Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[2.7T 230K] Problem z przyśpieszaniem od 4 tyś. obrotów

Silniki benzynowe
Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 02 wrz 2016, 12:15

Jeśli silnik był mapowany na seryjnych turbinach, a ty wrzuciłeś hybrydy to silnik musi zostać wystrojony do nowych turbin, choć jakoś mi się nie chce wierzyć, żeby ktoś próbował zabić k03 doładowaniem 1.3bara <lol>

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 02 wrz 2016, 13:25

przecież autor pisze że jedna wkońcu się położyła stąd remanent i skończył na hybrydach

więc jednak uwierz ;]

[ Dodano: 2016-09-02, 13:25 ]
swoją drogą musze jeszcze raz się zlogować bo kiedyś przyczepiłeś się do moich że ładują 0,5 a teoretycznie mam polifta

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 02 wrz 2016, 13:29

Ta się zastanawiam, nie jest tak, że komp zadaje określone doładowanie, którego nie mogą z jakiegoś powodu odpracować turbiny przez co obniża zadane doładowanie do momentu aż dochodzi do przeładowania. Tak wiem trochę to zagmatwane :-)
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

joter82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 332
Rejestracja: 24 mar 2015, 15:44
Imię: Piotrek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: wawa

Post autor: joter82 » 02 wrz 2016, 13:51

szydera pisze:Ta się zastanawiam, nie jest tak, że komp zadaje określone doładowanie, którego nie mogą z jakiegoś powodu odpracować turbiny przez co obniża zadane doładowanie do momentu aż dochodzi do przeładowania. Tak wiem trochę to zagmatwane :-)

gdyby tak bylo to tunerem mógłby być co drugi walduś ;]

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 02 wrz 2016, 15:28

Zwyczajnie gotowiec był wgrany. Nikt normalny takiego doładowania nie ustawia dla k03, poza tym jakieś inne modyfikacje były np. FMIC, DP itp.?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 02 wrz 2016, 15:38

tu są fabryczne wsady jakby co - http://nyet.org/cars/files/stock/ ;)

a fabrycznie 2.7 ile dmuchają? w 230 KM i 250 KM?

Likiktm
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 22 gru 2015, 19:37
Lokalizacja: Zamość/Warszawa

Post autor: Likiktm » 02 wrz 2016, 15:45

metyoo, żadnych innych modyfikacji nie ma. Czyli soft smietnik przy takim doładowaniu ? tez mnie to zastanawialo bo widziałem u Gregora jak robił 310KM na 0,95 bara

[ Dodano: 2016-09-02, 15:45 ]
bendzji, Czy ja jestem w stanie sam sobie jakoś wgrać fabryczny wsad ?

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 02 wrz 2016, 15:54

230 - 0.5
250 - 0,6

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 02 wrz 2016, 15:55

joter82 pisze:
szydera pisze:Ta się zastanawiam, nie jest tak, że komp zadaje określone doładowanie, którego nie mogą z jakiegoś powodu odpracować turbiny przez co obniża zadane doładowanie do momentu aż dochodzi do przeładowania. Tak wiem trochę to zagmatwane :-)

gdyby tak bylo to tunerem mógłby być co drugi walduś ;]
a czy ja pisałem, że jestem tunerem i w dodatku waldusiem ?:-)
Jednym słowem chciałeś powiedzieć , że mój tok rozumowania jest błędny czy jak :-)?
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
metyoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2019
Rejestracja: 29 kwie 2012, 16:08
Imię: Metyoo
Rocznik: 1993
Moje auto: S4 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Oleśnica
Kontakt:

Post autor: metyoo » 02 wrz 2016, 20:43

Likiktm pisze:metyoo, żadnych innych modyfikacji nie ma. Czyli soft smietnik przy takim doładowaniu ? tez mnie to zastanawialo bo widziałem u Gregora jak robił 310KM na 0,95 bara

[ Dodano: 2016-09-02, 15:45 ]
bendzji, Czy ja jestem w stanie sam sobie jakoś wgrać fabryczny wsad ?
Tak, możesz, pod warunkiem, że masz w miarę przyzwoity kabel.

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 02 wrz 2016, 21:35

metyoo pisze:ktoś próbował zabić k03 doładowaniem 1.3bara
E tam zabić. Moje pompują 1.2-1.3 od prawie 2 lat i jeszcze chodzą :D

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 02 wrz 2016, 22:18

Tak z ciekawości wrzuć kolego logi 112 kanału ciekawy jestem jaką przy tym doladowaniu masz temp spalin.
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
xan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 173
Rejestracja: 02 mar 2012, 00:07
Imię: Grzegorz
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: xan » 03 wrz 2016, 14:39

szydera pisze:o logi 112 kanału ciekawy jestem jaką przy tym doladowaniu masz temp spalin.
U mnie w VCDS chyba nie pokazywało dobrze EGT bo zawsze miałem 945. Tu mam jakieś stare logi z EGT:

Link do VAGLOG

szydera
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 299
Rejestracja: 17 wrz 2013, 22:20
Lokalizacja: Wielkopolska

Post autor: szydera » 03 wrz 2016, 14:56

Egt dobrze pokazuje :-)
znaczy , że wszystko oki
Zawsze znajdzie się ktoś mądrzejszy i szybszy:)))

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 03 wrz 2016, 16:16

Mniej niż 945 nie pokaże

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja