Panowie borykam się z problemem kompresora, a dokladnie z tym, że mój kompresor załącza się w czasie jazdy, przy hamowaniu czy nawet na prostej drodze. Nie pompuje caly czas, włączy się dobije i wyłącza się.
Miechy szczelne, samochód nic nie siada nawet po kilku dniach stania, brak błędów.
Zdarza się też, że na jakiejś nierówności dobije lekko o nadkola, ale zaznaczam ze mam felgi 20cali
[A6 C6 3.0 TDI] działający kompresor w czasie jazdy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Ja mam ten sam problem, jeżdżę z nim już chwile. Tylko u Mnie jest tak że załącza sie zawsze po odpaleniu i pracuje bardzo głośno. Czytałem już o tym i powiem Ci że większość pisze o kończącej sie żywotności kompresora. Jest kilka sposobów:
1. Kupujesz zestaw naprawczy do kompresora i próbujesz naprawić sam. Ponoć że do roku czasu wytrzymuje. Koszt chyba jest jakies 200-300zł.
2. Są firmy które zajamują sie regeneracją tych kompresorów, dają gwarancje na 1rok. Cena od 500-1200zł (w zależności od stanu kompresora.)
3.Zakup nowego kompresora. Ceny jeszcze nie znam ( Pewnie w okolicy 2tyś zł ).
[ Dodano: 2016-11-02, 19:55 ]
Nowy oryginalny kompresor to cena 6tys zł brutto
1. Kupujesz zestaw naprawczy do kompresora i próbujesz naprawić sam. Ponoć że do roku czasu wytrzymuje. Koszt chyba jest jakies 200-300zł.
2. Są firmy które zajamują sie regeneracją tych kompresorów, dają gwarancje na 1rok. Cena od 500-1200zł (w zależności od stanu kompresora.)
3.Zakup nowego kompresora. Ceny jeszcze nie znam ( Pewnie w okolicy 2tyś zł ).
[ Dodano: 2016-11-02, 19:55 ]
Nowy oryginalny kompresor to cena 6tys zł brutto
- FOSS
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 99
- Rejestracja: 29 kwie 2009, 09:50
- Lokalizacja: pl-WPR/de-GOA
- Kontakt:
Jeżeli pracuje głośno to może to być symptomem że się "kończy" ale nie zawsze.
Znamiennym jest, że przy kończącym się kompresorze, w ostatnim stadium, w sterowniku zawieszenia zaczyna pojawiać się błąd "wyłączenie z powodu przegrzania".
Jeżeli włącza się zawsze zaraz po wejściu i odpaleniu auta to sugeruje to głównie nieszczelność w układzie.
Jeżeli zaraz po wejściu i odpaleniu auta włącza się tylko czasami to nie musi to oznaczać usterki bo jego włączanie zależy od kilku warunków zewnętrznych.
Nowy kompresor oryginalny może i kosztuje w ASO jakieś 6000pln ale nie trzeba go kupować w ASO bo są firmy które sprzedają nowe za jakieś 1500-2000pln.
Regeneracja poprzez wymianę pierścienia rzadko kiedy zdaje egzamin na dłużej - to piszę opierając się na lekturze forum A8team bo osobiście nigdy takiej regeneracji nie wykonywałem uznając to za stratę czasu i pieniędzy.
Znamiennym jest, że przy kończącym się kompresorze, w ostatnim stadium, w sterowniku zawieszenia zaczyna pojawiać się błąd "wyłączenie z powodu przegrzania".
Jeżeli włącza się zawsze zaraz po wejściu i odpaleniu auta to sugeruje to głównie nieszczelność w układzie.
Jeżeli zaraz po wejściu i odpaleniu auta włącza się tylko czasami to nie musi to oznaczać usterki bo jego włączanie zależy od kilku warunków zewnętrznych.
Nowy kompresor oryginalny może i kosztuje w ASO jakieś 6000pln ale nie trzeba go kupować w ASO bo są firmy które sprzedają nowe za jakieś 1500-2000pln.
Regeneracja poprzez wymianę pierścienia rzadko kiedy zdaje egzamin na dłużej - to piszę opierając się na lekturze forum A8team bo osobiście nigdy takiej regeneracji nie wykonywałem uznając to za stratę czasu i pieniędzy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 157
- Rejestracja: 05 sty 2013, 21:56
- Imię: Maciej
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
FOSS, u mnie istnieje taki problem, że po odpaleniu zawsze kompresor się załącza, z tym że samochód nie opada... no chyba że cała buda równomiernie. Aha do wjazdu do garażu zawsze dźwigak na maksa do góry, po wyjechaniu opuszczam do komfortu i po przejechaniu kilkunastu metrów kompresor bije powietrze. Nie wiem co jest grane.
Błędów brak.
Jak wrazie W szukać nieszczelności?
Błędów brak.
Jak wrazie W szukać nieszczelności?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga