Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

silnik BDW skrzynia Multitronic

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
darek120
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 01 wrz 2010, 11:58
Imię: darek
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: LUBIN

silnik BDW skrzynia Multitronic

Post autor: darek120 » 26 paź 2016, 20:10

Witam,
Moje audi a6 c6 2.4 silnik multitronic czy zimny czy gorący nie ważne, czy na LPG czy zimny na benzynie po wrzuceniu wstecznego cofa, i tak ma być :) ale każdy ruch kierownicą przy skręcie, a zwłaszcza do oporu zaczynają skakać obroty do tego stopnia, że auto nie chce jechać, cofnę trochę kierę i auto dalej jedzie w końcu jakoś wycofam, zmieniam bieg na D i czekam aż się obroty uspokoją, dopiero mogę jechać, bo jak nie poczekam dodaję gazu nic nie jedzie a potem jak szarpnie to nieraz kolami aż obróci. Parę takich strzałów i będzie po skrzyni.
Po za tym skrzynia pracuje idealnie VCDS nie pokazuje żadnych błędów, nieraz tak się zdarza że jak długo auto stoi na P na wolnych obrotach to tak z niczego też obroty potrafią wariować.
Auto ma w tej chwili sprawdzone 210 tkm i olej był wymieniany w serwisie na 195 tkm.
Pytanie moje czy to może być niski stan oleju w skrzyni ?
Krótko nim jeździłem przed założeniem LPG, ale nie pamiętam żeby się takie rzeczy działy. Po zamontowaniu, jest zimny chodzi na benzynie trochę dostaje obciążenie na silnik wywołanego skrętem kierownicy i tak się dzieje, czyli nie ma różnicy na czym jadę.
Co wy na to ?

remont5
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 472
Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
Imię: Przemysław
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 360KM
Napęd: FWD
Skrzynia: DSG
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: remont5 » 29 paź 2016, 23:35

Pierwsze głupie pytanie - nie masz za mało płynu do wspomagania?
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH

darek120
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 01 wrz 2010, 11:58
Imię: darek
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: LUBIN

Post autor: darek120 » 06 lis 2016, 09:44

Może głupie pytanie ale dobre, płyn sprawdzałem od razu i jest w normie.
Będę jechał teraz na sprawdzenie stanu oleju w skrzyni może tam jest za mało ?
Ostatnio po raz pierwszy od przejechania 11 tkm miałem taki przypadek że po wyjściu ze sklepu, odpaleniu i przełożeniu na D zero najmniejszej reakcji na gaz, nic się nie działo, dopiero z powrotem dałem na P jeszcze raz na D i wszystko było ok.
Wcześniej błędów VCDS nie pokazywał teraz nie wiem, uszkodził mi się kabelek, jak na prawię to dam znać czy błędy wskakują.
Ale nie wiem czemu powoli zaczynam obstawiać olej.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja