Witam,
Podczas serwisu w dużym ASO Audi(za granicą) została zgubiona książka serwisowa Zrobiłem małą awanturę i niestety szukanie nie pomogło ale obiecali zamówić nową na swój koszt.
I właśnie ją dostałem...w środku istnieje pieczątka z informacją "duplikat", brakuje naklejki związanej z wyposażeniem oraz wbili mi tylko ostatni przegląd jaki robiłem u nich - czyli cała historia przepadła
na grzeczny email w stylu WTF?! mieli sprawdzić możliwość zamówienia informacji o wyposażeniu ale właśnie dostałem odpowiedź że wg. centrali Audi nie ma możliwości otrzymania czegoś takiego do duplikatu.
Może przypadkiem ktoś miał podobną sytuację? lub wyrabiał duplikat i może potwierdzić że faktycznie nie ma możliwości otrzymania naklejki?
Zgubiona książka serwisowa przez ASO...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 mar 2016, 13:11
- Lokalizacja: Zurich/Warszawa
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 14
- Rejestracja: 08 mar 2016, 13:11
- Lokalizacja: Zurich/Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
W kluczyku jest zakodowany:
- VIN,
- przebieg,
- ilość km/dni do następnej zmiany oleju,
- ilość km/dni do następnego przeglądu,
- data i godzina wyjęcia kluczyka,
- i chyba jeszcze jedna rzecz .
Podczas przyjęcia auta na serwis kluczyk kładziony jest na taką podstawkę, która podświetla się na biało. Po chwili wszystkie te dane są sczytane, a na podstawie VINu rozkodowana jest:
- data produkcji,
- data rejestracji,
- kod silnika,
- kod napędu/skrzyni,
- kolor nadwozia i wnętrza itd.
Dopiero po tym serwisant idzie do auta i spisuje rzeczywisty przebieg (jest minimalna różnica) oraz stan baku. Potem są oględziny w środku i na zewnętrz (uszkodzenia, obecność np. trójkąta, kamizelki, itp). Na fotel zakładany jest pokrowiec, a kierownica owijana jest folią. Następnie auto wjeżdża na warsztat.
[ Dodano: 2016-09-18, 23:14 ]
Żadne przeglądy nie są zapisane w kluczyku. Wszystko znajduje się na serwerach i na podstawie VINu jest to odczytywane.
- VIN,
- przebieg,
- ilość km/dni do następnej zmiany oleju,
- ilość km/dni do następnego przeglądu,
- data i godzina wyjęcia kluczyka,
- i chyba jeszcze jedna rzecz .
Podczas przyjęcia auta na serwis kluczyk kładziony jest na taką podstawkę, która podświetla się na biało. Po chwili wszystkie te dane są sczytane, a na podstawie VINu rozkodowana jest:
- data produkcji,
- data rejestracji,
- kod silnika,
- kod napędu/skrzyni,
- kolor nadwozia i wnętrza itd.
Dopiero po tym serwisant idzie do auta i spisuje rzeczywisty przebieg (jest minimalna różnica) oraz stan baku. Potem są oględziny w środku i na zewnętrz (uszkodzenia, obecność np. trójkąta, kamizelki, itp). Na fotel zakładany jest pokrowiec, a kierownica owijana jest folią. Następnie auto wjeżdża na warsztat.
[ Dodano: 2016-09-18, 23:14 ]
Żadne przeglądy nie są zapisane w kluczyku. Wszystko znajduje się na serwerach i na podstawie VINu jest to odczytywane.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga