[ARJ 2.4 165 KM] Poszukiwania brakujacej mocy sprawdzenie so
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1083
- Rejestracja: 17 maja 2011, 21:25
- Imię: predki
- Rocznik: 2011
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: LEGNICA
to że mapy sie pokrywają to nie znaczy że gaz jest wyregulowany .Gaz trzeba ustawić na sondy . w czasie jazdy ustawić gaz na krotko terminowe i długoterminowe korekty sond
Było Audi80 b2 2.0 litra PB
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
Było Audi80 b3 1,8 litra PB
Było Audi80 b3 1,9 litra PB
Było Audi a4 b5 1,9 litra ON
Było Audi a4 b6 1,8T litra PB
było Audi a6 c6 2,4 pb
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7187
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Rocznik: 2018
- Moje auto: Inne
- Nadwozie: Inne
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Jak dla mnie strzelona sonda na banku 1, albo coś masz z układem paliwowym , jakaś nieszczelność która ujawnia się na wyższych obrotach - może zmienna długość dolotu? gdzie masz wkrętki od LPG?
Robisz pełne przyspieszenie , sterownik przechodzi w tryb wtryski Open Loop ( brak koretky , jest na zero ) , leje dużo paliwa ( czasy wtrysku 14-15 ms ) więc sonda ma bogato i to widać na banku 2
Na Banku 1 od 3200 obrotów robi sie ubogo , napięcie na sondzie spada i ECU na tym banku załącza korektę
Robisz pełne przyspieszenie , sterownik przechodzi w tryb wtryski Open Loop ( brak koretky , jest na zero ) , leje dużo paliwa ( czasy wtrysku 14-15 ms ) więc sonda ma bogato i to widać na banku 2
Na Banku 1 od 3200 obrotów robi sie ubogo , napięcie na sondzie spada i ECU na tym banku załącza korektę
Podsyłam logi po zamianie sond miejscami tutaj benzynka http://vaglog.pl/log_271206.html
a tutaj gaz http://vaglog.pl/log_271207.html
Przy pryskaniu samostartem obroty nie wzrastaly.
[ Dodano: 2016-07-22, 16:16 ]
Pomoże ktoś ☺? Bo sondy bym reklamował wtedy
a tutaj gaz http://vaglog.pl/log_271207.html
Przy pryskaniu samostartem obroty nie wzrastaly.
[ Dodano: 2016-07-22, 16:16 ]
Pomoże ktoś ☺? Bo sondy bym reklamował wtedy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
- Mazdomania
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 3333
- Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
- Imię: Gosia
- Rocznik: 2001
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Łęczna/Puławy
Mi się tutaj czasy wtrysku nie podobają. W 2.4 one powinny być ok. 14ms, a u Ciebie nawet ponad 20 i nie idzie czas wtrysku liniowo i stale, tylko jak chce. Widać na PB, że od razu ma bogato, a później idzie na strasznie ubogo, ECU koryguje i na gazie od razu robi się bardzo bogato. Ja bym zaczęła od sprawdzenia samej benzyny czy na pewno wszystko jest ok i nie 10km po skasowaniu błędów, tylko wypięcie bezpiecznika czy zakręcenie butli, skasowanie błędów, pojeżdżenie trochę i logi statyczne i dynamiczne 002+032+033. Daj póki co loga choćby statycznego 090+093, bo może okazać się że to wałki żyją swoim życiem.
To co w końcu z tą przepływką ? odepnę zaworek na butli i na wyłączonym gazie pojeżdżę dzisiaj . Wrzucę te logi . Jak na razie wrzuciłem stare sondy bo nowe chce reklamować .
[ Dodano: 2016-07-24, 22:14 ]
Tutaj 090 i 093 http://vaglog.pl/log_271713.html
002 003 033 http://vaglog.pl/log_271714.html
002 001 033 http://vaglog.pl/log_271715.html
002 032 033 http://vaglog.pl/log_271716.html
[ Dodano: 2016-07-24, 22:14 ]
Tutaj 090 i 093 http://vaglog.pl/log_271713.html
002 003 033 http://vaglog.pl/log_271714.html
002 001 033 http://vaglog.pl/log_271715.html
002 032 033 http://vaglog.pl/log_271716.html
Tak jak koledzy sugerowali wyjełem bezpiecznik od lpg zrobiłem na benzynie około 60km i zrobiłem logi wszystko na benzynie bez bezpiecznika lpg ps przeplywka byla czyszczona razem z przepustnica czujnikiem temp w dolocie oraz nowy filtr powietrza
te dwa ostatnie na banku 1 tzn ? (w głowicy pasażera robiłem ślizgi i nie podobały mi się wałki tzn jakby jeden wałek był zmieniony na taki z głowicy kierowcy tzn znak wypadał w zębie a nie pomiędzy nimi w każdym razie nie tak jak na schemacie ross techa
te dwa ostatnie na banku 1 tzn ? (w głowicy pasażera robiłem ślizgi i nie podobały mi się wałki tzn jakby jeden wałek był zmieniony na taki z głowicy kierowcy tzn znak wypadał w zębie a nie pomiędzy nimi w każdym razie nie tak jak na schemacie ross techa