[ A6 C5 2.7 biturbo 169kw] szarpie dławi się faluja obroty
Błąd wyskoczy ale to jest nieważne - podczas jazdy będziesz miał odpowiedź czy to przepływka czy nie (jeśli nie będzie szarpało to przepływka).
Co do sprawdzania cewek wydaje mi się, że można by porównać zużycie na świecach - u mnie było tak, że w gnieździe z padniętą cewką świeca była po wykręceniu czarna w okolicy elektrody i odróżniała się od pozostałych. Cewki oczywiście można podmieniać miejscami.
Co do sprawdzania cewek wydaje mi się, że można by porównać zużycie na świecach - u mnie było tak, że w gnieździe z padniętą cewką świeca była po wykręceniu czarna w okolicy elektrody i odróżniała się od pozostałych. Cewki oczywiście można podmieniać miejscami.
- metyoo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2019
- Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
- Imię: Metyoo
- Moje auto: S4 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0 130KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Oleśnica
- Kontakt:
Jedź chłopie kup kabel, albo zamów byle jaki na alegroszu, bo tak będziesz jeździł do tego znachora, który za chwilę będzie miał mniejsze pojęcie od ciebie w dziedzinie diagnostyki. Kabelek kosztuje 30-40PLN zwykły niebieski daje radę.
Jeśli już tak bardzo chcesz kupić używaną cewkę kup oryginalną, nie żaden zamiennik.
1.8T mają takie same cewki i takich możesz szukać.
Jeśli już tak bardzo chcesz kupić używaną cewkę kup oryginalną, nie żaden zamiennik.
1.8T mają takie same cewki i takich możesz szukać.
Mhm to tak zrobię kupię taki zestaw jak ty uzywke beru
jedna cewke dzisiaj kupiłem ale popekana obudowa jest
sprawdzałem jeszcze swoje cewki miernikiem ustawiłem na omy i sprawdzałem w kazdej cewce 1 i 3 pin i wszedzie było po 01.0 na wyłączonym silniku ale z tego co wiem to takie sprawdzanie jest nie koniecznie dobre ale kolega moj podsunał mi pomysł zebym tak sprawdził ale nic z tego i jeszcze zobaczyłem taki objaw ze jak silnik zimny czy chodzi na ssaniu to nie szarpie nic itd jak chwilke sie zagrzeje to swiruje odrazu.
jedna cewke dzisiaj kupiłem ale popekana obudowa jest
sprawdzałem jeszcze swoje cewki miernikiem ustawiłem na omy i sprawdzałem w kazdej cewce 1 i 3 pin i wszedzie było po 01.0 na wyłączonym silniku ale z tego co wiem to takie sprawdzanie jest nie koniecznie dobre ale kolega moj podsunał mi pomysł zebym tak sprawdził ale nic z tego i jeszcze zobaczyłem taki objaw ze jak silnik zimny czy chodzi na ssaniu to nie szarpie nic itd jak chwilke sie zagrzeje to swiruje odrazu.
Witam , odświeżę temat. Po przekroczeniu 4 tys. obrotów na 6 biegu auto poszarpuje. Na benzynie mniej a na lpg bardziej. Na niższych biegach jest to mniej odczuwalne.
17861 - Czujnik 1 temperatury spalin (G235)
P1453 - 35-00 - przerwa / zwarcie z plusem
w kanale 112 1035 stopni
Logi na benzynie
http://vaglog.pl/log_279809.html
http://vaglog.pl/log_279808.html
na lpg
http://vaglog.pl/log_279810.html
http://vaglog.pl/log_279812.html
Proszę o analizę i podpowiedzi.
17861 - Czujnik 1 temperatury spalin (G235)
P1453 - 35-00 - przerwa / zwarcie z plusem
w kanale 112 1035 stopni
Logi na benzynie
http://vaglog.pl/log_279809.html
http://vaglog.pl/log_279808.html
na lpg
http://vaglog.pl/log_279810.html
http://vaglog.pl/log_279812.html
Proszę o analizę i podpowiedzi.
- teiwaz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 339
- Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
- Imię: Darek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Żywiec
- Kontakt:
Dokładnie czujnik EGT poległ na placu boju. najlepiej zamówić płytkę od sid-a ewentualnie możesz spróbować wyjąć czujnik i poprawić luty, u mnie pomogło na ponad rok dopiero przed wczoraj wlutowałem płytkę, która rok przeleżała w szufladzie bo błąd powrócił. Uwalony masz czujnik po stronie pasażera więc dostęp jest dość dobry i można wykręcić cały czujnik i polutować na warsztacie, z lewej jest trochę gorzej i łatwiej polutować na aucie.
Moduł EGT zamówiony u Sida. Za jakieś 2 tyg. będę w PL to podjadę do elektryka żeby to wlutował.
EGT wymienione i świece , nie ma żadnych błędów. Nadal potrafi przerwać powyżej 4500rpm przy pełnym bucie, choć nie zawsze. I druga sprawa to ciężki rozruch po dłuższym postoju , np. nocy. Czuć wtedy benzynę i nie może na obroty wejść. Już gasiłem na benzynie i to samo.
Co jeszcze jest nie tak lub co sprawdzić ?
EGT wymienione i świece , nie ma żadnych błędów. Nadal potrafi przerwać powyżej 4500rpm przy pełnym bucie, choć nie zawsze. I druga sprawa to ciężki rozruch po dłuższym postoju , np. nocy. Czuć wtedy benzynę i nie może na obroty wejść. Już gasiłem na benzynie i to samo.
Co jeszcze jest nie tak lub co sprawdzić ?
Witam.
Podepnę się pod temat EGT. Czy dostałeś już "Irekk" moduł od SID-a? Wymieniony? Jak się sprawuje autko po wymianie? Pytam bo mam ten sam problem (padły mi obydwa G235 i G236),w każdym razie tak mówi komputer i jestem na etapie szukania i ew. zamawiania u SID-a tych modułów. Mam nadzieję że to wyleczy moje auto.
U mnie auto szarpie po przekroczeniu 3 tys. ale jak wcisnę pedał w podłogę to idzie do odcięcia, tyle tylko, że jakoś tak mułowato.
Podepnę się pod temat EGT. Czy dostałeś już "Irekk" moduł od SID-a? Wymieniony? Jak się sprawuje autko po wymianie? Pytam bo mam ten sam problem (padły mi obydwa G235 i G236),w każdym razie tak mówi komputer i jestem na etapie szukania i ew. zamawiania u SID-a tych modułów. Mam nadzieję że to wyleczy moje auto.
U mnie auto szarpie po przekroczeniu 3 tys. ale jak wcisnę pedał w podłogę to idzie do odcięcia, tyle tylko, że jakoś tak mułowato.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 162
- Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
- Imię: Radosław
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Jest mułowaty bo przez uwalone EGT obcina Ci doładowanie na turbinach.piwko365 pisze:Witam.
Podepnę się pod temat EGT. Czy dostałeś już "Irekk" moduł od SID-a? Wymieniony? Jak się sprawuje autko po wymianie? Pytam bo mam ten sam problem (padły mi obydwa G235 i G236),w każdym razie tak mówi komputer i jestem na etapie szukania i ew. zamawiania u SID-a tych modułów. Mam nadzieję że to wyleczy moje auto.
U mnie auto szarpie po przekroczeniu 3 tys. ale jak wcisnę pedał w podłogę to idzie do odcięcia, tyle tylko, że jakoś tak mułowato.
Dla pewności czy są walnięte obydwa egt zobacz w kanale 112 ile mają stopni, powinno być po 945, jeżeli masz 1035 to bankowo są do wymiany. Zamontowałem egt od Sida i wszystko jest dobrze jak chodzi o egt. Teraz mam problem z wypadaniem zapłonów przy pełnym obciążeniu wypadają niemal na wszystkich cylindrach powyżej 4000rpm , a jek rozpędzam się delikatnie to ciągnie do końca. Myślę ,że cewki się kończą albo moduły padają i ciężko odpala