Pozdrawiam Dawid
[2.8 v6 ALG] wydech
[2.8 v6 ALG] wydech
Witam wszystkich jak w temacie pacjent 2.8 alg. Szukam pomocy i porady jak wydobyć z niego troszkę ładniejszy dźwięk by poprostu dodać mu odrobinę basu ale żeby nie był męczący w trasie i codziennym użytkowaniu.
Pozdrawiam Dawid
Pozdrawiam Dawid
-
mrporpoise
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
-
jakubczyk_7
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
brewka83
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 60
- Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud
U mnie śmigają 2 strumienice bo jak kupiłem Audi to pierdziała do tego jeden kat był a drugiego ktoś rozbebeszył. Więc tłumikarz wstawił mi strumienice i teraz jest troszkę słychać wydech na wyższych obrotach ale czy jest różnica między ori to nie wiem bo u mnie pierdział odkąd go zakupiłem 
Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
Mój budżet na wydech to około 1000 bo na wiosnę muszą być nowevkola i zawieszenie. Nie znam się na wydechach ale jak już mam v6 to chciałbym by nabrał troszkę charakteru lecz naprawdę brak mi pomysłów. Wiem że na wolnossacym nie zaszaleje. Ori na pewno jest dobry dla silnika jednak ktoś to tak zaprojektował by spelnialo swoje zadanie ale poprostu jest cichy.
zamiast koncowych ori puszek daj sobie jakies przeloty i juz
. No albo po prostu rury, ale wtedy moze byc dość głośno .
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
-
mrporpoise
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Co pomysł to lepszy...
Idź do tłumikarza dobrego, powiedz co chcesz i ci zrobi tłumik końcowy mniej wytłumiony. I z czym nie poszalejesz na wolnossaku? Bo dźwięk jak dźwięk, mocy nie dodasz, to fakt.
Choć moim zdaniem, to dla brzmienia to kupuje się V8... V6 fajnie brzmi dopiero wkręcone na wyższe obroty, kiedy zamiast wyć jak te wszystkie R4 (fuj) pięknie sobie pobrzmiewa
Idź do tłumikarza dobrego, powiedz co chcesz i ci zrobi tłumik końcowy mniej wytłumiony. I z czym nie poszalejesz na wolnossaku? Bo dźwięk jak dźwięk, mocy nie dodasz, to fakt.
Choć moim zdaniem, to dla brzmienia to kupuje się V8... V6 fajnie brzmi dopiero wkręcone na wyższe obroty, kiedy zamiast wyć jak te wszystkie R4 (fuj) pięknie sobie pobrzmiewa
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
dokładnie !yaszczur pisze:Raczej defekt, jak rozprężysz wydech w wolnossaku, to stracisz na mocy.Dawid@TGA pisze:np zamiast kata wstawić tłumik przelotowy ale nie wiem jaki to da efekt
Jedyne co możesz ogarnąć w miarę tanim kosztem to zamiana ostatniego tłumika.
ja u siebie wstawiłem zamiast katów tłumiki przelotowe gabarytowo przypominające katalizatory i stwierdzam dwie rzeczy
reakcja na depnięcie gazu znacząco się poprawiła
niestety z braku wygłuszenia w tych tłumikach trochę za dużo słychać w środku auta z racji tego że znajdują się akurat w okolicach końca skrzyni biegów czyli między przednimi fotelami jakoś tak
zamiast środkowego tłumika mam wstawione dwie strumienice które najbardziej jednak poprawiają brzmienie nie robiąc niepotrzebnego hałasu
zostały mi jeszcze końcowe tłumiki które planuję rozciąć zrobić na prosty przelot i wygłuszyć wełną
kumpel tak zrobił w 1,8t 190KM i powiem że jak depnie to rasowo to brzmi przy czym w środku jest spokój
rozprężę tzn co ?
wstawiłbym cały wydech o większej średnicy to pogorszyłbym osiągi silnika ?
czy jak już cały wydech będzie na przelocie to też będzie rozprężony na tyle żeby spadły osiągi ?
nie powiem jakoś to mi jeździ, planuję odwiedzić hamownie ale dopiero na wiosnę i zobaczyć co tam zostało w silniku
_________________________________ Audi Quattro______________________________
Poprostu majac silnik BEZ turbo wydech jest liczony na taki a siaki efekt falowy ktory pomaga silnikowi prawidłowo pracowac w jakims tam zakresie obrotów (w calym sie nie da).
Kombinujac z wydechem w wiekszosci przypadkow tylko pogarszamy sprawe, a robiac pelen przelot najczesciej przesuwamy ten "fajny zakres obrotów" na sam koniec obrotomierza, czyli musimy piłować auto na maxa zeby były jakieś benefity z tego rodzaju wydechu.
Ogolnie co kto lubi
Kombinujac z wydechem w wiekszosci przypadkow tylko pogarszamy sprawe, a robiac pelen przelot najczesciej przesuwamy ten "fajny zakres obrotów" na sam koniec obrotomierza, czyli musimy piłować auto na maxa zeby były jakieś benefity z tego rodzaju wydechu.
Ogolnie co kto lubi
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
- xpbit
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 611
- Rejestracja: 07 mar 2009, 09:41
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rybno k/Działdowa
Draxan pisze:Poprostu majac silnik BEZ turbo wydech jest liczony na taki a siaki efekt falowy ktory pomaga silnikowi prawidłowo pracowac w jakims tam zakresie obrotów (w calym sie nie da).
Kombinujac z wydechem w wiekszosci przypadkow tylko pogarszamy sprawe, a robiac pelen przelot najczesciej przesuwamy ten "fajny zakres obrotów" na sam koniec obrotomierza, czyli musimy piłować auto na maxa zeby były jakieś benefity z tego rodzaju wydechu.
Ogolnie co kto lubi
powiem tak
teraz przy przelocie na katalizatorach i strumienicach na środkowym tłumiku samochód od 2-2,5tys obr zaczyna rwać osiągając wydaje mi się że maksymalny moment obrotowy
planuję to w niedalekiej przyszłości sprawdzić na hamowni, ale jeszcze trochę rzeczy w aucie trzeba pozmieniać.
natomiast zastanawiają mnie końcowe tłumiki....
kumpel w a4 b6 końcowe miał tak jakby nie przelotowe bo w środku tłumika rura była z przegrodami i nie naprzeciw siebie.... ale jak u siebie zajrzę w tłumiki z tyłu to mam wrażenie że to jest jakby przelot chyba bo w głąb można zajrzeć i widać cały czas prostą rurę czy to możliwe
tłumiki są oczywiście oryginalne
_________________________________ Audi Quattro______________________________









