14:22
Imię: Wojtek
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ełk

Post autor: wojciech007 » 05 sty 2017, 00:25

Emdzej25 pisze: No spoko jak nie spróbuję nie bedę miał pewności czy jest dobrze czy źle. Choć mam wątpliwości trochę. Wczoraj przyglądałem się temu dość długo i zaobserwowałem że 4-5 wartości jest na plusie i wahają się nawet od 10A w dół do około 2A a jedna wartość jest ujemna od -1,5 do -1A. Na filmiku ani razu nie przeszedł na ładowanie z alternatora. Tak na logikę wydawałoby się że powinno być na odwrót silnik pracuje prąd płynie z alternatora czyli tych wartości (-) powinno być więcej. No nie ma co dywagować idę szukać złodzieja.
Źle to odczytujesz. Jak prąd jest na + to jest ładowanie z alternatora, jak jest na - to brak ładowania. Czyli na tym filmiku co zamieściłeś to przez większy czas akumulator jest ładowany.

Emdzej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
Imię: Jacek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emdzej25 » 05 sty 2017, 12:45

Chyba coś znalazłem ale za cholerę nie wiem od czego jest bezpiecznik. Po wypięciu jego obwodu prąd z aku w spoczynku wynosi 200mA.

Ma może ktoś rozpiskę bezpieczników ze schowka na lewarek.
Ostatni bezpiecznik w lewym rzędzie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

authority
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 15 kwie 2016, 21:00
Lokalizacja: BP

Post autor: authority » 05 sty 2017, 13:00

30 A - J525 - sterownik cyfrowego procesora dźwięku

Emdzej25
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 09 cze 2016, 21:30
Imię: Jacek
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Emdzej25 » 05 sty 2017, 13:16

authority pisze:30 A - J525 - sterownik cyfrowego procesora dźwięku

Dziękuję za odpowiedz. Może odepnę ten obwód, będzie spokój z ubytkiem prądu póki co. Radio bez tego obwodu będzie działać?

Już wszystko jasne bez tego bezpiecznika MMI nie działa, i tak sobie jeszcze myślę ze skoro pobiera 0.5A to może nie jest uszkodzony a źle ustawiony np. jest w "czuwaniu" cały czas.
Nie wiem czy macie w swoich autach tak jak ja. Pokrętło/przycisk do podgłaśniania radia + on/off u mnie nie da się tym przyciskiem wyłączyć urządzenia mogę trzymać klikać i dwie godziny i nic sie nie dzieję. Może ktos Was ma tak samo albo wie gdzie przestawić aby można było je "normalnie" wyłączać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja