Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ARJ 2.4 165 KM] Poszukiwania brakujacej mocy sprawdzenie so

Silniki benzynowe
predki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1083
Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
Imię: predki
Rocznik: 2011
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: LEGNICA

Post autor: predki » 17 lip 2016, 16:51

to że mapy sie pokrywają to nie znaczy że gaz jest wyregulowany .Gaz trzeba ustawić na sondy . w czasie jazdy ustawić gaz na krotko terminowe i długoterminowe korekty sond
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 18 lip 2016, 01:09

Jak dla mnie strzelona sonda na banku 1, albo coś masz z układem paliwowym , jakaś nieszczelność która ujawnia się na wyższych obrotach - może zmienna długość dolotu? gdzie masz wkrętki od LPG?

Robisz pełne przyspieszenie , sterownik przechodzi w tryb wtryski Open Loop ( brak koretky , jest na zero ) , leje dużo paliwa ( czasy wtrysku 14-15 ms ) więc sonda ma bogato i to widać na banku 2

Na Banku 1 od 3200 obrotów robi sie ubogo , napięcie na sondzie spada i ECU na tym banku załącza korektę

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 18 lip 2016, 01:17

Dysze gazu wkręcone w kolektor jak najblizej głowicy a wtryskiborzykrecone na pokrywie głowicy . Czyli reklamować sondy kolego czy co robić gruszka kolektora sprawna zaciąga na wyższych obrotach

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 18 lip 2016, 08:00

Ja tu bardziej myślałem że jakaś nieszczelność na tym bębnie w kolektorze a nie że gruszka bo czemu tylko na jednym banku ubogo? Można by podejrzewać wtryskiwacze na tej stronie ale skoro na lpg jest to samo to coś innego.

Żeby wykluczyć sondę to może zamienić stronami? A stare Ci zostały?

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 18 lip 2016, 09:21

Jak sprawdzic nieszczelności ? Pryskac samostart przy dolocie i zobaczyc czy dostaje wyższe obroty ? Tak sondy zostawiłem tylko obcielem wtyczki żeby odkręcić bo mocno trzymały ale mogę polutowac i wymienic

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 18 lip 2016, 11:57

podmieniłbym tą z banku 1 na próbę , no można tak tym samostartem spróbować

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 22 lip 2016, 16:16

Podsyłam logi po zamianie sond miejscami tutaj benzynka http://vaglog.pl/log_271206.html
a tutaj gaz http://vaglog.pl/log_271207.html
Przy pryskaniu samostartem obroty nie wzrastaly.

[ Dodano: 2016-07-22, 16:16 ]
Pomoże ktoś ☺? Bo sondy bym reklamował wtedy

jakubczyk_7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 508
Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
Imię: Jakyb
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Czerwin

Post autor: jakubczyk_7 » 23 lip 2016, 20:31

Ubogo masz na lpg i pb. Niech ktoś się wypowie na temat przepływki,nie za mało pokazuję?

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 23 lip 2016, 20:47

No rzeczywiście mało na przepływce , powinna koło 130 pokazać

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Rocznik: 2001
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 23 lip 2016, 22:53

Mi się tutaj czasy wtrysku nie podobają. W 2.4 one powinny być ok. 14ms, a u Ciebie nawet ponad 20 i nie idzie czas wtrysku liniowo i stale, tylko jak chce. Widać na PB, że od razu ma bogato, a później idzie na strasznie ubogo, ECU koryguje i na gazie od razu robi się bardzo bogato. Ja bym zaczęła od sprawdzenia samej benzyny czy na pewno wszystko jest ok i nie 10km po skasowaniu błędów, tylko wypięcie bezpiecznika czy zakręcenie butli, skasowanie błędów, pojeżdżenie trochę i logi statyczne i dynamiczne 002+032+033. Daj póki co loga choćby statycznego 090+093, bo może okazać się że to wałki żyją swoim życiem.

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 24 lip 2016, 22:14

To co w końcu z tą przepływką ? odepnę zaworek na butli i na wyłączonym gazie pojeżdżę dzisiaj . Wrzucę te logi . Jak na razie wrzuciłem stare sondy bo nowe chce reklamować .

[ Dodano: 2016-07-24, 22:14 ]
Tutaj 090 i 093 http://vaglog.pl/log_271713.html
002 003 033 http://vaglog.pl/log_271714.html
002 001 033 http://vaglog.pl/log_271715.html
002 032 033 http://vaglog.pl/log_271716.html

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 24 lip 2016, 22:30

przepływka tak o 10 g/s za mało pokazuje - może czyszczenie?

ten log 002 003 033 to na benzynie? - po wtedy sondy pokazują ok , depczesz i jest bogato , czasy wtrysku ok


te dwa ostatnie ewidentnie na banku 1 ( czyli pasażera ) jest ubogo ( porównaj z bank2 ) - na lpg robione?

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 24 lip 2016, 22:32

Tak jak koledzy sugerowali wyjełem bezpiecznik od lpg zrobiłem na benzynie około 60km i zrobiłem logi wszystko na benzynie bez bezpiecznika lpg ps przeplywka byla czyszczona razem z przepustnica czujnikiem temp w dolocie oraz nowy filtr powietrza

te dwa ostatnie na banku 1 tzn ? (w głowicy pasażera robiłem ślizgi i nie podobały mi się wałki tzn jakby jeden wałek był zmieniony na taki z głowicy kierowcy tzn znak wypadał w zębie a nie pomiędzy nimi w każdym razie nie tak jak na schemacie ross techa

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7187
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Rocznik: 2018
Moje auto: Inne
Nadwozie: Inne
Napęd: Brak
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 24 lip 2016, 22:40

no to z jakiegoś powodu masz ubogo na banku 1 , sonda poprzednia to samo pokazywała czyli można wykluczyć

chyba tylko jak pisałem wcześniej jakaś nieszczelność? niech ktoś coś zasugeruje jeszcze <okok>

Quattross
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 131
Rejestracja: 23 cze 2016, 11:48
Lokalizacja: Chojnice

Post autor: Quattross » 24 lip 2016, 22:48

możesz kolego jeszcze raz sprawdzić te logi dla 1 banku dla potwierdzenie wcześniejsze bo tam były na nowych sonach i po zmianie sond nowych miejscami. Czy wałki między prawą a lewą głowicą rożnią się ? bo może ktoś włożył wałek nie pasujący ( tak gdybam tylko )

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja