Tamte byłi na 001, 002, 003.
Logi z dzisiaj:
090 091 092
http://vaglog.pl/log_278300.html
112 115 118
http://vaglog.pl/log_278299.html
033 036 statycznie
http://vaglog.pl/log_278298.html
Audi A6 C5 2.7Bit/LPG - niepewne przyspieszanie, brak mocy
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Chodziło mi o to na jakim paliwie były robione?piter997 pisze:Tamte byłi na 001, 002, 003.
Logi z dzisiaj:
090 091 092
http://vaglog.pl/log_278300.html
112 115 118
http://vaglog.pl/log_278299.html
033 036 statycznie
http://vaglog.pl/log_278298.html
Uporządkować to trzeba bo tak to nigdy nie dojdziem gdzie problem jest, logi rób zawsze po kasowaniu błędów i na pb, kanały 002+033, 115+118, 003+020.
[ Dodano: 2016-09-16, 00:26 ]
Turbiny nie wstają bo jest tryb awaryjny spowodowany przez błąd.Mazdomania pisze:Auto ma program, a turbiny wcale nie wstają, więc nic dziwnego, że auto nie jedzie. Teraz w pierwszej kolejności musisz ogarnąć ten błąd: 17965 - charge pressure control positive deviation, bo nie jest on konsekwencją błędu mieszanki.
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Tamte stare były jedne na pb, a drugie na gazie, ale nie pamiętam już które to które. Będę lepiej to opisywał, żeby nie popełnić tego błędu.piter997 pisze:Tamte byłi na 001, 002, 003.
Logi z dzisiaj:
090 091 092
http://vaglog.pl/log_278300.html
112 115 118
http://vaglog.pl/log_278299.html
033 036 statycznie
http://vaglog.pl/log_278298.html
Wczorajsze logi były robione na Pb. Robiłem też na gazie, ale coś się nie zapisało (nie wiem dlaczego).
Miałem kiedyś problem z błędem 17965, ale towarzyszył temu błąd EGT i po zmianie elektroniki na płytki od zbig_wwl problem zniknął. Auto jeździło jak marzenie przez pół roku
Na początku lipca oddałem do gazu i na drugi dzień odebrałem auto. Od razu czułem różnice i wiedziałem, że auto jeździ w trybie serwisowym tak jak za starych smutnych czasów. Niezwłocznie poinformowałem ich o tym fakcie. Wpieli komputer, nie znaleźli błędów i uznali, że to wina samochodu, a nie instalacji gazowej i żebym trochę pojeździł i na regulacje.
Na VAGu wyskakiwał mi właśnie błąd 17965 i towarzyszył mu 17535 - Fuel Trim bank 1 (multi) System too rich, którego gazownicy nie widzieli.
Po kolejnych 2 regulacjach błąd przestał się pojawiać, ale auto nie jeździło lepiej.
Podczas opisanej podróży na Chorwację (po miesiącu od założenia gazu) pojawił się problem z kontrolkami i niestabilną pracą silnika pod obciążeniem. Praktycznie tylko na 4,5 i 6biegu. Na niższych nie zdarzyło mi się.
Taka sama sytuacja na pb i gazie. Po powrocie z wyjazdu zauważyłem ewidentny wyciek spod auta od strony pasażera. Czasami było widać, że coś siurkiem leci. Nie wiem, czy to woda z klimatyzacji, czy co, bo z mechaniką dopiero zaczynam przygodę i każda usterka jest dla mnie pierwszą

Auto oddałem do warsztatu na naprawę wycieku i diagnozę błędu. Po tygodniu się poddali, nie znajdując problemu, a wyciek miał być z króćca parownika instalacji gazowej.
Pojechałem do gazowników, zostawiłem auto na 2h. Powiedzieli, że wycieku nie znaleźli.
Przed wyjazdem wymieniłem profilaktycznie kompresor zawieszenia na nówke, z tym, że wtyczka była lipna i kabel do prądu musiał zostać przylutowany do instalacji elektrycznej. Same przewody zaś też nie są już w najlepszym stanie - nie wiem, czy ma to jakieś znaczenie, ale staram się podać wszystkie możliwe informację.
Tak jak opisywałem w pierwszym poście, przy wyskakiwaniu kontrolek na obciążeniu i natychmiastowym odpuszeniu gazu, auto wraca do swojej normalnej upośledzonej pracy, a kontrolki gasną, prócz kontrolki regulacji zawieszenia. W przypadku nie odpuszczenia gazu auto przestaje reagować na pedał gazu co wymaga zrestartowania samochodu.
Bardzo sporadycznie, ale jednak pojawia mi się na FISie ikonka spalonej żarówki świateł pozycyjnych - co nie jest zgodne z prawdą. Żarówki wymieniałem i działają wszystkie.
Podsumowując: nie wiem jak jest w praktyce, ale wydaje mi się, że 17965 nie występuje samodzielnie o ile nie chodzi o jakąś nieszczelność w układzie.
Czy logi wykonać jeszcze raz na kanałach: 002+033, 115+118, 003+020? Czy wykonać je na benzynie i na gazie? Czy po przełączeniu z gazu na PB należałoby zrobić ze 100km, aby system się oczyścił?
Problem został rozwiązany, dzięki niebywałej kompetencji i wiedzy właściciela Warsztatowni. Po 15minutach w aucie już było wiadomo o co chodzi.
Mianowicie, uszkodzony trójnik, najprawdopodobniej za mocno skręcone opaski mocujące - ponoć częsty problem, nie oryginalne opaski mogą przecinać najsłabszy punkt trójnika gdy się je za mocno skręci.
Zaznaczę tylko, że na ogół nie zajmują się mechaniką, a jedynie hobbystycznie robią silniki 1,8T i 2,7T.
Auto już jeździ jak powinno na gazie i na pb. Nie widać różnicy, aczkolwiek dolewa trochę benzyny na gazie, ale to pewnie z radości
.
Niby prosta sprawa, a ojeździłem się nie mało ... Dziękuję wszystkim za pomoc!
Mianowicie, uszkodzony trójnik, najprawdopodobniej za mocno skręcone opaski mocujące - ponoć częsty problem, nie oryginalne opaski mogą przecinać najsłabszy punkt trójnika gdy się je za mocno skręci.
Zaznaczę tylko, że na ogół nie zajmują się mechaniką, a jedynie hobbystycznie robią silniki 1,8T i 2,7T.
Auto już jeździ jak powinno na gazie i na pb. Nie widać różnicy, aczkolwiek dolewa trochę benzyny na gazie, ale to pewnie z radości

Niby prosta sprawa, a ojeździłem się nie mało ... Dziękuję wszystkim za pomoc!