Problem z ABS
Problem z ABS
Witam.
Od tygodnia zapala mi sie kontrolka ABS. Zapala sie ona po ruszeniu z miejsca lub czasami bezposredniu po włączeniu zapłonu i nie gasnie. Gdy sie zapali to z pompy abs słychac takie ciche strzelania jakby przeskok iskry nierównomierny. Ten dzwiek słyszalny dopiero gdy zapali sie kontrolka ABS. Gdy sie nie swieci jest cisza. Czy to może być objaw zimnego lutu w sterowniku tak czesto opisywane tutaj na forum?? Silnik AFN 1.9 TDI rocznik 2000. Prosze o jakies przydatne wskazówki. Pozdrawiam
I jeszcze jedno pytanie mam drodzy koledzy i kolezanki. Co ile w moim silniku wymienia sie pasek rozrzadu. Zakładałem ostatnio bardzo dobre podzespoły. Wczoraj wybiło 60 000 km na pasku i czy moge jeszcze troszke pojezdzic czy juz zmieniac??
Od tygodnia zapala mi sie kontrolka ABS. Zapala sie ona po ruszeniu z miejsca lub czasami bezposredniu po włączeniu zapłonu i nie gasnie. Gdy sie zapali to z pompy abs słychac takie ciche strzelania jakby przeskok iskry nierównomierny. Ten dzwiek słyszalny dopiero gdy zapali sie kontrolka ABS. Gdy sie nie swieci jest cisza. Czy to może być objaw zimnego lutu w sterowniku tak czesto opisywane tutaj na forum?? Silnik AFN 1.9 TDI rocznik 2000. Prosze o jakies przydatne wskazówki. Pozdrawiam
I jeszcze jedno pytanie mam drodzy koledzy i kolezanki. Co ile w moim silniku wymienia sie pasek rozrzadu. Zakładałem ostatnio bardzo dobre podzespoły. Wczoraj wybiło 60 000 km na pasku i czy moge jeszcze troszke pojezdzic czy juz zmieniac??
Jak graty na rozrządzie są dobrej jakości i był wymieniany komplet to śmiało możesz nakręcić jeszcze 20000km. Sprawdź organoleptycznie jak pasek wygląda. Co do ABS to zimny lut powoduje zapalenie się czerwonego wykrzyknika. Podłącz kompa pod sterownik abs na postoju kiedy nie pali się kontrolka i zobacz,, czy ma zapisany błąd - a powinien mieć.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 515
- Rejestracja: 25 gru 2012, 19:02
- Imię: Marcin
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Białystok
Od zużytych klocków jest oddzielna kontrolka. Zapala Ci się tylko kontrolka ABS czy ABS+wykrzyknik? Jeżeli to pierwsze to znaczy, że któryś czujnik nie działa (uszkodzenie, zabródził się, brak połączenia z komputerem). Jak drugi to raczej moduł abs się sypie.
Pół roku temu naprawiałem moduł abs i od kilku tygodni zapala mi się kontrolka abs+wykrzyknik na kilka sekund od uruchomienia i mam:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent
Planuję wyjąć część elektryczną i psiknąć jakimś kontaktem (jak przejadę ok 500m mam spokój i działa aż do następnego uruchomienia silnika (nie musi być zimny silnik).
Pół roku temu naprawiałem moduł abs i od kilku tygodni zapala mi się kontrolka abs+wykrzyknik na kilka sekund od uruchomienia i mam:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent
Planuję wyjąć część elektryczną i psiknąć jakimś kontaktem (jak przejadę ok 500m mam spokój i działa aż do następnego uruchomienia silnika (nie musi być zimny silnik).
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 142
- Rejestracja: 04 gru 2012, 16:41
- Imię: Damian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 ALG 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: RZESZOW
tzn chyba moduł ale już zamówiłem na allegro jutro rano u mnie w domu kurier :D Sprawdzałem błąd i pokazywało prawy czujnik z przodu i dwa tylne dziwna sprawa ale czytałem że jak się sypie moduł to i taki błąd pokazuje.
[ Dodano: 2016-10-30, 17:23 ]
[ Dodano: 2016-10-31, 14:43 ]
to prawda że po przełożeniu sterownika trzeba go jeszcze kodować ?
[ Dodano: 2016-10-30, 17:23 ]
i robisz tak? wyjmujesz moduł psikasz i jedziesz 600 metrów , chyba coś druciki się poluzowały.qwerty01 pisze:Od zużytych klocków jest oddzielna kontrolka. Zapala Ci się tylko kontrolka ABS czy ABS+wykrzyknik? Jeżeli to pierwsze to znaczy, że któryś czujnik nie działa (uszkodzenie, zabródził się, brak połączenia z komputerem). Jak drugi to raczej moduł abs się sypie.
Pół roku temu naprawiałem moduł abs i od kilku tygodni zapala mi się kontrolka abs+wykrzyknik na kilka sekund od uruchomienia i mam:
01203 - Electrical Connection between ABS and Instrument Cluster
03-10 - No Signal - Intermittent
Planuję wyjąć część elektryczną i psiknąć jakimś kontaktem (jak przejadę ok 500m mam spokój i działa aż do następnego uruchomienia silnika (nie musi być zimny silnik).
[ Dodano: 2016-10-31, 14:43 ]
to prawda że po przełożeniu sterownika trzeba go jeszcze kodować ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga