[A6 C6 TDI] 3.0tdi modyfikacja wydechu
[quote="luk330"]Zrobienie samego downpipe to max tysiąc złotych, przerobienie końcowych wydechów (od miejsca łączenia z resztą wydechu czyli mniej więcej w połowie auta do końca) to jakieś 2 tys pln.
tyle tylko że z tego co oni pisali to zostawiają końcowe tłumiki bez zmian- bo ponoć i tak jest już głośno albo robią przelotówkę w ostatnim tłumiku lub jak komouś jeszcze jest za cicho to dają inne końcówki- bynajmniej tak to rozumiem
tyle tylko że z tego co oni pisali to zostawiają końcowe tłumiki bez zmian- bo ponoć i tak jest już głośno albo robią przelotówkę w ostatnim tłumiku lub jak komouś jeszcze jest za cicho to dają inne końcówki- bynajmniej tak to rozumiem
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Kto tak pisał?
Jest kilka opcji przerobienia wydechu. Na wzór tego co best-performance zrobiło to jest DP decat supersprinta i końcowe rury supersprinta.
Firma o której wspominałem w 1 poście zrobi to na wzór supersprinta za połowę jego ceny. Czyli rury seryjnej średnicy (dlatego żeby nie bylo zbyt głośno) bez końcowych tłumików, z wieszakami i końcówkami.
A sam downpipe i wywalenie katów (a zostawienie seryjnej reszty) głośności drastycznie nie zmieni. Miałem tak w bmw i głośność się nie zmieniła zupełnie, jedynie z zewnątrz pomruk się zmienił. Ale był cichy jak fabryczny.
Ja jednak bym się mocno zastanowił nad wywaleniem katów - ja w swoim bmw 3.0d wywaliłem katalizatory i wstawiłem 3 calowy DPm jeździłem tak 3 lata i smród diesla jak z ikarusa skutecznie mnie zniechęcił do wywalania katów w audi.
[ Dodano: 2016-07-14, 20:20 ]
Jak się zapowiadałem (kurna ponad rok temu :D ) tak zrobiłem i tam gdzie mówiłem. Efekt?
Jak na filmikach -
Mi się podoba, nie jest za głośno, w środku jest cicho (może nawet za cicho :D ), w trasie można się zrelaksować, a jak otworzy się szybki i da w palnik to słychać fałkę. Kumpel nawet mówi, że na wolnych przypomina V8
[ Dodano: 2016-07-14, 20:21 ]
PS. i wyszło kasy mniej niż 25% ceny koncowych rur od supersprinta :D
Jest kilka opcji przerobienia wydechu. Na wzór tego co best-performance zrobiło to jest DP decat supersprinta i końcowe rury supersprinta.
Firma o której wspominałem w 1 poście zrobi to na wzór supersprinta za połowę jego ceny. Czyli rury seryjnej średnicy (dlatego żeby nie bylo zbyt głośno) bez końcowych tłumików, z wieszakami i końcówkami.
A sam downpipe i wywalenie katów (a zostawienie seryjnej reszty) głośności drastycznie nie zmieni. Miałem tak w bmw i głośność się nie zmieniła zupełnie, jedynie z zewnątrz pomruk się zmienił. Ale był cichy jak fabryczny.
Ja jednak bym się mocno zastanowił nad wywaleniem katów - ja w swoim bmw 3.0d wywaliłem katalizatory i wstawiłem 3 calowy DPm jeździłem tak 3 lata i smród diesla jak z ikarusa skutecznie mnie zniechęcił do wywalania katów w audi.
[ Dodano: 2016-07-14, 20:20 ]
Jak się zapowiadałem (kurna ponad rok temu :D ) tak zrobiłem i tam gdzie mówiłem. Efekt?
Jak na filmikach -
Mi się podoba, nie jest za głośno, w środku jest cicho (może nawet za cicho :D ), w trasie można się zrelaksować, a jak otworzy się szybki i da w palnik to słychać fałkę. Kumpel nawet mówi, że na wolnych przypomina V8

[ Dodano: 2016-07-14, 20:21 ]
PS. i wyszło kasy mniej niż 25% ceny koncowych rur od supersprinta :D
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

czyli jaka jest filalnie modyfikacja wydechu i jaki był koszt?luk330 pisze:[ Dodano: 2016-07-14, 20:20 ]
Jak się zapowiadałem (kurna ponad rok temu :D ) tak zrobiłem i tam gdzie mówiłem. Efekt?
Jak na filmikach -
Mi się podoba, nie jest za głośno, w środku jest cicho (może nawet za cicho :D ), w trasie można się zrelaksować, a jak otworzy się szybki i da w palnik to słychać fałkę. Kumpel nawet mówi, że na wolnych przypomina V8
[ Dodano: 2016-07-14, 20:21 ]
PS. i wyszło kasy mniej niż 25% ceny koncowych rur od supersprinta :D
ale czemu ma w srodku smierdziec moze nie szczelny wydech był? tego sie nie boje zapachu tylko czy nie bede miał choinki na liczniku ? wycinałem w innych autach i oprócz wolnnossaka 2.8 (walił checki itp) to problemów nie było ale wole zapytac czy cos sie nie spitoli. dodam iz chce zrobic program, usunac egr i przed tym zabiegiem zmodernizowac dolot i wydech aby to miało sens 

Przeróbki - rzeźby to JA 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 561
- Rejestracja: 31 paź 2014, 20:43
- Imię: ŁUKASZ
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ożarów Maz.
- Kontakt:
Oczywiście za autem śmierdzi konkret. Ale jak stoisz w korku w zime i wiatr masz w plecy to w środku czasami też czuć. Nie mówiąc np o staniu z otwartymi szybami. Albo skrobaniu szyb z odpalonym silnikiem
To się wydaje, ale naprawdę smród spalin z diesla bez katalizatora jest tragiczny, aż w oczy szczypie po chwili.
Uprzedzając pytania - układ wtryskowy był sprawny :P
Co do checków - jak nie masz DPF tylko sam kat to nic się nie pokaże bo sonde masz tylko przed katem z tego co pamiętam.

To się wydaje, ale naprawdę smród spalin z diesla bez katalizatora jest tragiczny, aż w oczy szczypie po chwili.
Uprzedzając pytania - układ wtryskowy był sprawny :P
Co do checków - jak nie masz DPF tylko sam kat to nic się nie pokaże bo sonde masz tylko przed katem z tego co pamiętam.
A6 C6 3.0TDI quattro z wydechem by Street Lane Garage 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
moge ale tam jest normalnie przelot zamiast tłumików jest grubsza ciut rura i zrobiłem sobie końcówki z rury chrom a planuje po calsoci dąc cos lepszego bo to troszke było po łepkach dla sprawdzenia efektu a ze działą i grzmoty sa piekne gdzie w srodku jest prawie jak fabryka a na zewnatrz jak by tam było 30tfsi albo lepiej
Przeróbki - rzeźby to JA 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 925
- Rejestracja: 03 gru 2011, 18:52
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Słupsk,Bytów i okolice