Audi a6 c6 swap hamulcy porsche??
Audi a6 c6 swap hamulcy porsche??
było już kilka tematów, ale jakoś tak bez ścisłych odpowiedzi, jak to jest z swapem hamulcy, mam teraz a6 c6 3.0 tdi quattro, powoli coś tam się dzieje i niedługo czeka mnie wymiana tarczy i pomyślałem o swapie na hamulce np z porsche czy czegoś innego ciekawego, rozumiem że tarcze zaciski piasta do zmiany ale czy coś jeszcze?? zwrotnice?? jak wtedy z podłączeniem zacisków, trzeba podłączenia przerabiać, adaptować jakoś żeby to zaczeło śmigać??
i jak z felgą wtedy minimum 19 przy dużej tarczy
i jak z felgą wtedy minimum 19 przy dużej tarczy
właśnie będę musiał dokładnie pomierzyć wszystko jaką tarcze mam itd, bo jest możliwość że mam z s-lina bo całe zawieszenie też mam s-line, a jak już zmieniać to do góry żeby to jakoś dobrze poszło, ale ile ludzi tyle opinii cześć o tych zwrotnicach itd pisze, teraz tez doszłem do wątku co suchutki do siebie upchał od rs
z tego co w książki odczytałem to jednak mam 1KD i 1LG
z tego co w książki odczytałem to jednak mam 1KD i 1LG
Jaki jest rozstaw śrub w zwrotnicy od A6 ? bo zaciski 6 tłoczkowe montowane od "boku" mają 145mm. Ja jak już to bym poszedł w 6 tłoczkowe z panamery tam zaciski mieszczą grubą tarcze 390x38 mm tyle że ja bym to zapodał na tarczy z S6 albo a7 no i do tego czeba by było adaptery dorobić. Po podliczeniu zaciski jakieś 3000-3500 używane,adaptery 800-1000 i tarcze też pewnie ze 1000 i pasuje żeby wypowiedział się ten kolega co ma z RS-a heble czy więcej go to wyniesło czy może mniej.
Re: Audi a6 c6 swap hamulcy porsche??
sebero pisze:było już kilka tematów, ale jakoś tak bez ścisłych odpowiedzi, jak to jest z swapem hamulcy, mam teraz a6 c6 3.0 tdi quattro, powoli coś tam się dzieje i niedługo czeka mnie wymiana tarczy i pomyślałem o swapie na hamulce np z porsche czy czegoś innego ciekawego, rozumiem że tarcze zaciski piasta do zmiany ale czy coś jeszcze?? zwrotnice?? jak wtedy z podłączeniem zacisków, trzeba podłączenia przerabiać, adaptować jakoś żeby to zaczeło śmigać??
i jak z felgą wtedy minimum 19 przy dużej tarczy
nota bene powinno pisać się hamulców, nie hamulcy

Na razie zbieram informacje i budżet:/ akurat wolałbym ten swap przesunąc jak najdalej, w marcu air wpada. w sierpniu wydech, na koniec roku bodykit i nowy kolor a to wszystko od groma $$$ a jak tak podliczylem to w zalezności od stanu ale od 4-5k trzeba raczej liczyc, bo też nie chce kupic wszystkiego i potem tarcze znowu zmieniac, teraz Marco ma od rs 1,5k ojro:) ale przód i tył
Ja mam u siebie w A6 zaciski z RS6 C6 czyli tarcze 390mm + zaciski 6-tłoczkowe.
Przy takiej wymianie na przód należy:
a. mieć tarcze zaciski i klocki z RS6 C6
1. Zmienić zwrotnice na te z RS6 C6
2. Końcówki drążków z RS6 C6 (mają inną średnicę)
3. Zmieniłem serwo, teraz mam to z RS6 C6
4. Mieć kumatego mechanika, który przeprogramuje ABS, ESP pod mocniejsze hamulce i będzie potrafił je odpowietrzyć (jest do tego procedura)
ps. 4 punkt najtrudniejszy
Na tył:
b. mieć tarcze i zaciski i klocki
1. Pasuje bez zmian
Oczywiście tylko 19" felgi, ostatnio przekonałem się że nie wszystkie! bo włoskie zamienniki felg RS6 "Pompei" ocierały mi o zaciski z przodu... tak jak by miały 18,5"
Koszt to:
7500zł zestaw tarcz klocków zwrotnic i zacisków, w takiej cenie udało mi się wyhaczyć
180zł Serwo
200zł końcówki drążków
700zł robocizna z płynem DOT4
teraz ciskam się ze zderzakiem z RS-a..
Przy takiej wymianie na przód należy:
a. mieć tarcze zaciski i klocki z RS6 C6

1. Zmienić zwrotnice na te z RS6 C6
2. Końcówki drążków z RS6 C6 (mają inną średnicę)
3. Zmieniłem serwo, teraz mam to z RS6 C6
4. Mieć kumatego mechanika, który przeprogramuje ABS, ESP pod mocniejsze hamulce i będzie potrafił je odpowietrzyć (jest do tego procedura)
ps. 4 punkt najtrudniejszy
Na tył:
b. mieć tarcze i zaciski i klocki

1. Pasuje bez zmian
Oczywiście tylko 19" felgi, ostatnio przekonałem się że nie wszystkie! bo włoskie zamienniki felg RS6 "Pompei" ocierały mi o zaciski z przodu... tak jak by miały 18,5"
Koszt to:
7500zł zestaw tarcz klocków zwrotnic i zacisków, w takiej cenie udało mi się wyhaczyć
180zł Serwo
200zł końcówki drążków
700zł robocizna z płynem DOT4
teraz ciskam się ze zderzakiem z RS-a..

fajnie mieć audi 
