Dopadły i mnie nasilające się wibracje na trójce (wrażenie jakby po tarce się jechało) i jak się dobrze wszystko rozgrzeje to też na czwórce i piątce przed wrzuceniem kolejnego biegu.
Generalnie skrzynia nie szarpie, biegi zmienia płynnie. Z tego co czytam to forum i też ogólnie google to raczej kwestia konwertera. Oprócz tego drżenia i czasami jęknięcia przy zapinaniu czwórki żadnych innych objawów nie zauważyłem...
Jednak zadzwoniłem do Samko i Midpartsu i pierwsze słowo to od razu kapitalny remont - wiadomo, że lepiej od razu kompleksowo trzasnąć wszystko i usunąć wszystkie potencjalne awarie jednak wolałbym się nie pchać w koszty rzędu 7k pln jeśli wystarczyłaby wymiana konwertera...
Pytanie czy specjaliści mają racje i robić remont, czy wymienić sam konwerter? Przy drugiej opcji dodatkowym zadaniem będzie przekonanie jednej z tych firm, że jestem mądrzejszy od nich chcąc wymieniać tylko konwerter
