Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C5 2.8Q] Poziom plynu zjechal ponizej mimimum...!

Silniki benzynowe
dragon36
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 gru 2008, 17:43
Lokalizacja: swietokrzyskie

Post autor: dragon36 » 25 sty 2009, 14:06

poczta12 pisze:USZCZELKA PO GLOWICA NA 100% WYLATUJE W KOSMOS PRZEZ WYDECH NIC NIE GINIE W PRZYRODZIE WYCIEK TO KAPIE ALBO NA ZEW ALBO WEW AUTA
nie koniecznie uszczelka pod glowica;kolega mial cos podobnego ze znikajacym plynem tez nie wiedzieli mechanicy gdzie szukac przyczyny.W garazu pod autem sucho nie widac wyciekow.I co sie okazalo ze plyn wycieka tylko przy wiekszych obrotach silnika czyli w czasie jazdy z przewodow ktore ze starosci porostu zmruszaly i porobily sie na nich malutkie szczeliny zaraz za opaskami.Na wolnych obrotach bylo nizsze cisnienie w ukladzie to bylo ok jak cisnienie roslo to plyn uciekal w trakcie jazdy i dlatego ciezko bylo namierzyc skad ucieka

Awatar użytkownika
sacreble
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 paź 2008, 14:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sacreble » 25 sty 2009, 14:41

poczta12 pisze:USZCZELKA PO GLOWICA NA 100% WYLATUJE W KOSMOS PRZEZ WYDECH NIC NIE GINIE W PRZYRODZIE WYCIEK TO KAPIE ALBO NA ZEW ALBO WEW AUTA
chyba kolego nie widziałeś auta (konkretnie obłoku-za nim), w którym płyn dociera do komory spalania lub wydechu... Jak się nie znasz lepiej przemilcz taki temat.
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 25 sty 2009, 15:32

Poczta12 jesli nie znasz sprawy a pewnie nawet nie przeczytales wszystkich wypowiedzi nie zakladaj na 100% ze cos jest albo czegos nie ma... Dyskusja trwa, temat i temat jest wciaz otwarty, wiec dopoki sam nie znajde przyczyny, nic nie bedzie pewne na 100%
Na 100% to masz S6 z silnikiem 2.4, tak jak widac i tego sie trzymaj.
Pozdro

liberro

Post autor: liberro » 26 sty 2009, 14:11

No własnie a propos :) Czy w audi S6 były silniki 2.4 165 KM ????????? to co ja mam z audi Super S6 ?? :) A ja myślałem że to zwykła A6 z silnikiem od S4 :)

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 26 sty 2009, 18:07

Pewnie i zdarzaja sie wyjatki od reguly... moze Audi wypuszcza co jakis czas rodzynki tego typu. Niby S6 a tu niespodzianka, podnosisz mache a tam 2.4 :). Kto wie...

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Post autor: Colin » 26 sty 2009, 20:03

misiak78 pisze:Pewnie i zdarzaja sie wyjatki od reguly... moze Audi wypuszcza co jakis czas rodzynki tego typu. Niby S6 a tu niespodzianka, podnosisz mache a tam 2.4 :). Kto wie...
<rotfl2> <rotfl2> <rotfl2>

i tej wersi sie trzymajmy <rotfl2>
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
Obrazek

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 26 sty 2009, 21:23

kolego sprawa wyglada w sposob nastepujący.
jesli bierze plyn na cylindry latwo sprawdzic. jak jest zimne i stalo z 1den dzien weź odkreć swiece i zakręć rozrusznikiem jak wywali plyn przez swiece uszczelka pod glowica. druga sprawa patrzales na olej? czy nie przybylo... i czy sie maselko nie zrobilo??.
jesli nie to grzejemy auto do pelnej temp. az sie wentylatory zalączą i sprawdzamy poziom nadciesnienia w ukldadzie chłodzenia. i utrzymujemy obr. silnika okolo 2000 rpm jesli gdzies z krućca lub przewodu gumowego poleci napewno to zauwarzysz. kolejna sprawa to reduktor z instalacji gazowej..... nie wiem jaką tam masz założoną ale zdarzają sie przypadki ze membrama w reduktorze peka i traci sie plyn.... przyjzyj sie też chłodnicy..
a8team.pl to też dobre.

liberro

Post autor: liberro » 27 sty 2009, 00:37

"Podawanie wysokości pensji w wartości brutto, jest jak podawanie długości członka razem z kręgosłupem " Dobre :-) uśmiałęm się prawie do łez :D

misiak78
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 304
Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
Imię: Michał
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: misiak78 » 27 sty 2009, 17:09

Juz wszystko OK ze stanem plynu. Prawdopodobnie przyczyna bylo korek od zbiorniczka wyrownawczego. Po wymianie stan OK :)

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 22 mar 2009, 10:09

dziq111 pisze:jesli nie to grzejemy auto do pelnej temp. az sie wentylatory zalączą
zawsze ktoś z tymi wentylatorami, przecież one chodzą (jeden) od zapalenia cały czas
misiak78 pisze:Juz wszystko OK ze stanem plynu. Prawdopodobnie przyczyna bylo korek od zbiorniczka wyrownawczego. Po wymianie stan OK :)
kurde dobrze, że znalazłem ten temat, mam podobne objawy, co prawda ubywa mi mniej, ale ubywa, wczoraj jak wróciłem z trasy otwieram machę, i delikatnie słychać syczenie, słucham - a to z korka, kurde nigdy bym nie wpadł, że taki korek może się zepsuć, wymienię i zobaczę czy dalej ubywa
co prawda zastanawiała mnie wypowiedz @liberro na temat przedostawania się płynu do parownika, bo moja dość ostro wali dymem (parę) z tłumików, ale na ulicach sporo aut na LPG tak ma więc to chyba norma

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 22 mar 2009, 12:36

kolego ale ten jeden nie dziala caly czas jesli tak jest masz uszkodzone wisco>
a druga sprawa silnik ma pracować na wolnych obrotach i na 100% zalączy sie drugi po zagrzaniu calego ukladu ten drugi to wentylaotr od klimatyzacji. ale gdyby ten na wisco nie wystarczal wlacza sie 2gi bez wzgeldu na to czy w danej chwili uzywamy klimatyxzacji czy tez nie.
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 22 mar 2009, 15:46

dziq111 pisze:kolego ale ten jeden nie dziala caly czas jesli tak jest masz uszkodzone wisco>
a druga sprawa silnik ma pracować na wolnych obrotach i na 100% zalączy sie drugi po zagrzaniu calego ukladu ten drugi to wentylaotr od klimatyzacji. ale gdyby ten na wisco nie wystarczal wlacza sie 2gi bez wzgeldu na to czy w danej chwili uzywamy klimatyxzacji czy tez nie.
nom wiem, że drugi jest od klimy i załącza się krótko mówiąc wtedy jak jest potrzeba
ale z tego co wiem, ten duży od wiska chodzi już od zapalenia silnika, tak jest u mnie, czy zepsuty nie wiem, jakie byłyby objawy gdyby był zepsuty :?: tzn wisko

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 22 mar 2009, 21:31

albo chodzi jak u ciebie od razu i nieda sie go zatrzymać gdy silnik osiaga temp sprzegło wisco sie tak jakbuy skleja - zasprzegla i kreci sie razem z silnikiem.
gdy silnik zimny spokojnie powinienes go zatrzymac po odpaleniu.
druga przyczyna to ze wisco wogole nie zkleja i masz tak jakby 1 wentylator :) tylko od klimy.
a8team.pl to też dobre.

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 22 mar 2009, 22:12

dziq111 pisze:albo chodzi jak u ciebie od razu i nieda sie go zatrzymać gdy silnik osiaga temp sprzegło wisco sie tak jakbuy skleja - zasprzegla i kreci sie razem z silnikiem.
gdy silnik zimny spokojnie powinienes go zatrzymac po odpaleniu.
druga przyczyna to ze wisco wogole nie zkleja i masz tak jakby 1 wentylator :) tylko od klimy.
no nie wiem, zobaczę na zjezdzę jak chłopaki wpadną jak u nich, ale mój znajmy mechanik powiedział, że to normalne że mój się kręci od odpalenia
palców to ja nie mam zamiaru tam pchać :mrgreen:
nie widziałem żadnych problemów z temp u mnie, zawsze 90 stopni i ani jeden więcej
a wentyl od klimy jeszcze nie widziałem żeby się kręcił, pewnie latem w korasach

Awatar użytkownika
dziq111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 417
Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
Imię: Paweł
Rocznik: 1995
Moje auto: A6 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Bieruń

Post autor: dziq111 » 23 mar 2009, 14:28

on sie krecił bedzie po odpaleniu ale tak powolutku. przy dodawaniu gazu nie bedzie zwiekszal obrotów. dopiero jak zesprzegli.
a8team.pl to też dobre.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja