Dzisiaj dokonałem przerubki w silniku 2.4 BDV z 2001. Rezultat jak najbardziej pozytywny.
Auto przestało przerywać szczególnie na gazie i nabrało wigoru. Wzrosła dynamika i kultura pracy. Co prawda u mnie mimo wymiany kabli samochód zaczął przerywać po 3 miesiacach od zmiany ale dynamika samochodu nawet na początku była gorsza niż teraz. Wieć jak na 40 km zrobione dzisiaj po przeróbce wad nie widać.
Ale od początku
Cewki zasotowane to 06e905115e( rocznik 2015 z Audi Q7 ) ze znanego serwisu niestetety nie po 8 zł ale działają.
Gumkę cewki musiałem przyciąć ok 5 mm dwa kołnierze + małe wypusty.
Zdjęcie cewki przed modyfikacją
http://images75.fotosik.pl/864/f2cbed067c07850b.jpg
Zdjęcie po modyfikacji ( 1 min roboty / cewke )
http://images75.fotosik.pl/864/356f026bedfd4345.jpg
Faktycznie żeby umieścić cewki namiejscu wymagane było przechylenie zbiorniczka z płynem ( dzięki bendzji za radę ). Ja jeszcze z lewej strony pozbyłem sie obudowy filtra powietrza ( rónież odgięta ) żeby ułatwić montaż cewki na 1 cylindrze.
Cąłość wykanana na wiązce od rek1n82 ( wielkie dzieki za pomoc ) robota pierwsza klasa.
Efekt końcowy już na samochodze.
http://images77.fotosik.pl/865/38a4e2598dfa087e.jpg
Lew Strona
http://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/bbd99ebc11329b92
Prawa Strona
http://images76.fotosik.pl/865/8a4b062b3e90151e.jpg
Całość kosztowałą mnie ok 380 zł. Wiem ze wiecej niż innych ale wiazkę zamówiłem a cewki były dosć drgie. Wszystkie tanie zostały już wykupione pewnie przez użytkowników tego forum


Zaznaczam ze jestem mocnym laikiem w dziedzinie rezania i był to mój pierwszy raz kiedy cokolwiek robiłem przy silniku. ( przy okazji odma poszła do czyszczenia ). Operacja zajęła mi 3 godziny z zastanawianiem sie, spacerkiem do piwnicy po klucze, docinaniem pierwszej gumku w cewce itp.
Drugi raz pewnie da sie to zrobić w godzinę z piwkiem w ręku.
