Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.7 biturbo 169kw] szarpie dławi się faluja obroty

Silniki benzynowe
Soyer1993
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 31 lip 2015, 16:30
Lokalizacja: Augustów

Post autor: Soyer1993 » 17 sie 2015, 08:54

to zaraz zobacze pewnie czy cos pomogło i bedzie błąd pewnie w pamieci?? nie?

a po czym poznaz ze cewki do dupy?? z tego co wiem troche to po obudowie jak popekane do do dupy sa a takie cewki mozna zamieniac miejscami nie??
:)

Awatar użytkownika
Karlos83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 17 sie 2013, 20:55
Lokalizacja: Swidnica

Post autor: Karlos83 » 17 sie 2015, 09:05

Błąd wyskoczy ale to jest nieważne - podczas jazdy będziesz miał odpowiedź czy to przepływka czy nie (jeśli nie będzie szarpało to przepływka).

Co do sprawdzania cewek wydaje mi się, że można by porównać zużycie na świecach - u mnie było tak, że w gnieździe z padniętą cewką świeca była po wykręceniu czarna w okolicy elektrody i odróżniała się od pozostałych. Cewki oczywiście można podmieniać miejscami.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 17 sie 2015, 11:13

Jedź chłopie kup kabel, albo zamów byle jaki na alegroszu, bo tak będziesz jeździł do tego znachora, który za chwilę będzie miał mniejsze pojęcie od ciebie w dziedzinie diagnostyki. Kabelek kosztuje 30-40PLN zwykły niebieski daje radę.
Jeśli już tak bardzo chcesz kupić używaną cewkę kup oryginalną, nie żaden zamiennik.
1.8T mają takie same cewki i takich możesz szukać.

Soyer1993
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 31 lip 2015, 16:30
Lokalizacja: Augustów

Post autor: Soyer1993 » 17 sie 2015, 12:16

I sprawdzilem karlos odpielem przepływ ke ale dalej szarpalo
:)

Awatar użytkownika
Karlos83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 17 sie 2013, 20:55
Lokalizacja: Swidnica

Post autor: Karlos83 » 17 sie 2015, 12:31

No to skoro wymieniłeś świece obstawiałbym cewkę. Poszukaj na allegro może uda Ci się wyrwać komplet używek BERU w rozsądnej kasie (ja za 200 zł kupiłem 6 cewek + przepływkę). No chyba, że wolisz kupić jedną i pobawić się w sprawdzanie (a przy 6 garkach będzie to pewnie pare dobrych godzin roboty).

Soyer1993
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 17
Rejestracja: 31 lip 2015, 16:30
Lokalizacja: Augustów

Post autor: Soyer1993 » 17 sie 2015, 14:15

Mhm to tak zrobię kupię taki zestaw jak ty uzywke beru

jedna cewke dzisiaj kupiłem ale popekana obudowa jest

sprawdzałem jeszcze swoje cewki miernikiem ustawiłem na omy i sprawdzałem w kazdej cewce 1 i 3 pin i wszedzie było po 01.0 na wyłączonym silniku ale z tego co wiem to takie sprawdzanie jest nie koniecznie dobre ale kolega moj podsunał mi pomysł zebym tak sprawdził ale nic z tego i jeszcze zobaczyłem taki objaw ze jak silnik zimny czy chodzi na ssaniu to nie szarpie nic itd jak chwilke sie zagrzeje to swiruje odrazu.
:)

Irekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 07 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Irekk » 27 wrz 2016, 16:39

Witam , odświeżę temat. Po przekroczeniu 4 tys. obrotów na 6 biegu auto poszarpuje. Na benzynie mniej a na lpg bardziej. Na niższych biegach jest to mniej odczuwalne.

17861 - Czujnik 1 temperatury spalin (G235)
P1453 - 35-00 - przerwa / zwarcie z plusem

w kanale 112 1035 stopni

Logi na benzynie

http://vaglog.pl/log_279809.html
http://vaglog.pl/log_279808.html

na lpg

http://vaglog.pl/log_279810.html
http://vaglog.pl/log_279812.html

Proszę o analizę i podpowiedzi.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 27 wrz 2016, 21:51

Wygląda, że płytka egt do wymiany.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2016, 07:04 przez szydera, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
teiwaz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 06 cze 2014, 12:18
Imię: Darek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Żywiec
Kontakt:

Post autor: teiwaz » 28 wrz 2016, 06:57

Dokładnie czujnik EGT poległ na placu boju. najlepiej zamówić płytkę od sid-a ewentualnie możesz spróbować wyjąć czujnik i poprawić luty, u mnie pomogło na ponad rok dopiero przed wczoraj wlutowałem płytkę, która rok przeleżała w szufladzie bo błąd powrócił. Uwalony masz czujnik po stronie pasażera więc dostęp jest dość dobry i można wykręcić cały czujnik i polutować na warsztacie, z lewej jest trochę gorzej i łatwiej polutować na aucie.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 28 wrz 2016, 09:24

Auto jest po jakimś programie, do tego pewnie przez uszkodzoną płytkę i błąd wzbogaca mieszankę aż miło dlatego może szarpać, napraw temat z egt i zobaczysz czy coś pomogło.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

Irekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 07 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Irekk » 28 wrz 2016, 17:46

Moduł EGT zamówiony u Sida. Za jakieś 2 tyg. będę w PL to podjadę do elektryka żeby to wlutował.

EGT wymienione i świece , nie ma żadnych błędów. Nadal potrafi przerwać powyżej 4500rpm przy pełnym bucie, choć nie zawsze. I druga sprawa to ciężki rozruch po dłuższym postoju , np. nocy. Czuć wtedy benzynę i nie może na obroty wejść. Już gasiłem na benzynie i to samo.
Co jeszcze jest nie tak lub co sprawdzić ?

piwko365
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 16 mar 2014, 17:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: piwko365 » 05 lis 2016, 23:41

Witam.
Podepnę się pod temat EGT. Czy dostałeś już "Irekk" moduł od SID-a? Wymieniony? Jak się sprawuje autko po wymianie? Pytam bo mam ten sam problem (padły mi obydwa G235 i G236),w każdym razie tak mówi komputer i jestem na etapie szukania i ew. zamawiania u SID-a tych modułów. Mam nadzieję że to wyleczy moje auto.
U mnie auto szarpie po przekroczeniu 3 tys. ale jak wcisnę pedał w podłogę to idzie do odcięcia, tyle tylko, że jakoś tak mułowato.

ernieball
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 162
Rejestracja: 08 sie 2010, 08:01
Imię: Radosław
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

Post autor: ernieball » 06 lis 2016, 06:15

piwko365 pisze:Witam.
Podepnę się pod temat EGT. Czy dostałeś już "Irekk" moduł od SID-a? Wymieniony? Jak się sprawuje autko po wymianie? Pytam bo mam ten sam problem (padły mi obydwa G235 i G236),w każdym razie tak mówi komputer i jestem na etapie szukania i ew. zamawiania u SID-a tych modułów. Mam nadzieję że to wyleczy moje auto.
U mnie auto szarpie po przekroczeniu 3 tys. ale jak wcisnę pedał w podłogę to idzie do odcięcia, tyle tylko, że jakoś tak mułowato.
Jest mułowaty bo przez uwalone EGT obcina Ci doładowanie na turbinach.

piwko365
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 30
Rejestracja: 16 mar 2014, 17:44
Lokalizacja: Poznań

Post autor: piwko365 » 06 lis 2016, 08:18

Coś takiego też wyczytałem wcześniej na forum...

Irekk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 34
Rejestracja: 07 mar 2012, 20:07
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Irekk » 06 lis 2016, 10:37

Dla pewności czy są walnięte obydwa egt zobacz w kanale 112 ile mają stopni, powinno być po 945, jeżeli masz 1035 to bankowo są do wymiany. Zamontowałem egt od Sida i wszystko jest dobrze jak chodzi o egt. Teraz mam problem z wypadaniem zapłonów przy pełnym obciążeniu wypadają niemal na wszystkich cylindrach powyżej 4000rpm , a jek rozpędzam się delikatnie to ciągnie do końca. Myślę ,że cewki się kończą albo moduły padają i ciężko odpala

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga