Witam.
Stałem się posiadaczem Audi A6C5 z silnikiem 1.8T 150KM (AEB)
Mam kilka pytań. W sumie to wiążą się do jednego. Dlatego piszę właśnie tutaj.
1) Auto ma założone felgi Zender (dobre to?) 17 cali z laczem 225 45 profil.
2)Zabrzmi do dziwnie, ale mam uszkodzony termostat, przejechałem 490km ( normalnej jazdy) , raz miałem tylko 150 km/h. Spalił mi 70 lirtów na 490 km?
Czy spowodowane jest to uszkodzonym termostatem - wynik niedogrzania?
Czy za duże lacze i wzrasta łaknienie.
* termostat wymienię samodzielnie z rozrządem w poniedziałek, proszę nie piać że to źle, bo zdaję sobie z tego sprawę.
3) Przy 3 tysiącach słychać czasem gwizd, kończy się turbina ?
4) Tarcze i klocki przód są nowe. Nie ma luzu na trawersie i poduszkach. - tak mi się wydaje. Przy hamowaniu czuję drganie bryłą auta - kierownica nawet nie drgnie. Czym jest to spowodowane? Tylne tarcze są krzywe ?
Audi A 6 C5
- zokolic
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 27
- Rejestracja: 23 lis 2016, 20:37
- Imię: Marek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Audi A 6 C5
Kręcą mnie te cztery pierścienie wibracyjne na kierownicy.
- repek92
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2524
- Rejestracja: 23 lip 2013, 23:55
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Jelenia Góra
1) opony sa ok ja w swojej mam 235/45
2) czy przez termostat takie spalanie moze ale wcale niekoniecznie moze sonda?
3) moze jakas delikatna nieszczelnosc ale gwizd turbiny przyjemny dla ucha
4) w moim przypadku byly krzywe tylne tarcze i tez przy hamowanu bylo czuc drganie auta
2) czy przez termostat takie spalanie moze ale wcale niekoniecznie moze sonda?
3) moze jakas delikatna nieszczelnosc ale gwizd turbiny przyjemny dla ucha
4) w moim przypadku byly krzywe tylne tarcze i tez przy hamowanu bylo czuc drganie auta
Lektorzy, nagrania: multifonika.net
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
tak, czujnik temperatury, to ustrojstwo daje dwa sygnały - jeden an zegar a drugi do ecu. Nie zaszkodzi wymienić bo to tanie jak barszczzokolic pisze:atlas1977 pisze:wymień czujnik kolego od dokładnej diagnostyki i będzie dobrze
turbina to nie pendolino i normalne że ją słychać
Masz na myśli czujnik temperatury ?
PS
i nie bądź taki obrażalski bo ktoś pomyśli że z Bydgoszczy jesteś ( to żart dla informacji )
Uszczelka 1.8 i 1.8 turbo pod pokrywę zaworów się nie różni
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga