Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AVF 1.9 131 KM] Podczas ruszania dymi oraz przy 130 km/h

Silniki wysokoprężne
Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 07 gru 2016, 22:07

To jak nie masz tam żadnej reakcji po przytkaniu palcem tego przewodu to masz padnięty zawór n75 sterujący sztangą turbiny i objaw mułowatego auta masz jak na dłoni <okok>
Podmień od kogoś ze znajomych jak mają taki zawór i sprawdź efekt. Co do pompy vacum to najpierw ogarnij ten temat z zaworem na sprawny, a wróci ci moc <okok> potem dopiero za pompę vacum się weź.
Pozdr <luzik>
Jak samochód, to tylko Audi;)

8matix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 15 cze 2013, 11:14
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: 8matix » 07 gru 2016, 22:15

Właśnie ten zawór jest podmieniony on jest z innego auta dostałem go za darmo od znajomego aby sprawdzić czy mój ori jest padnięty. Chyba,że ten zawór również jest padnięty .Ewentualnie może zregenerować swój zawór i go założyć jeszcze raz ?

@edit:
Ten zawór jest sterowany elektronicznie ? Możliwe jest,że jakiś bezpiecznik od niego padł ?

Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 08 gru 2016, 11:00

8matix pisze:Właśnie ten zawór jest podmieniony on jest z innego auta dostałem go za darmo od znajomego aby sprawdzić czy mój ori jest padnięty. Chyba,że ten zawór również jest padnięty .Ewentualnie może zregenerować swój zawór i go założyć jeszcze raz ?

@edit:
Ten zawór jest sterowany elektronicznie ? Możliwe jest,że jakiś bezpiecznik od niego padł ?

Możliwe, że też padł, albo był już niesprawny jak za darmo kolega Ci go oddał. Nic nie naprawiaj tylko podmieniaj z autka sprawnego które widzisz, że śmiga i ma moc i sprawdź dobrze te przewody do tego zaworu czy wszystko jest szczelne. Na szrocie możesz kupić, a przed kupnem założysz i zobaczysz czy działa. Ja już nie raz przerabiałem ten temat w 1.9tdi i 2.5tdi,więc dobrze Ci radzę. Daj znać jak Ci poszło. <okok>
Pozdrawiam <luzik>
Jak samochód, to tylko Audi;)

8matix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 15 cze 2013, 11:14
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: 8matix » 08 gru 2016, 11:57

Możliwe, że też padł, albo był już niesprawny jak za darmo kolega Ci go oddał. Nic nie naprawiaj tylko podmieniaj z autka sprawnego które widzisz, że śmiga i ma moc i sprawdź dobrze te przewody do tego zaworu czy wszystko jest szczelne. Na szrocie możesz kupić, a przed kupnem założysz i zobaczysz czy działa. Ja już nie raz przerabiałem ten temat w 1.9tdi i 2.5tdi,więc dobrze Ci radzę. Daj znać jak Ci poszło. <okok>
Pozdrawiam <luzik>
ten zawór n75 co teraz mam założony jest z podmianki i on się troszkę różnił od mojego oryginału. Możliwe że on nie podpasuje do mojego . Właśnie zamówiłem oryginalny pirburga zawór i dla świętego spokoju już chce go mieć nowego ponieważ trochę za długo już się grzebie z autkiem :). Zastanawia mnie tylko jeden szczegół dlaczego mój ori n75 jest zaślepiony to trzecie ujście według schematu on łączy się z filtrem paliwa i n 18 . <mysli> <mysli>

Damolka89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:13
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Damolka89 » 08 gru 2016, 12:50

Ktoś coś grzebał przy tym z niewiedzą i takie potem buty wychodzą <nerwus> .
Tu masz link do tematu odnośnie problemu układu podciśnienia:

http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=&t=102323

Z nowym zaworem będziesz spokojniejszy, bo to nowy <okok>

Myślę,że to będzie pomocne dla Ciebie <okok>
Jak samochód, to tylko Audi;)

8matix
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 15 cze 2013, 11:14
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: 8matix » 08 gru 2016, 13:44

Zastanawia mnie jak wymienię na nowy zawór N75 to co mam zrobić z tym jednym przewodem który był w moim zaślepiony?
Obrazek


To jest ten przewód który idzie do trójnika i rozchodzi się do n18 i filtra powietrza. Niestety nie wiem czy mam ten przewód czy po prostu został wszędzie zaślepiony <mysli>


Jak zrobię n75 to muszę się wziąć za vacum bo jak naciskam na hamulec to słyszę lekkie syczenie <uoee>


Jak wrócę do domu to dodam zdjęcie tego zaworu aby pokazać jak to zostało zaślepione . Na pierwszy rzut oka wyglądało to jak ori zaślepka :) Najprawdopodobniej Niemiec tam grzebał bo jestem pierwszym właścicielem w Polsce .

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja