Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.7T 230K] Problem z przyśpieszaniem od 4 tyś. obrotów

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 03 wrz 2016, 18:15

W sumie robili mi to ogarnięci goście więc jeżdzę i się nie martwię że coś może być nie tak. Teraz szukam k04 RS4 i modzimy dalej na 400+ i też pewnie będzie dmuchać w okolicy 1.2b

Gość.

Post autor: Gość. » 03 wrz 2016, 18:22

Jakie masz sprzegło?

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 03 wrz 2016, 21:04

Sprzęgło seria jak i wszystko inne, jedyne co modyfikowałem to coolery i wentylowane nadkola.

Łukasz13
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 476
Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Radomsko
Kontakt:

Post autor: Łukasz13 » 04 wrz 2016, 09:19

Likiktm pisze:Dosyłam logi:

033+118+010 http://vaglog.pl/log_276411.html tutaj juz chyba wszedł w tryb araryjny.
002+003+115 http://vaglog.pl/log_276412.html

Po logowaniu znowu błąd:
17963 - Charge Pressure: Maximum Limit Exceeded
<zalamka>

[ Dodano: 2016-09-01, 19:43 ]
Pomoże ktoś ? :(
Kolego zrób loga 118 z odpiętą wtyczka od n75, masz hybrydowe turbiny i do tego nowe gruszki które sa pewnie mocniej naciągnięte niz w serii, jedyne wyjście to poprawienie programu bo inaczej tego nie ogarniesz.

[ Dodano: 2016-09-04, 09:19 ]
xan pisze:
metyoo pisze:ktoś próbował zabić k03 doładowaniem 1.3bara
E tam zabić. Moje pompują 1.2-1.3 od prawie 2 lat i jeszcze chodzą :D
Jeśli tak pompują jak w logu który dałeś to jestem naprawde pod wrażeniem, co z tego że zadane cisnienie jest 1,3bar jak turbiny wstają masakrycznie źle i ledwo co doładowuja do 1 bar przy 5 tyś obr. :).
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 04 wrz 2016, 10:00

xan pisze:W sumie robili mi to ogarnięci goście
ile dałeś za ten program ? może być pw.
sprawdzałeś na hamowni ile wypluwa ?


Do autora wątku, to auto było koksowane w PL ? masz jakieś papiery na ten program ? może warto przedzwonić do nich i pogadać. Może uda się o darmową korektę z uwagi że ich soft zarżnął suszarke a wymiana na hybrydy powoduje przeładowanie.

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 04 wrz 2016, 10:05

Łukasz13 pisze:Jeśli tak pompują jak w logu który dałeś to jestem naprawde pod wrażeniem, co z tego że zadane cisnienie jest 1,3bar jak turbiny wstają masakrycznie źle i ledwo co doładowuja do 1 bar przy 5 tyś obr.
Jakby tak podawały to chyba bym się załamał. To jeden z pierwszych logów jaki robiłem i wrzuciłem go tylko dlatego że jest tam EGT o które ktoś pytał. Na początku po sofcie okazało się że miałem nieszczelności, między innymi dziurę na ponad cm w trójniku przepustnicy i turbo ledwo co podawało. W sumie po sofcie to już trzeci trójnik mam założony bo pękają niemiłosiernie. Teraz mam silikonowy i to powinno już wytrzymać.
joter82 pisze:ile dałeś za ten program ? może być pw.
sprawdzałeś na hamowni ile wypluwa ?
Wykres z hamowni masz w moim temacie ale był robiony jak miałem tą nieszczelność o której wtedy nie wiedziałem. Niestety nie powiem Ci ile dałem za sam program bo wtedy ogarniałem całą furę, m i.n wyrzucenie katalizatorów, ustawienie rozrządu, uszczelnianie silnika, wyrzucenie sai itd. itp. i płaciłem za wszystko mojemu mechanikowi a on się dogadywał już z gościem od softu. Soft był robiony u Zaprzała w turbodiesel.

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Moje auto: S4 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 04 wrz 2016, 12:10

xan pisze:
Łukasz13 pisze:Jeśli tak pompują jak w logu który dałeś to jestem naprawde pod wrażeniem, co z tego że zadane cisnienie jest 1,3bar jak turbiny wstają masakrycznie źle i ledwo co doładowuja do 1 bar przy 5 tyś obr.
Jakby tak podawały to chyba bym się załamał. To jeden z pierwszych logów jaki robiłem i wrzuciłem go tylko dlatego że jest tam EGT o które ktoś pytał. Na początku po sofcie okazało się że miałem nieszczelności, między innymi dziurę na ponad cm w trójniku przepustnicy i turbo ledwo co podawało. W sumie po sofcie to już trzeci trójnik mam założony bo pękają niemiłosiernie. Teraz mam silikonowy i to powinno już wytrzymać.
joter82 pisze:ile dałeś za ten program ? może być pw.
sprawdzałeś na hamowni ile wypluwa ?
Wykres z hamowni masz w moim temacie ale był robiony jak miałem tą nieszczelność o której wtedy nie wiedziałem. Niestety nie powiem Ci ile dałem za sam program bo wtedy ogarniałem całą furę, m i.n wyrzucenie katalizatorów, ustawienie rozrządu, uszczelnianie silnika, wyrzucenie sai itd. itp. i płaciłem za wszystko mojemu mechanikowi a on się dogadywał już z gościem od softu. Soft był robiony u Zaprzała w turbodiesel.
Niestety kolega ma rację!
Suszarki wstają masakrycznie długo ,a max pompują 1bar i to widać wyraźnie w logu.
To, że sterownik zadaje 1.2-1.3 bar nie oznacza, że sprzęt to wykona.

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 04 wrz 2016, 12:22

metyoo pisze:Niestety kolega ma rację!
Ehhhhh chyba nie przeczytałeś mojego posta. Napisałem że było to spowodowane nieszczelnością w trójniku przepustnicy!

Tu są logi na których widać lepiej jak turbo wstaje choć były robione przy okazji sprawdzania czegoś zupełnie innego np temperatur w dolocie:

Vaglog 1
Vaglog 2

Gość.

Post autor: Gość. » 04 wrz 2016, 22:27

xan, i wytrzymuje ci te seryjne sprzegło?? U mnie sie ono nadaje tylko do spokojnej jazdy ale niestety wszem i wobec wyczytałem że RS4 B5 to ma sprzegło na tyle ile seria wynosi.

Likiktm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 22 gru 2015, 19:37
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Post autor: Likiktm » 05 wrz 2016, 20:30

Nieszczelność znaleziona. Jeden przewód pomiedzy N75 a turbina jest nieszczelny. Sam tego nie ogarne, dojście jest tragiczne.

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 05 wrz 2016, 20:55

Czyli tak jak pisałem ;-)
Teraz wymiana przewodu i proponował bym seryjne dv i się okaże :-)
Tak jak patrzę na ten silnik to jakiś szatan projektował te podciśnienia he he siećprzewodów i nie ma gdzie ręki wsadzić a nie każdy może wywalić cały silnik i ogarnąć to wszystko :-)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 05 wrz 2016, 23:40

Apophis pisze:xan, i wytrzymuje ci te seryjne sprzegło?? U mnie sie ono nadaje tylko do spokojnej jazdy ale niestety wszem i wobec wyczytałem że RS4 B5 to ma sprzegło na tyle ile seria wynosi.
Tak, sprzęgło siedzi w aucie od conajmniej 5 lat, 2 lata po sofcie i nie mam z nim żadnego problemu. Jak mi się uda znaleźć turbo z rs4 i będę leciał na 400+ to poleci docisk rs4 i moja tarcza obita w kevlar i ten set ma w zupełności wystarczać do bezproblemowej jazdy. Zobaczymy co wyjdzie w praniu :)
Likiktm pisze:Nieszczelność znaleziona. Jeden przewód pomiedzy N75 a turbina jest nieszczelny. Sam tego nie ogarne, dojście jest tragiczne.
Oddaj do kogoś ogarniętego bo 'zwykły' mechanik może Ci więcej zepsuć niż naprawić. No i przydałby się też ktoś kto ogarnie Ci te hybrydy

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga