 
 Podmień od kogoś ze znajomych jak mają taki zawór i sprawdź efekt. Co do pompy vacum to najpierw ogarnij ten temat z zaworem na sprawny, a wróci ci moc
 potem dopiero za pompę vacum się weź.
 potem dopiero za pompę vacum się weź.Pozdr

 
  potem dopiero za pompę vacum się weź.
 potem dopiero za pompę vacum się weź.
8matix pisze:Właśnie ten zawór jest podmieniony on jest z innego auta dostałem go za darmo od znajomego aby sprawdzić czy mój ori jest padnięty. Chyba,że ten zawór również jest padnięty .Ewentualnie może zregenerować swój zawór i go założyć jeszcze raz ?
@edit:
Ten zawór jest sterowany elektronicznie ? Możliwe jest,że jakiś bezpiecznik od niego padł ?
 
 
ten zawór n75 co teraz mam założony jest z podmianki i on się troszkę różnił od mojego oryginału. Możliwe że on nie podpasuje do mojego . Właśnie zamówiłem oryginalny pirburga zawór i dla świętego spokoju już chce go mieć nowego ponieważ trochę za długo już się grzebie z autkiemMożliwe, że też padł, albo był już niesprawny jak za darmo kolega Ci go oddał. Nic nie naprawiaj tylko podmieniaj z autka sprawnego które widzisz, że śmiga i ma moc i sprawdź dobrze te przewody do tego zaworu czy wszystko jest szczelne. Na szrocie możesz kupić, a przed kupnem założysz i zobaczysz czy działa. Ja już nie raz przerabiałem ten temat w 1.9tdi i 2.5tdi,więc dobrze Ci radzę. Daj znać jak Ci poszło.
Pozdrawiam
 . Zastanawia mnie tylko jeden szczegół dlaczego mój ori n75 jest zaślepiony to trzecie ujście według schematu on łączy się z filtrem paliwa i n 18 .
. Zastanawia mnie tylko jeden szczegół dlaczego mój ori n75 jest zaślepiony to trzecie ujście według schematu on łączy się z filtrem paliwa i n 18 .   
  
 .
 . 
 
 
 
 Najprawdopodobniej Niemiec tam grzebał bo jestem pierwszym właścicielem w Polsce .
  Najprawdopodobniej Niemiec tam grzebał bo jestem pierwszym właścicielem w Polsce .