[A6 C5] V6 wymiana uszczelek napinacza łancucha rozrządu
Raczej tak opary są zjawiskiem normalnym i w tym celu to służy choć można z tym walczyć innymi sposobami również.
Jednak najważniejsza jest drożność odmy/rur i ezektora, gdy ten system masz przydławiony silnik zaczyna puszczać olej najsłabszymi miejscami ze względu ciśnienia wew. głowic.
Można dodać, że wielkość tych oparów ma związek z kondycją silnika, bardziej jego górnej części czyli zestaw tłokowo-zaworowy.
Jednak najważniejsza jest drożność odmy/rur i ezektora, gdy ten system masz przydławiony silnik zaczyna puszczać olej najsłabszymi miejscami ze względu ciśnienia wew. głowic.
Można dodać, że wielkość tych oparów ma związek z kondycją silnika, bardziej jego górnej części czyli zestaw tłokowo-zaworowy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 sie 2016, 22:53
- Lokalizacja: cez
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga