audi a6 c6 kolo wchodzi do nadkola! tylko po jednej stronie
audi a6 c6 kolo wchodzi do nadkola! tylko po jednej stronie
Witam,
Dzisiaj podczas przejezdu przez progi zwalniajace zauwazylem, ze z tylu COS STUKA po lewej stronie auta.
Wyszedlem sprawdzic czy nic w bagazniku nie lezy luzem, wtedy zauwazylem, ze lewe kolo wchodzi delikatnie w nadkole, a prawe tak jak zawsze czyli jest malutki przeswit. Golym okiem widac, nawet moja zona zauwazyla, ze cos jest nie tak, a to juz daje do myslenia
Mam zwykle zawieszenie oryginalne, przejechane 240 000km. samochodem jezdze od 2012r w UK I jeszcze nic przy aucie nie robilem oprocz wymiany plynow, filtrow, klockow, tarcz, opon, rozrzad itd itp. Mam zalozeone 19" 245/40/19 I troche mnie zaskoczylo bo o autko dbam bardzo, tak mi sie odplaca za opieke... Czy to oznacza, ze to juz jest czas na wymiane amortyzatorow?
Jutro jade do mechanika ktory od poczatku serwisuje mi samochod pewnie odrazu mi zdiagnozuje co sie stalo. Ale tak z ciekawosci chcialbym wiedziec czy ktos moze juz cos powiedziec na ten temat.
Dzieki.
Dzisiaj podczas przejezdu przez progi zwalniajace zauwazylem, ze z tylu COS STUKA po lewej stronie auta.
Wyszedlem sprawdzic czy nic w bagazniku nie lezy luzem, wtedy zauwazylem, ze lewe kolo wchodzi delikatnie w nadkole, a prawe tak jak zawsze czyli jest malutki przeswit. Golym okiem widac, nawet moja zona zauwazyla, ze cos jest nie tak, a to juz daje do myslenia
Mam zwykle zawieszenie oryginalne, przejechane 240 000km. samochodem jezdze od 2012r w UK I jeszcze nic przy aucie nie robilem oprocz wymiany plynow, filtrow, klockow, tarcz, opon, rozrzad itd itp. Mam zalozeone 19" 245/40/19 I troche mnie zaskoczylo bo o autko dbam bardzo, tak mi sie odplaca za opieke... Czy to oznacza, ze to juz jest czas na wymiane amortyzatorow?
Jutro jade do mechanika ktory od poczatku serwisuje mi samochod pewnie odrazu mi zdiagnozuje co sie stalo. Ale tak z ciekawosci chcialbym wiedziec czy ktos moze juz cos powiedziec na ten temat.
Dzieki.
Dzieki kolego, ale przy 19" i 245/40/19 jak dla mnie to idealne rozwiazanie, oczywiscie kiedys myslalem o obnizeniu, ale teraz juz nie... A w jaki sposob mam sprawdzic jaka sprezyne potrzebuje bo bardzo czesto jest wiele rodzaji w tym samym modelu i pewnie pare groszy bym zaoszczedzil kupujac sprezyny na necie, ale kusi mnie zalozenie oryginalu, takie jakie sa teraz. Pozdro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Kody wyposażenia, które odpowiadają za sprężyny to:
• przód:
» 1BE - zawieszenie sportowe,
» 0JG - klasa wagowa 7,
• tył:
» 1BE - zawieszenie sportowe,
» 0YF - klasa wagowa 6.
Na podstawie tych kodów można dobrać sprężyny i w Twoim przypadku jest to:
» 4F0 411 105 CD - oznaczenie: 4 kropki różowe (koszt w ASO ok. 470 zł za sztukę),
» 4F0 511 115 BC - oznaczenie: 1 kropka zielona, 1 kropka pomarańczowa, 2 kropki różowe (koszt w ASO ok. 500 zł za sztukę).
[ Dodano: 2017-01-05, 12:39 ]
Jeśli kupisz oryginalne sprężyny, to auto zachowa fabryczną wysokość.
• przód:
» 1BE - zawieszenie sportowe,
» 0JG - klasa wagowa 7,
• tył:
» 1BE - zawieszenie sportowe,
» 0YF - klasa wagowa 6.
Na podstawie tych kodów można dobrać sprężyny i w Twoim przypadku jest to:
» 4F0 411 105 CD - oznaczenie: 4 kropki różowe (koszt w ASO ok. 470 zł za sztukę),
» 4F0 511 115 BC - oznaczenie: 1 kropka zielona, 1 kropka pomarańczowa, 2 kropki różowe (koszt w ASO ok. 500 zł za sztukę).
[ Dodano: 2017-01-05, 12:39 ]
Jeśli kupisz oryginalne sprężyny, to auto zachowa fabryczną wysokość.
Dzieki wielkie,
Zawsze sie zastanawialem dlaczego inne a6 maja taki duzy przeswit w nadkolu, a z drugiej strony s-line ma bardzo maly przeswit, no a moj ma tak cos po srodku, czyli rozumiem, ze zawieszenie sportowe jest w jakims stopniu obnizone? czy sie myle I tylko mi sie wydaje?
Sprawdzilem ceny za sprezyny innej firmy zaplacilbym ponad polowe mniej, ale mechanik powiedzial mi, ze jezeli chce to wymieni mi tylko jedna, ale musi byc koniecznie oryginalna audi, ale jak sie zdecyduje na firme "xyz" to koniecznie dwie.
Zawsze sie zastanawialem dlaczego inne a6 maja taki duzy przeswit w nadkolu, a z drugiej strony s-line ma bardzo maly przeswit, no a moj ma tak cos po srodku, czyli rozumiem, ze zawieszenie sportowe jest w jakims stopniu obnizone? czy sie myle I tylko mi sie wydaje?
Sprawdzilem ceny za sprezyny innej firmy zaplacilbym ponad polowe mniej, ale mechanik powiedzial mi, ze jezeli chce to wymieni mi tylko jedna, ale musi byc koniecznie oryginalna audi, ale jak sie zdecyduje na firme "xyz" to koniecznie dwie.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2017, 00:06 przez alwaro86, łącznie zmieniany 1 raz.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga