Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

Audi A 6 C5

Off Top, linkownia, ciekawostki, przywitania, pogawędki niezwiązane z 'techniczną stroną' forum Audi A6 / A7.
Awatar użytkownika
zokolic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 23 lis 2016, 20:37
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Audi A 6 C5

Post autor: zokolic » 23 lis 2016, 20:55

Witam.
Stałem się posiadaczem Audi A6C5 z silnikiem 1.8T 150KM (AEB)

Mam kilka pytań. W sumie to wiążą się do jednego. Dlatego piszę właśnie tutaj.

1) Auto ma założone felgi Zender (dobre to?) 17 cali z laczem 225 45 profil.
2)Zabrzmi do dziwnie, ale mam uszkodzony termostat, przejechałem 490km ( normalnej jazdy) , raz miałem tylko 150 km/h. Spalił mi 70 lirtów na 490 km?
Czy spowodowane jest to uszkodzonym termostatem - wynik niedogrzania?
Czy za duże lacze i wzrasta łaknienie.

* termostat wymienię samodzielnie z rozrządem w poniedziałek, proszę nie piać że to źle, bo zdaję sobie z tego sprawę.

3) Przy 3 tysiącach słychać czasem gwizd, kończy się turbina ?
4) Tarcze i klocki przód są nowe. Nie ma luzu na trawersie i poduszkach. - tak mi się wydaje. Przy hamowaniu czuję drganie bryłą auta - kierownica nawet nie drgnie. Czym jest to spowodowane? Tylne tarcze są krzywe ?
Kręcą mnie te cztery pierścienie wibracyjne na kierownicy.

Awatar użytkownika
repek92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2524
Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2004
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: repek92 » 23 lis 2016, 21:18

1) opony sa ok ja w swojej mam 235/45
2) czy przez termostat takie spalanie moze ale wcale niekoniecznie moze sonda?
3) moze jakas delikatna nieszczelnosc ale gwizd turbiny przyjemny dla ucha :)
4) w moim przypadku byly krzywe tylne tarcze i tez przy hamowanu bylo czuc drganie auta
Lektorzy, nagrania: multifonika.net

Awatar użytkownika
zokolic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 23 lis 2016, 20:37
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: zokolic » 23 lis 2016, 21:58

Sonda? Wywaliłby błąd, moja diagnostyka jest bardzo dokładna.
Silnik ma 70 stopni, może o to chodzi?
Kręcą mnie te cztery pierścienie wibracyjne na kierownicy.

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7161
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: Inne
Rocznik: 2019
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 23 lis 2016, 22:31

a może czujnik temperatury? taka sama temperatura w zegarach i w ECU?

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 24 lis 2016, 07:08

wymień czujnik kolego od dokładnej diagnostyki i będzie dobrze :)
turbina to nie pendolino i normalne że ją słychać

Awatar użytkownika
zokolic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 23 lis 2016, 20:37
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: zokolic » 24 lis 2016, 14:27

atlas1977 pisze:wymień czujnik kolego od dokładnej diagnostyki i będzie dobrze :)
turbina to nie pendolino i normalne że ją słychać

Masz na myśli czujnik temperatury ?
Kręcą mnie te cztery pierścienie wibracyjne na kierownicy.

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 24 lis 2016, 17:55

zokolic pisze:
atlas1977 pisze:wymień czujnik kolego od dokładnej diagnostyki i będzie dobrze :)
turbina to nie pendolino i normalne że ją słychać

Masz na myśli czujnik temperatury ?
bendzji pisze: taka sama temperatura w zegarach i w ECU?

tu masz wskazówkę
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

Awatar użytkownika
zokolic
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 27
Rejestracja: 23 lis 2016, 20:37
Imię: Marek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: zokolic » 24 lis 2016, 18:20

No cóż, będziemy się bawić w zgadywanki.
Nawet tego nie skomentuję.

Panowie, dziękuję za odpowiedź. Temperatura zamyka się na 90*. Sprawdzimy czy pali tyle samo.

Jest różnica w uszczelkach pokrywy zaworów w silnikach 1.8 ?
Kręcą mnie te cztery pierścienie wibracyjne na kierownicy.

atlas audi a6

Post autor: atlas audi a6 » 25 lis 2016, 09:26

zokolic pisze:
atlas1977 pisze:wymień czujnik kolego od dokładnej diagnostyki i będzie dobrze :)
turbina to nie pendolino i normalne że ją słychać

Masz na myśli czujnik temperatury ?
tak, czujnik temperatury, to ustrojstwo daje dwa sygnały - jeden an zegar a drugi do ecu. Nie zaszkodzi wymienić bo to tanie jak barszcz
PS
i nie bądź taki obrażalski :) bo ktoś pomyśli że z Bydgoszczy jesteś :)) ( to żart dla informacji )
Uszczelka 1.8 i 1.8 turbo pod pokrywę zaworów się nie różni

ODPOWIEDZ

Wróć do „Na każdy temat”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga