[ACK 2.8 193 KM] Układ zapłonowy na oddzielnych cewkach
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 03 kwie 2009, 15:35
- Imię: Tomek Forum Audi A6
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T BEL 265KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Wadowice
- Kontakt:
Praca silnika na 5 cylindrach już jest odczuwalna,jak mi padła stara cewka to dodatkowo mrugała kontrolka check ale to było w przypadku cewki gdzie jedna obsługiwała 2 cylindry,więc w momencie jej uszkodzenia pracowały tylko 4 cylindry, teraz gdy na każdy cylinder przypada osobna cewka nie mam pewności czy kontrolka by mrugała,chyba najprościej byłoby odpiąć kostkę i sprawdzić, z tym że później trzeba skasować błąd.qwerty01 pisze:Jak jedna cewka nie będzie działać to komputer samochodu wypluje błąd? Jakie będą objawy?
Gdzie dostać tanie cewki? Na popularnym serwisie aukcyjnym widzę od 15 zł/szt.
Za swoje cewki płaciłem o ile dobrze pamiętam 14zł za sztukę i też polowałem na nie chyba 2 tygodnie,musisz przeglądać aukcje i szukać okazji.
Witam, Mam już również cały komplet wiązka + cewki u siebie. Mam tylko pytanie czy to wymiany potrzebne jest rozmontowanie zbiorniczka na płyn? Mam ten samochód od niedawna i chciał bym wiedzieć jak sie do tego dobrze zabrać i wszystko przygotować zanim zacznę demontować graty
Będę to robił na parkingu wiec czas się liczy 

