2.7 Bit AJK
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
2.7 Bit AJK
Witam, probuje zdiagnozowac auto, czy jezeli w bloko pomiarowym silnika w 7 kanale nie mam zadnych odczytów to znakiem tego jest ze czujnik jest zepsuty?
Znajduję sie on na prawą głowicą tak?
A do czego jest czujnik na węzu chłodnicy z przodu silnika?
Znajduję sie on na prawą głowicą tak?
A do czego jest czujnik na węzu chłodnicy z przodu silnika?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
puste pola
Hej , dzieki za zainteresowanie
Jak wchodze w engine , mesure blocks i kanał 7 to są puste pola , nie ma nic tak jakby był nieaktywny.
Pamietam ze jak kolezanka miala w passacie tak samo i jak wymieniłem jej czujnik to pozniej w tych polach pojawiły sie odczyty. Ale to było jakis czas i mogę sie mylic.
Jak wchodze w engine , mesure blocks i kanał 7 to są puste pola , nie ma nic tak jakby był nieaktywny.
Pamietam ze jak kolezanka miala w passacie tak samo i jak wymieniłem jej czujnik to pozniej w tych polach pojawiły sie odczyty. Ale to było jakis czas i mogę sie mylic.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
licznik
96 stopni , patrzyłem w klimatroniku to pokazuje wtedy ok 60 stopni
w kanale 6 w silinku wzrasta bardzo wolno temperatura od 40 i tez do ok 60 ale nie wiem z czego to odczyt
wszystkie pokolei sprawdzalem i do 6 w zadnym nie jest zbilzone , sprawdze jutro rano jeszcze dla pewnosci
w kanale 6 w silinku wzrasta bardzo wolno temperatura od 40 i tez do ok 60 ale nie wiem z czego to odczyt
wszystkie pokolei sprawdzalem i do 6 w zadnym nie jest zbilzone , sprawdze jutro rano jeszcze dla pewnosci
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
diagonoza
jutro odezwę sie w tej sprawie bo nie wiem za bardzo o co chodzi z tym a dzisiaj nie mam głowy do tego , dzieki 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Czujnik
bendzji pisze:Numer ecu masz przecież jak wejdziesz w 01 engine , wystarczy numer sam bez ajk
Hej, sprawdziłem i rzeczywiście w 4 jest temp wody i zgadza się z tym w liczniku.
Kurde to już wiem czemu te obroty rosną do prawie 900.
Dopóki gazu nie dodam to są ładnie 680, a po jakims obciążeniu wzrastają.
Korekty długoterminowe mam 3.8 1.1 0.8 i - 1.1
Czyscilem przepustnice wcześniej, może tutaj jest problemem?
[ Dodano: 2016-08-11, 12:50 ]
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 128
- Rejestracja: 12 lip 2015, 15:37
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Zduńska Wola
Obroty
Obory rosną też na vagu, czuc ewidentnie jak rośnie.
Może przepustnica podczas czyszczenia się uszkodziła
Może przepustnica podczas czyszczenia się uszkodziła
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 04 sie 2016, 22:17
- Lokalizacja: Radziszewo