Nie wiem czy to pokręcony zbieg okoliczności, czy wszystko naraz zaczęło się sypać...
Wymieniałem sondy lambda, wymieniłem, auto nie odpaliło. Okazało się że padła pompa paliwa. Wymieniłem, autko jeździ. Jednak w tym samym czasie powstały następujące błędy:
1. Błąd poduszek.
Powstał podczas wymiany pompy paliwa, musiałem coś zruszyć, pytanie tylko co i jak to naprawić
2. Brak świateł i dźwięku wstecznego.VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4B0 959 655 G
Component and/or Version: Airbag Front+Seite 0001
Software Coding: 00206
Work Shop Code: WSC 02324
1 Błąd Zapis.:
01219 - Rear Airbag Igniter: Driver Side (N201)
32-00 - Resistance too High
Błędów w module asystenta parkowania (czujniki tylko na tył mam) związanych z tym nie ma. Krzyczy tylko o uszkodzonym jednym czujniku, co wcześniej już krzyczało.
Brak ten powstał równolegle do montażu sond lambda, więc pytanie czy w komorze silnika, są przewody/kostki od tego czujnika przy skrzyni biegów? Jak tak, to jak je rozpoznać i którędy biegną? Jakaś inna możliwa przyczyna?
3. Błędy przepustnicy... Też zaobserwowane po wymianie sond lambda... Przed wymianą często podpinałem kompa i tych błędów nie wywalało. Kasowanie nie pomaga, po jakimś czasie wracają.
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Control Module Part Number: 4D0 907 551 AE
Component and/or Version: 2.8L V6/5V MOTR HS D02
Software Coding: 05102
Work Shop Code: WSC 02325
2 Znalezione:
17967 - Throttle Valve Control part (J338): Fault in basic settings
P1559 - 35-10 - - - Intermittent
17973 - Throttle Actuator (J338): Lower Stop not Reached
P1565 - 35-10 - - - Intermittent
Proszę o pomoc,bo już pomału mam dość...