Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ TIP+Q] Wypinanie wstecznego w tipie

Układ napędowy i skrzynie biegów
ODPOWIEDZ
MaciekBarus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 08 paź 2016, 09:04
Lokalizacja: Sanok

[ TIP+Q] Wypinanie wstecznego w tipie

Post autor: MaciekBarus » 08 paź 2016, 09:20

Witam wszystkich zwracam sie do Was z prosba o ukierunkowanie mnie co zrobic z moja długo wyczekiwana audiczka a mianowicie ostatnio przejechałem ok 300 km i ku mojemu zdziwieniu po właczeniu R samochod szarpnał i przestał jechac do tyłu jakby bieg wypieło po kilku probach udało sie go wrzucic i mogłem odjechac .Po kilku godzinach gdy olej ostygł i mogłem juz normalnie cofac .Sytuacja powtarza sie przy nagrzanym oleju ,dodam ze ok 3 tys temu podmieniłem ok 4 l oleju na ATF Febi .Po podłaczeniu pod vcds nie ma zadnych błedów silnika ani skrzyni.Poki co u mnie pada i padało podczas jazdy i mysle ze moze coz zalewa aczkolwiek nie mam pewnosci. stad moje pytanie jak zdjagnozowac ten problem.Dodam jeszcze ze w przod jedzie normalnie .Pozdrawiam

Gość.

Post autor: Gość. » 08 paź 2016, 12:29

MaciekBarus pisze:dodam ze ok 3 tys temu podmieniłem ok 4 l oleju na ATF Febi
No to żeś zrobił na prawde "mondre" posunięcie... <glupek>

Objawy wskazuja na uszkodzenie kosza ale co się stało po wlaniu jakiegos atf febi to ja nie wiem :]

MaciekBarus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 08 paź 2016, 09:04
Lokalizacja: Sanok

Post autor: MaciekBarus » 08 paź 2016, 15:27

olej wymieniali przy wymianie dynamicznej i za kilka tys miałem zmieniac cały a z tego co wiem to ten olej jest ok do tipa wiec nie wiem czemu ŻEŚ narobił ale dzieki za sugestie miałem nadzieje ze to jednak nie kosz

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 08 paź 2016, 18:24

Akurat FEBI 14738 jest ok ;)

MaciekBarus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 08 paź 2016, 09:04
Lokalizacja: Sanok

Post autor: MaciekBarus » 08 paź 2016, 23:19

tez tak mysle ale co ja boli a FAU nie ma tragicznej opini a tu jednak zonk

Gość.

Post autor: Gość. » 09 paź 2016, 19:45

Żaden febi nie jest ok :) Jakośc febiego od lat jest na dnie.

MaciekBarus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 08 paź 2016, 09:04
Lokalizacja: Sanok

Post autor: MaciekBarus » 14 paź 2016, 14:29

dzis znow tak miałem podłaczyłem vcds i w logach miałem spadek cisnienia na torqe conwerter po załaczeniu R wskoczyło na 700 N po 3 sekundach spadło na 120N i przy dodawaniu gazu spadało i co to może byc a to ze skrzynia do naprawy to wiem <zalamka>

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 14 paź 2016, 22:26

w jakiej grupie takie wyniki?

MaciekBarus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 08 paź 2016, 09:04
Lokalizacja: Sanok

Post autor: MaciekBarus » 15 paź 2016, 15:00

nie pamietam w jakiej w kazdym razie pisało tam torque conwerter i wyswietlało cisnienie w kazdym razie koszt ok 2Kzł boli ate co zrobic czeka mnie wyciagniecie skrzyni bo z demontazem juz licza 3Kzł ale jak sie kupi tanio samochod to trzeba sie liczyc z kosztami

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 15 paź 2016, 22:38

na pewno ciśnienie? a nie różnice na wejsciu/wyjściu z konwertera?

MaciekBarus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 08 paź 2016, 09:04
Lokalizacja: Sanok

Post autor: MaciekBarus » 01 lis 2016, 15:21

wiesz co nie wiem bo nie miałem na tyle czasu zeby to wnikliwie sprawdzic w kazdym razie na drive jak włacza to cisnienie rosnie wraz z obrotami a na R spada tak czy inaczej sam tego nie pokonam a poza tym dochodzi mi UDERZENIE buda podczas redukcji z 5 na 4 a to oznacza koszty <stres>

[ Dodano: 2016-11-01, 15:21 ]
No i temat załatwiony okazało sie pekniecie kosza biegu wstecznego i kosza biegU 5 (PODCZAS REDUKCJI Z 5 NA 4 BYŁO UDERZENIE) do tego nowy olej filtr i na szczescie nie wygorowany koszt ktory zamknał sie w 2,2 Kzł teraz juz jest ideał <radocha>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja