[A6 C6] Jakie tarcze hamulcowe?
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Podaj VIN auta
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
- makaveli2pac
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 03 mar 2016, 23:10
- Lokalizacja: szczecin
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Zgadza się, na osi tylnej występują albo lite 302 albo wentylowane 330. U Ciebie są te lite 302mmmakaveli2pac pisze:chyba zrozumialem 314mm to na przód
WAUZZZ4F46N114205
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Od prawidłowego montażu zależy najwięcej Pod tym prawidłowym montażem również przypisuje poprawne dotarcie zestawu.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15144
- Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
- Imię: Mateusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nowy Tomyśl
- Kontakt:
Pierwsze hamowanie było tragiczne, ponieważ zatrzymałem się kilkanaście metrów dalej . Od razu uprzedzam, że jechałem bardzo wolno i nikogo nie było na drodze . Hamulce były docierane ok. 600 km i jest już prawie 'lustro' na tarczach. Tarcze nie biją, a klocki nie piszczą. Z racji tego, że lubię mieć wszystko zrobione na tip-top, to wymieniłem co można było, tzn. tarcze, klocki, blaszki, sprężyny, śrubki. Wszystko zostało dokładnie oczyszczone szczotką drucianą, papierem ściernym i płaskim pilnikiem, a następnie odtłuszczone. Podczas składania klocki zostały nasmarowane smarem ceramicznym do hamulców . Fabrycznie pomiędzy piastą a tarczą znajdował się smar, ale podczas montażu został on usunięty i tarcza przyszła bezpośrednio na piastę. Dobra wiadomość jest taka, że aby wyjąć tarczę nie trzeba demontować jarzma . Mam do wymiany jeszcze gumową osłonę przy prawym tylnym zacisku, ponieważ ktoś wcześniej nieudolnie wkręcał tłoczek (zamiast wciskać) i jest porwana. Z racji tego, że na rynku nie ma zamienników, to zamówiłem w ASO komplet uszczelnień do obu tylnych zacisków, a wczoraj odebrałem już paczkę.
- MiniasThirit
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 11 lip 2019, 14:49
- Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie
- yaszczur
- Moderator
- Posty: 822
- Rejestracja: 04 cze 2014, 21:22
- Imię: Paweł
- Moje auto: S6 C5
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 335KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Do cywilnego auta nie warto, fajnie wyglądają i nic poza tym. Są bardziej narażone na mikropęknięcia, na odkształcenia przy nagłej zmianie temperatury itp. Lepiej zainwestować w porządne gładkie tarcze.MiniasThirit pisze:czy ktoś może napisać konkrety na temat nawiercanych/nacinanych tarcz ? Dobre ? Nie dobre ?
Zużycie o około 30-40% szybsze niż przy gładkich tarczach.MiniasThirit pisze:Klocki na ile wystarczą przy średnio sportowej jeździe ?
Pozdrawiam...
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
Jeśli chcesz niewielkim kosztem podnieść skuteczność hamulców to warto ale wiercone, te nie przyśpieszają jakoś znacznie zużywania się klocków. W przypadku nacinanych tak jak kolega napisał zużycie będzie szybsze, na pewno nie 30-40 ale może 10-20%MiniasThirit pisze:Hej czy ktoś może napisać konkrety na temat nawiercanych/nacinanych tarcz ? Dobre ? Nie dobre ? Klocki na ile wystarczą przy średnio sportowej jeździe ? Mam na myśli zestaw Zimmermann
Tarcze wiercone nie są bardziej podatne na odkształcenia, znacznie ciężej jest je przegrzać, lepiej odprowadzają gazy, pyły oraz ciepło.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
- Lewian
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 329
- Rejestracja: 11 kwie 2012, 22:20
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C8
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Lokalizacja: Kleczew
- Kontakt:
A to nie szedłbym w ceramiczne klocki w takim wypadku Lepiej sprawdzą się tradycyjne organiczne, Ferodo Premier lub Zimmermann to takie minimum a jak chcesz mocno poprawić skuteczność to idź w klocki Sportowe np Ferodo DS.mas0n pisze:Lewian, ZIMMERMANN 100.3319.52 + ATE ceramiczne 13.0470-7201.2 ?
Nie tak rzadko hamuję 180 - 100 i wolałbym żeby były odporne na przegrzanie.
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !
Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !
http://hamulcesklep.pl
507-857-074
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 117
- Rejestracja: 17 wrz 2016, 22:47
- Lokalizacja: Lidzbark Warmiński
Jeśli szukasz odpornych klocków na temperaturę to polecam HOWK STREET 5.0. Im cieplejsze tym lepiej hamują, a zimne już hamują lepiej niż standardowe klocki. Kosztują ok 500-600zl ale robią robotę. Jednak prawda jest taka że z seryjnych hamulców nie będziesz zadowolony raczej. Ja testowałem wszystkie dostępne zestawy, co prawda w a8 ale hamulce mamy te same, począwszy od 321mm -> 360mm -> 385mm. Na Tych ostatnich dopiero byłem zadowolony z powtarzalności hamulców. 360 już jest nawet nawet ale jednak kilka mocnych hamowań w krótkim czasie i spada skuteczność póki nie ostygną. 385 + HOWKi już robi robotę, 5x hamowanie z 200 do 0 jedno po drugim i zero spadku skuteczności. Fizyki nie oszukasz, tarcza musi mieć pojemność cieplną inaczej będzie lipa. Ja finalnie zmieniłem zaciski na 6tlokow brembo, ale tylko dlatego że seryjne zaciski z s6 były za blisko ramion felgi (mam takie gleboko osadzone). Jeśli ktoś szuka mam bardzo ładne zaciski s6 z nowymi klockami za niewielkie pieniądze.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga