Pod spodem aluminiowego paska jest gumowa uszczelka. W nią jest wbity ten aluminiowy pasek. Najlepiej podważać całość zaczynając od bagażnika. Od strony szyby przedniej też można. Na drugiej fotce ładnie widać: aluminiowy pasek zachodzi jeszcze na gumową uszczelkę. Zacznij tam podważać a zobaczysz o co biega. Jeżeli znajdę trochę czasu to zrobię fotkę zdemontowanego elementu i wkleję.
zarzyk pisze:zalałem okolice relingu prawie 10 litrami wody, niesety z butelki i nic nie ciekło.
Bo musisz najlepiej zdemontować tę uszczelkę z rynienki. W tym przypadku może być tak, że za mało lałeś i woda nie dała rady się przebić.
zarzyk pisze:Teraz w to zagłębienie wchodzi metalowe U z czymś kolorowym do środka.
To U nie jest metalowe tylko gumowe

. To jest ta uszczelka a w nią jest wbity aluminiowy pasek. Montując to ponownie rób to w całości: najpierw zamontuj w uszczelkę pasek alu a następnie całość w rynienkę.
Demontując rób to ostrożnie aby nie przegiąć aluminium bo będzie ci cięzko to naprostować i po założeniu będzie lipnie wyglądało (pofalowane).