mam problem polegający na niemożności wypięcia żarówki świateł dziennych - lampy bixenon. Bez odkręcania praktycznie żadnego elementu udało mi się zdjąć pokrywę zabezpieczającą dojście, po czym z niewielkim oporem dostałem się do wewnątrz. Tam zastałem widok jak w załączniku, przewód, kawałek plastiku i tyle. Niby próbowałem kręcić w lewo, ciągnąć czy inne cuda. Może za lekko? Cieszyłem się, że obejdzie się bez zdejmowania zderzaka i lamp, a tu taka niespodzianka... Ktoś coś?
Jak wypiąć żarówkę świateł dziennych?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 06 lip 2016, 16:17
- Imię: Blados
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łomża
- Kontakt:
Jak wypiąć żarówkę świateł dziennych?
Witam,
mam problem polegający na niemożności wypięcia żarówki świateł dziennych - lampy bixenon. Bez odkręcania praktycznie żadnego elementu udało mi się zdjąć pokrywę zabezpieczającą dojście, po czym z niewielkim oporem dostałem się do wewnątrz. Tam zastałem widok jak w załączniku, przewód, kawałek plastiku i tyle. Niby próbowałem kręcić w lewo, ciągnąć czy inne cuda. Może za lekko? Cieszyłem się, że obejdzie się bez zdejmowania zderzaka i lamp, a tu taka niespodzianka... Ktoś coś?
![Obrazek]()
mam problem polegający na niemożności wypięcia żarówki świateł dziennych - lampy bixenon. Bez odkręcania praktycznie żadnego elementu udało mi się zdjąć pokrywę zabezpieczającą dojście, po czym z niewielkim oporem dostałem się do wewnątrz. Tam zastałem widok jak w załączniku, przewód, kawałek plastiku i tyle. Niby próbowałem kręcić w lewo, ciągnąć czy inne cuda. Może za lekko? Cieszyłem się, że obejdzie się bez zdejmowania zderzaka i lamp, a tu taka niespodzianka... Ktoś coś?
złap i wyciągnij na sile, nic nie trzeba kręcic, ja uzylem długich kombinerek do złapania. O ile mowisz o żarówkach swiatel postojowych a nie dziennch?
EDIT: a ok, jednak nie mowisz o postojowych, to w takim razie moj sposob tego nie dotyczy
EDIT: a ok, jednak nie mowisz o postojowych, to w takim razie moj sposob tego nie dotyczy
Ostatnio zmieniony 26 wrz 2016, 19:35 przez Draxan, łącznie zmieniany 2 razy.
Auto projekt bez dna - Nissan 300ZX Twin Turbo
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
Pincet tysięcy zdjeć znajdziecie tu : https://get.google.com/albumarchive/109 ... wa2fG5J8vt
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 575
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Rocznik: 2008
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Niestety, musisz się trochę napocić. Ja wykorzystałem chude, długie szczypce i lusterko aby sprawdzić czy dobrze chwyciłem. Przy użyciu pewnej siły przekręcasz oprawkę w lewo o jakieś 30 stopni i wyciągasz. Możesz jeszcze najpierw trochę docisnąć oprawkę w kier. żarówki i dopiero zacząć kręcić.
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS ES 300h i LEXUS NX 300h
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 37
- Rejestracja: 06 lip 2016, 16:17
- Imię: Blados
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łomża
- Kontakt:
Panowie dziekuje za wskazówki. Dziś postaram się temat dokończyć, faktycznie wydaje mi się, że lampka siedzi dość mocno. Dam znać jaki rezultat zmagań.
[ Dodano: 2016-09-28, 19:35 ]
Niestety, mimo kolejnych prób, zarówno z użyciem szczypiec, jak i bez, żarówka siedzi mocno tak, jak siedziała. Zacząłem się nawet zastanawiać, czy nie jest przypadkiem tak, że jeśli wpięta jest kostka, to jest jakiś mechanizm blokujący (coś a'la xenon). Ostatecznie doszedłem do wniosku, że podjadę do znajomego i razem w garażu zdejmiemy ten zderzak i zmienię obie żarówki. Choć nie przeczę, duma ma ucierpiała
[ Dodano: 2016-09-28, 19:35 ]
Niestety, mimo kolejnych prób, zarówno z użyciem szczypiec, jak i bez, żarówka siedzi mocno tak, jak siedziała. Zacząłem się nawet zastanawiać, czy nie jest przypadkiem tak, że jeśli wpięta jest kostka, to jest jakiś mechanizm blokujący (coś a'la xenon). Ostatecznie doszedłem do wniosku, że podjadę do znajomego i razem w garażu zdejmiemy ten zderzak i zmienię obie żarówki. Choć nie przeczę, duma ma ucierpiała

- pan42
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 816
- Rejestracja: 11 lip 2008, 17:35
- Imię: Andrzej
- Rocznik: 2022
- Moje auto: Q5
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0TDI 163KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lubelskie
Nie wymyślaj, poszukaj kolegi, który ma trochę więcej siły w palcach i odkręci bez problemu czyli trochę w lewo i żarówka wyjdzie.bledos pisze:Zacząłem się nawet zastanawiać, czy nie jest przypadkiem tak, że jeśli wpięta jest kostka, to jest jakiś mechanizm blokujący (coś a'la xenon)
Było przez 8 lat A6 C6 teraz A6 C7