S6 Avant - 4.2 340KM Quattro - Swiss Silver
S6 Avant - 4.2 340KM Quattro - Swiss Silver
Witka,
Długo się zastanawiałem jakie auto kupić. Wybór padł na Audi Allroad 2.7BiT lub Audi A6 4.2 Quattro. Nigdy nie interesowałem się Audi i jakoś nie pomyślałem że mogę kupić też model S6. Jak pooglądałem fotki w necie, to stwierdziłem że tylko Allroad lub S6. Przejechałem się jednym i drugim. Allroad zawsze mi się podobał ale za S6 było więcej argumentów
A więc udało mi się kupić.
Auto wyprodukowane w styczniu 2000r.
Silnik: AQJ 4.2 340KM
Skrzynia: Tiptronic
Napęd: Quattro
Kolor: srebrny
Wyposażenie:
Klima: dwustrefowa
Tapicerka: Czarne skóry Recaro - elektryczne bez pamięci
Listwy - a'la Carbon
Czarny sufit alcantara - bez szyberdachu
Navigacja + Bose
Felgi oryginalne Speedline - AVUS - tak się je chyba nazywa
Grzane fotele przednie
Roletki
Tempomat
Szyby i lusterko w prądzie ale to chyba standard jak i pozostałe rzeczy
Dlaczego to auto?
Ogłoszenie nie zachęcające. Kiepskie fotki, widać że zderzak odcieniem słabo dobrane, cena bez szału (żadna okazja), hamulce pomalowane na czerwono (nic o nich w ogłoszeniu).... Ale byłem w górach i miałem blisko, to stwierdziłem że podjadę.
Historia auta:
Szwajcaria. Pełny serwis, regularny w ASO Audi, do 151tys km. Książka serwisowa, dokumenty szwajcarskie z wszystkimi przeglądami, historia potwierdzona w ASO, mam pełen wydruk. Auto rok temu sprowadzone, obecnie przebieg 162tys km.
Auto sprawdziłem miernikiem lakieru - gdzieniegdzie lakierowane ale po wierzchu, wszystkie wnęki w oryginale, śruby nie widać że męczone odkręcaniem itp. Silnik odpala na cicho, chodzi równo, skrzynia super. Wszystkie szyby w oryginale.
Jazda próba - super. Nic nie puka, nie stuka, auto jedzie, hamuje, zmienia biegi.
Pojechałem na geometrię, podpiąć pod zwykły komp serwisowy, sprawdzenie co tam widać od spodu.
Serwisant zdjął koło z przodu... Jakieś duże te hamulce... Dziś już wiem że to zestaw Brembo Performance stosowany w Porsche 911 Turbo , zamontowany w ASO w 2008r. Jest na to certyfikat z pieczątką ASO Audi. Do tego przewody w stalowym oplocie też z ceryfikatem Klocki z przodu do wymiany, zamówiłem nowe.
Oprócz tego poci się miska olejowa - puszcza uszczelnienie, więc przy zmianie oleju d zrobienia.
I to tyle do zrobienia. Między silnikiem a skrzynią minimalne zapocenie. Geometria idealnie w normie, żadnych luzów.
Rozrząd zrobiony przy 98tys km.
Co do zrobienia w aucie?
Jako że było tu i tam lakierowane po wierzchu to niestety, jak to przy srebrnym, widać różne odcienie. Szczególnie zderzaki. Zastanawiam się czy je ruszać, czy ktoś dobierze lepiej lakier. Jest też mała wgniotka na tylnym błotniku, do polakierowania.
Siłowniczki tylnej klapy już zamówione.
FIS do zrobienia, widzę że w okolicach Wawy jest gdzie zrobić.
Chcę podjechać też na jakąś dogłębną diagnozę komputerową, sprawdzić logi, itp. itd.
Auto jest na zimówkach, więc muszę kupić opony na lato. Chyba zostanę przy 255/40 17 jak każe fabryka.
Bądźcie łaskawi w komentarzach, to moje pierwsze Audi
Nie spodziewałem się że będę taki zadowolony z tego samochodu, jest po prostu genialne. Od wykończenia, przez prowadzenie, przyspieszenie, hamowanie, jakość nagłośnienia.
Długo się zastanawiałem jakie auto kupić. Wybór padł na Audi Allroad 2.7BiT lub Audi A6 4.2 Quattro. Nigdy nie interesowałem się Audi i jakoś nie pomyślałem że mogę kupić też model S6. Jak pooglądałem fotki w necie, to stwierdziłem że tylko Allroad lub S6. Przejechałem się jednym i drugim. Allroad zawsze mi się podobał ale za S6 było więcej argumentów
A więc udało mi się kupić.
Auto wyprodukowane w styczniu 2000r.
Silnik: AQJ 4.2 340KM
Skrzynia: Tiptronic
Napęd: Quattro
Kolor: srebrny
Wyposażenie:
Klima: dwustrefowa
Tapicerka: Czarne skóry Recaro - elektryczne bez pamięci
Listwy - a'la Carbon
Czarny sufit alcantara - bez szyberdachu
Navigacja + Bose
Felgi oryginalne Speedline - AVUS - tak się je chyba nazywa
Grzane fotele przednie
Roletki
Tempomat
Szyby i lusterko w prądzie ale to chyba standard jak i pozostałe rzeczy
Dlaczego to auto?
Ogłoszenie nie zachęcające. Kiepskie fotki, widać że zderzak odcieniem słabo dobrane, cena bez szału (żadna okazja), hamulce pomalowane na czerwono (nic o nich w ogłoszeniu).... Ale byłem w górach i miałem blisko, to stwierdziłem że podjadę.
Historia auta:
Szwajcaria. Pełny serwis, regularny w ASO Audi, do 151tys km. Książka serwisowa, dokumenty szwajcarskie z wszystkimi przeglądami, historia potwierdzona w ASO, mam pełen wydruk. Auto rok temu sprowadzone, obecnie przebieg 162tys km.
Auto sprawdziłem miernikiem lakieru - gdzieniegdzie lakierowane ale po wierzchu, wszystkie wnęki w oryginale, śruby nie widać że męczone odkręcaniem itp. Silnik odpala na cicho, chodzi równo, skrzynia super. Wszystkie szyby w oryginale.
Jazda próba - super. Nic nie puka, nie stuka, auto jedzie, hamuje, zmienia biegi.
Pojechałem na geometrię, podpiąć pod zwykły komp serwisowy, sprawdzenie co tam widać od spodu.
Serwisant zdjął koło z przodu... Jakieś duże te hamulce... Dziś już wiem że to zestaw Brembo Performance stosowany w Porsche 911 Turbo , zamontowany w ASO w 2008r. Jest na to certyfikat z pieczątką ASO Audi. Do tego przewody w stalowym oplocie też z ceryfikatem Klocki z przodu do wymiany, zamówiłem nowe.
Oprócz tego poci się miska olejowa - puszcza uszczelnienie, więc przy zmianie oleju d zrobienia.
I to tyle do zrobienia. Między silnikiem a skrzynią minimalne zapocenie. Geometria idealnie w normie, żadnych luzów.
Rozrząd zrobiony przy 98tys km.
Co do zrobienia w aucie?
Jako że było tu i tam lakierowane po wierzchu to niestety, jak to przy srebrnym, widać różne odcienie. Szczególnie zderzaki. Zastanawiam się czy je ruszać, czy ktoś dobierze lepiej lakier. Jest też mała wgniotka na tylnym błotniku, do polakierowania.
Siłowniczki tylnej klapy już zamówione.
FIS do zrobienia, widzę że w okolicach Wawy jest gdzie zrobić.
Chcę podjechać też na jakąś dogłębną diagnozę komputerową, sprawdzić logi, itp. itd.
Auto jest na zimówkach, więc muszę kupić opony na lato. Chyba zostanę przy 255/40 17 jak każe fabryka.
Bądźcie łaskawi w komentarzach, to moje pierwsze Audi
Nie spodziewałem się że będę taki zadowolony z tego samochodu, jest po prostu genialne. Od wykończenia, przez prowadzenie, przyspieszenie, hamowanie, jakość nagłośnienia.
Ostatnio zmieniony 12 paź 2016, 14:17 przez Christian, łącznie zmieniany 3 razy.
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Na zdjęciach wygląda na zadbany egzemplarz
Odnośnie uwag:
Auto mało jeździło. Rozrząd był robiony przy 98tkm. Jeśli od tego momentu minęło już 5 lat to jest także do wymiany. Tutaj jest istotny zarówno interwał kilometrów jak i czas. Kolejna sprawa co masz "ukryte" pod przyciskiem od elektrycznej rolety z sedana? I jeszcze jedno pytanie. Na jaki kraj wyszło to auto. Pytam z czystej ciekawości, bo według wszelakich dokumentów ANK występował w S6 od września, a nie stycznia 2000r.
Odnośnie uwag:
Auto mało jeździło. Rozrząd był robiony przy 98tkm. Jeśli od tego momentu minęło już 5 lat to jest także do wymiany. Tutaj jest istotny zarówno interwał kilometrów jak i czas. Kolejna sprawa co masz "ukryte" pod przyciskiem od elektrycznej rolety z sedana? I jeszcze jedno pytanie. Na jaki kraj wyszło to auto. Pytam z czystej ciekawości, bo według wszelakich dokumentów ANK występował w S6 od września, a nie stycznia 2000r.
Oczywiście AQJ - już poprawiłem
Rozrząd przy 98tys km wymieniony w październiku 2008.
To może warto go zrobić.
Pod przyciskiem rolety są spryskiwacze reflektorów, widać ktoś miał dość problemów ze spryskiwaczami podczas oblodzenia i śniegu. Auto ze Szwajcarii.
Nie mam natomiast wyłączania czujników parkowania. Zastanawiam się czy ktoś jak kupował przełącznik na deskę po prostu znalazł taki bez wyłącznika? One są zespolone, czy każdy osobno?
Rozrząd przy 98tys km wymieniony w październiku 2008.
To może warto go zrobić.
Pod przyciskiem rolety są spryskiwacze reflektorów, widać ktoś miał dość problemów ze spryskiwaczami podczas oblodzenia i śniegu. Auto ze Szwajcarii.
Nie mam natomiast wyłączania czujników parkowania. Zastanawiam się czy ktoś jak kupował przełącznik na deskę po prostu znalazł taki bez wyłącznika? One są zespolone, czy każdy osobno?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Przypomniało mi się że muszę jeszcze dokupić do tapicerki klapy tylnej osłonę na trójkąt. Ale chyba mam tam coś połamane. Na allegro praktycznie nic nie ma... więc to chyba ciężki temat.
Mam jeszcze kilka fotek z mojego skrzywienia. Po zakupie auta zawsze nie mogę się doczekać gruntownego czyszczenia...
Mazdomania, a jeżeli można zapytać, to gdzie u siebie robiłaś rozrząd?
Mam jeszcze kilka fotek z mojego skrzywienia. Po zakupie auta zawsze nie mogę się doczekać gruntownego czyszczenia...
Mazdomania, a jeżeli można zapytać, to gdzie u siebie robiłaś rozrząd?
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Prędzej dokupisz całą tapicerkę tylnej klapy niż osłonkę na trójkąt. W osłonce jest plastik blokujący przed samoczynnym wypadaniem i ma on ząbek wchodzący w plastik znajdujący się w tapicerce klapy. Ten element bardzo często się łamie. Poszukaj samej tapicerki w ładnym stanie i przełóż (idzie trafić za sensowne pieniądze, ale trzeba trochę się naszukać).
Odnośnie FIS-a to pisz do usera Bendzji. On ma ORI FIS-y. Co prawda drożej wychodzi niż chińczyki, ale jakość extra. Mi wymieniał chyba w kwietniu i jest cały czas malina.
Czyszczenie super. Ja tam boję się pod maską z wodą szaleć, więc nie sprzątam tam
Rozrząd robiłam u gościa serwisującego Porsche, ale źle mi ustawił i ponad rok szukałam kogoś kto mi poprawi.
Odnośnie FIS-a to pisz do usera Bendzji. On ma ORI FIS-y. Co prawda drożej wychodzi niż chińczyki, ale jakość extra. Mi wymieniał chyba w kwietniu i jest cały czas malina.
Czyszczenie super. Ja tam boję się pod maską z wodą szaleć, więc nie sprzątam tam
Rozrząd robiłam u gościa serwisującego Porsche, ale źle mi ustawił i ponad rok szukałam kogoś kto mi poprawi.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga