nie koniecznie uszczelka pod glowica;kolega mial cos podobnego ze znikajacym plynem tez nie wiedzieli mechanicy gdzie szukac przyczyny.W garazu pod autem sucho nie widac wyciekow.I co sie okazalo ze plyn wycieka tylko przy wiekszych obrotach silnika czyli w czasie jazdy z przewodow ktore ze starosci porostu zmruszaly i porobily sie na nich malutkie szczeliny zaraz za opaskami.Na wolnych obrotach bylo nizsze cisnienie w ukladzie to bylo ok jak cisnienie roslo to plyn uciekal w trakcie jazdy i dlatego ciezko bylo namierzyc skad uciekapoczta12 pisze:USZCZELKA PO GLOWICA NA 100% WYLATUJE W KOSMOS PRZEZ WYDECH NIC NIE GINIE W PRZYRODZIE WYCIEK TO KAPIE ALBO NA ZEW ALBO WEW AUTA
[A6 C5 2.8Q] Poziom plynu zjechal ponizej mimimum...!
chyba kolego nie widziałeś auta (konkretnie obłoku-za nim), w którym płyn dociera do komory spalania lub wydechu... Jak się nie znasz lepiej przemilcz taki temat.poczta12 pisze:USZCZELKA PO GLOWICA NA 100% WYLATUJE W KOSMOS PRZEZ WYDECH NIC NIE GINIE W PRZYRODZIE WYCIEK TO KAPIE ALBO NA ZEW ALBO WEW AUTA
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 304
- Rejestracja: 04 wrz 2008, 21:55
- Imię: Michał
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Poczta12 jesli nie znasz sprawy a pewnie nawet nie przeczytales wszystkich wypowiedzi nie zakladaj na 100% ze cos jest albo czegos nie ma... Dyskusja trwa, temat i temat jest wciaz otwarty, wiec dopoki sam nie znajde przyczyny, nic nie bedzie pewne na 100%
Na 100% to masz S6 z silnikiem 2.4, tak jak widac i tego sie trzymaj.
Pozdro
Na 100% to masz S6 z silnikiem 2.4, tak jak widac i tego sie trzymaj.
Pozdro
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
kolego sprawa wyglada w sposob nastepujący.
jesli bierze plyn na cylindry latwo sprawdzic. jak jest zimne i stalo z 1den dzien weź odkreć swiece i zakręć rozrusznikiem jak wywali plyn przez swiece uszczelka pod glowica. druga sprawa patrzales na olej? czy nie przybylo... i czy sie maselko nie zrobilo??.
jesli nie to grzejemy auto do pelnej temp. az sie wentylatory zalączą i sprawdzamy poziom nadciesnienia w ukldadzie chłodzenia. i utrzymujemy obr. silnika okolo 2000 rpm jesli gdzies z krućca lub przewodu gumowego poleci napewno to zauwarzysz. kolejna sprawa to reduktor z instalacji gazowej..... nie wiem jaką tam masz założoną ale zdarzają sie przypadki ze membrama w reduktorze peka i traci sie plyn.... przyjzyj sie też chłodnicy..
jesli bierze plyn na cylindry latwo sprawdzic. jak jest zimne i stalo z 1den dzien weź odkreć swiece i zakręć rozrusznikiem jak wywali plyn przez swiece uszczelka pod glowica. druga sprawa patrzales na olej? czy nie przybylo... i czy sie maselko nie zrobilo??.
jesli nie to grzejemy auto do pelnej temp. az sie wentylatory zalączą i sprawdzamy poziom nadciesnienia w ukldadzie chłodzenia. i utrzymujemy obr. silnika okolo 2000 rpm jesli gdzies z krućca lub przewodu gumowego poleci napewno to zauwarzysz. kolejna sprawa to reduktor z instalacji gazowej..... nie wiem jaką tam masz założoną ale zdarzają sie przypadki ze membrama w reduktorze peka i traci sie plyn.... przyjzyj sie też chłodnicy..
a8team.pl to też dobre.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
zawsze ktoś z tymi wentylatorami, przecież one chodzą (jeden) od zapalenia cały czasdziq111 pisze:jesli nie to grzejemy auto do pelnej temp. az sie wentylatory zalączą
kurde dobrze, że znalazłem ten temat, mam podobne objawy, co prawda ubywa mi mniej, ale ubywa, wczoraj jak wróciłem z trasy otwieram machę, i delikatnie słychać syczenie, słucham - a to z korka, kurde nigdy bym nie wpadł, że taki korek może się zepsuć, wymienię i zobaczę czy dalej ubywamisiak78 pisze:Juz wszystko OK ze stanem plynu. Prawdopodobnie przyczyna bylo korek od zbiorniczka wyrownawczego. Po wymianie stan OK
co prawda zastanawiała mnie wypowiedz @liberro na temat przedostawania się płynu do parownika, bo moja dość ostro wali dymem (parę) z tłumików, ale na ulicach sporo aut na LPG tak ma więc to chyba norma
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
kolego ale ten jeden nie dziala caly czas jesli tak jest masz uszkodzone wisco>
a druga sprawa silnik ma pracować na wolnych obrotach i na 100% zalączy sie drugi po zagrzaniu calego ukladu ten drugi to wentylaotr od klimatyzacji. ale gdyby ten na wisco nie wystarczal wlacza sie 2gi bez wzgeldu na to czy w danej chwili uzywamy klimatyxzacji czy tez nie.
a druga sprawa silnik ma pracować na wolnych obrotach i na 100% zalączy sie drugi po zagrzaniu calego ukladu ten drugi to wentylaotr od klimatyzacji. ale gdyby ten na wisco nie wystarczal wlacza sie 2gi bez wzgeldu na to czy w danej chwili uzywamy klimatyxzacji czy tez nie.
a8team.pl to też dobre.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
nom wiem, że drugi jest od klimy i załącza się krótko mówiąc wtedy jak jest potrzebadziq111 pisze:kolego ale ten jeden nie dziala caly czas jesli tak jest masz uszkodzone wisco>
a druga sprawa silnik ma pracować na wolnych obrotach i na 100% zalączy sie drugi po zagrzaniu calego ukladu ten drugi to wentylaotr od klimatyzacji. ale gdyby ten na wisco nie wystarczal wlacza sie 2gi bez wzgeldu na to czy w danej chwili uzywamy klimatyxzacji czy tez nie.
ale z tego co wiem, ten duży od wiska chodzi już od zapalenia silnika, tak jest u mnie, czy zepsuty nie wiem, jakie byłyby objawy gdyby był zepsuty :?: tzn wisko
- dziq111
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 18 mar 2008, 21:17
- Imię: Paweł
- Rocznik: 1995
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Bieruń
albo chodzi jak u ciebie od razu i nieda sie go zatrzymać gdy silnik osiaga temp sprzegło wisco sie tak jakbuy skleja - zasprzegla i kreci sie razem z silnikiem.
gdy silnik zimny spokojnie powinienes go zatrzymac po odpaleniu.
druga przyczyna to ze wisco wogole nie zkleja i masz tak jakby 1 wentylator
tylko od klimy.
gdy silnik zimny spokojnie powinienes go zatrzymac po odpaleniu.
druga przyczyna to ze wisco wogole nie zkleja i masz tak jakby 1 wentylator

a8team.pl to też dobre.
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
no nie wiem, zobaczę na zjezdzę jak chłopaki wpadną jak u nich, ale mój znajmy mechanik powiedział, że to normalne że mój się kręci od odpaleniadziq111 pisze:albo chodzi jak u ciebie od razu i nieda sie go zatrzymać gdy silnik osiaga temp sprzegło wisco sie tak jakbuy skleja - zasprzegla i kreci sie razem z silnikiem.
gdy silnik zimny spokojnie powinienes go zatrzymac po odpaleniu.
druga przyczyna to ze wisco wogole nie zkleja i masz tak jakby 1 wentylatortylko od klimy.
palców to ja nie mam zamiaru tam pchać :mrgreen:
nie widziałem żadnych problemów z temp u mnie, zawsze 90 stopni i ani jeden więcej
a wentyl od klimy jeszcze nie widziałem żeby się kręcił, pewnie latem w korasach