Długo się zastanawiałem jakie auto kupić. Wybór padł na Audi Allroad 2.7BiT lub Audi A6 4.2 Quattro. Nigdy nie interesowałem się Audi i jakoś nie pomyślałem że mogę kupić też model S6. Jak pooglądałem fotki w necie, to stwierdziłem że tylko Allroad lub S6. Przejechałem się jednym i drugim. Allroad zawsze mi się podobał ale za S6 było więcej argumentów
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
A więc udało mi się kupić.
Auto wyprodukowane w styczniu 2000r.
Silnik: AQJ 4.2 340KM
Skrzynia: Tiptronic
Napęd: Quattro
Kolor: srebrny
Wyposażenie:
Klima: dwustrefowa
Tapicerka: Czarne skóry Recaro - elektryczne bez pamięci
Listwy - a'la Carbon
Czarny sufit alcantara - bez szyberdachu
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Navigacja + Bose
Felgi oryginalne Speedline - AVUS - tak się je chyba nazywa
Grzane fotele przednie
Roletki
Tempomat
Szyby i lusterko w prądzie ale to chyba standard jak i pozostałe rzeczy
![:) :)](https://a6klub.pl/images/smilies/usmiech.gif)
Dlaczego to auto?
Ogłoszenie nie zachęcające. Kiepskie fotki, widać że zderzak odcieniem słabo dobrane, cena bez szału (żadna okazja), hamulce pomalowane na czerwono (nic o nich w ogłoszeniu).... Ale byłem w górach i miałem blisko, to stwierdziłem że podjadę.
Historia auta:
Szwajcaria. Pełny serwis, regularny w ASO Audi, do 151tys km. Książka serwisowa, dokumenty szwajcarskie z wszystkimi przeglądami, historia potwierdzona w ASO, mam pełen wydruk. Auto rok temu sprowadzone, obecnie przebieg 162tys km.
Auto sprawdziłem miernikiem lakieru - gdzieniegdzie lakierowane ale po wierzchu, wszystkie wnęki w oryginale, śruby nie widać że męczone odkręcaniem itp. Silnik odpala na cicho, chodzi równo, skrzynia super. Wszystkie szyby w oryginale.
Jazda próba - super. Nic nie puka, nie stuka, auto jedzie, hamuje, zmienia biegi.
Pojechałem na geometrię, podpiąć pod zwykły komp serwisowy, sprawdzenie co tam widać od spodu.
Serwisant zdjął koło z przodu... Jakieś duże te hamulce... Dziś już wiem że to zestaw Brembo Performance stosowany w Porsche 911 Turbo
![<okok> <okok>](https://a6klub.pl/images/smilies/okok.gif)
![<hura> <hura>](https://a6klub.pl/images/smilies/hura.gif)
Oprócz tego poci się miska olejowa - puszcza uszczelnienie, więc przy zmianie oleju d zrobienia.
I to tyle do zrobienia. Między silnikiem a skrzynią minimalne zapocenie. Geometria idealnie w normie, żadnych luzów.
Rozrząd zrobiony przy 98tys km.
Co do zrobienia w aucie?
Jako że było tu i tam lakierowane po wierzchu to niestety, jak to przy srebrnym, widać różne odcienie. Szczególnie zderzaki. Zastanawiam się czy je ruszać, czy ktoś dobierze lepiej lakier. Jest też mała wgniotka na tylnym błotniku, do polakierowania.
Siłowniczki tylnej klapy już zamówione.
FIS do zrobienia, widzę że w okolicach Wawy jest gdzie zrobić.
Chcę podjechać też na jakąś dogłębną diagnozę komputerową, sprawdzić logi, itp. itd.
Auto jest na zimówkach, więc muszę kupić opony na lato. Chyba zostanę przy 255/40 17 jak każe fabryka.
Bądźcie łaskawi w komentarzach, to moje pierwsze Audi
![<hura> <hura>](https://a6klub.pl/images/smilies/hura.gif)
Nie spodziewałem się że będę taki zadowolony z tego samochodu, jest po prostu genialne. Od wykończenia, przez prowadzenie, przyspieszenie, hamowanie, jakość nagłośnienia.