Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

Audi a6 c5 1998 nowe reflektory

Elektryka
ODPOWIEDZ
Olena1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7

Audi a6 c5 1998 nowe reflektory

Post autor: Olena1 » 10 wrz 2016, 12:54

Witam wszystkich, zarejestrowałam się na tym forum by poznać bliżej (od strony technicznej) swoje autko oraz oczywiście w poszukiwaniu rad, pomysłów, pomocy itp. Jak widać jestem kobietą - na samochodach w zasadzie nie znam się w ogóle i najwyższy czas to zmienić.
No więc tak: miałam kolizje (OCZYWIŚCIE) nie ze swojej winy, odszkodowanie dostałam więc czas na wybór nowych części. Jak wszystko szło mi gładko - tak tu bęc - pojęcia zielonego nie mam. Moje xenony uległy totalnemu zniszczeniu, trzeba kupić nowe - i tutaj pies pogrzebany.
Poczytałam troche forum, przeszperałam w allegro - teraz tak: zamienniki depo czy może regenerowane hella? Trochę tego jest - nikt z bliskich osób niestety nie służy dobrą radą - wszyscy w zasadzie polecają depo - ale tutaj poczytałam, że trochę problemów z nimi jest, a to zachodzą parą, a to w nocy w ogóle nie świecą, a to zły promień światła, a to w ogóle oświetlają nie tam gdzie trzeba..
Proszę tylko bez hejtów :] :]

Awatar użytkownika
kovalnet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Imię: Piotr
Rocznik: 2003
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG

Post autor: kovalnet » 11 wrz 2016, 07:33

Witaj, Olena1
Generalnie jest tak, że opinie są podzielone (normalna rzecz). Niektórzy uważają, że perfekcyjny stan to taki jak z fabryki wyjechał. Wówczas oryginalne lampy są najlepsze. Korci nas jednak czasem, żeby nasze piękne maszyny były trochę dopieszczone, ładniejsze i inne niż wszystkie. To wiadomo, że okazja jak stłuczka jest idealna, żeby coś zmienić, ale nie wszyscy mają takie eksperymentatorskie podejście.
Wszystko zależy do którego typu Ty należysz?
Załóż oryginalne używane zapomnij o temacie i jeździj jak wcześniej.
albo,