Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AEB 1.8 150 KM] 1.8T AEB SZARPIE PODCZAS PRZYSPIESZANIA

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
Przemek_GDA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 18 lis 2008, 11:51
Lokalizacja: Banino

Post autor: Przemek_GDA » 30 wrz 2016, 17:41

a może gdzieś jakąś lewizne bierze. U mnie była rozczelniona(popękana odma) plus uszkodzony zawór dv. Rezultatem powyższego było przerywanie-szarpanie podczas jazdy

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 30 wrz 2016, 18:20

Jest po programie, żądany load na to wskazuje, ja nie mówie że problem jest w programie, może być ok, a problem jest w aucie, tylko że na seryjnym sofcie troche łatwiej zdiagnozować jaki to konkretnie problem, jesli wogóle można coś w miare trafnego powiedzieć po logach na tym dość ubogim sterowniku w porównaniu do me 7.xx.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

NYGA_VIP

Post autor: NYGA_VIP » 30 wrz 2016, 20:04

A więc tak panowie...nie doszukujmy się problemów kiedy napisałem że świece i podstawowe elementy zostały wymienione lub wykluczone.Jestem właśnie po wymianie sterownika...auto zap...dala jak należy, nic nie szarpie ani na PB ani na LPG.Wszystko dzięki Łukasz13...chłopie jesteś BOGIEM VAGA!!!Chciałbym się odwdzięczyć...nie wirtualnym piwem czy flaszką a prawdziwym!Zapodaj mi adres na PW a poślę Ci jakiś wzmacniacz %.
LUDZIE TACY JAK Łukasz13 TO SKARB TEGO FORUM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ziomek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 839
Rejestracja: 30 gru 2014, 12:44
Imię: Andrzej
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T ANB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mielec

Post autor: Ziomek » 30 wrz 2016, 21:12

Łukasz13 pisze:żądany load na to wskazuje
nie wiem jak wygląda sprawa w tym sterowniku ale skoro tak piszesz to
NYGA_VIP pisze:.Jestem właśnie po wymianie sterownika...auto zap...dala jak należy
to znaczy że coś nie domaga skoro powrót do serii spowodował euforię...w układzie dalej coś jest nie tak ale na stockowym doładowaniu tego nie czuć.

NYGA_VIP

Post autor: NYGA_VIP » 30 wrz 2016, 21:32

Ziomek pisze:
Łukasz13 pisze:żądany load na to wskazuje
nie wiem jak wygląda sprawa w tym sterowniku ale skoro tak piszesz to
NYGA_VIP pisze:.Jestem właśnie po wymianie sterownika...auto zap...dala jak należy
to znaczy że coś nie domaga skoro powrót do serii spowodował euforię...w układzie dalej coś jest nie tak ale na stockowym doładowaniu tego nie czuć.
A może on po modzie już nie chodził jak powinien, tego już się pewnie nie dowiemy...
Nie wiemy kto go virusował...gdzie...i w jakich warunkach
Mogę zrobić logi raz jeszcze po zmianie sterownika...jakie kanały???
Nie wiem czy on jedzie jak 150KM bo nie mam z czym porównać już dawno nie miałem tak słabego auta więc trudno mi się odnieść do jego mocy...jedno jest pewnie...przyspiesza płynnie i nie szarpie.Ostatnio żona miała a4 b5 1.9tdi quattro po modach i na pewno było mocniejsze niż ten pastuch ale wiadomo diesel inaczej się zbiera...360Nm robiło swoje...

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 01 paź 2016, 17:32

Zrób te same logi co wczesniej, będzie wiadomo jak to wygląda teraz.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

NYGA_VIP

Post autor: NYGA_VIP » 01 paź 2016, 20:01

Łukasz13 pisze:Zrób te same logi co wczesniej, będzie wiadomo jak to wygląda teraz.
Logi na nowym sterowniku:
DYNAMICZNE:
Grupa 002, 025: http://vaglog.pl/log_280318.html
Grupa 002, 013: http://vaglog.pl/log_280317.html
Grupa 002, 007: http://vaglog.pl/log_280316.html

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 02 paź 2016, 18:42

Logi na serii wyglądają dobrze, napewno nie ma żadnego falowania doładowania, generalnie jak jedzie dobrze to nie ma co kombinować skoro i tak już sporo zainwestowałeś :).
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 04 paź 2016, 09:06

Nie wiem co za program miał kolega wcześniej ale patrzac po logach moc na starym i nowym programie porównywalna zmienila się tylko praca n75 na plus oczywiście:-)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

NYGA_VIP

Post autor: NYGA_VIP » 04 paź 2016, 23:37

szydera pisze:Nie wiem co za program miał kolega wcześniej ale patrzac po logach moc na starym i nowym programie porównywalna zmienila się tylko praca n75 na plus oczywiście:-)
Nie odczułem spadku ani wzrostu mocy...po prostu nie szarpie:)
Koledzy czy po tych logach można określić czy "owy" samochód jest zdrową bazą pod program???Jak to się odbywa w tym modelu i jakie są ewentualne koszty???Mam na myśli modyfikacje ok. +30KM.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja