[APS 2.4 165 KM] Problem! Duza prędkość, biały dym! Pomocy !
[APS 2.4 165 KM] Problem! Duza prędkość, biały dym! Pomocy !
Cześć! tak jak w temacie mam problem z moim audi 2001r 2,4 czysta benz. Mianowicie przy duzych predkosciach gdy zatrzymam juz auto ,podniose maskę widzę jakby biały dym wydobywał się spod silnika ,dokladnie dzieje się to z prawej strony stojąc frontem do auta. Auto zalane jest olejem Castrol edge 5w30, oraz wymieniałem w nim broki ,oraz uszczelki pokrywy zaworów. Jednak nadal mam ten sam problem ,ponieważ muszę dolewać oleju , i pojawia się ten dym przy gdy jadę ok 140/130km/h .Proszę Was o pomoc ,poniewaz nikt w mojej okolicy nie jest na tyle kompetentny zeby rozwiązać ten problem. w Załączniku dodam film i jakies zdjęcia które mogą pomóc w rozwiązaniu problemu . Pozdrawiam!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- CykCyk
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 140
- Rejestracja: 15 gru 2014, 17:09
- Imię: Krzysztof
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Trzcińsko-Zdrój
Jaki masz kod silnika? Rzeczy o których piszę dzieją się na pewno w przedliftach, w przypadku polifta nie mam zbyt wiele wiedzy.
Poszukaj w necie ceny kompletu uszczelek rozrządu + zapewne ponownie uszczelki pod dekle. Jeżeli jesteś w stanie zrobić to sam to pewnie niedrogo wyjdzie, jeżeli oddasz do mechanika to zależy jaki mechanik.
Pamiętaj o sprawdzeniu tego eżektora i odmy, bo jak są zapchane to zbyt duże ciśnienie wybija olej w najsłabszym punkcie i wymiana uszczelek niewiele zmieni.
Eżektor nowy koło 100zł, odmę można zrobić z węża olejo/temperaturo-odpornego z wykorzystaniem starych kolanek/złączek lub kupić zamiennik za stówkę z hakiem albo oryginał za jakieś 300 jak się nie mylę. O ile oczywiście odma Ci się rozpadnie przy czyszczeniu, bo w cale nie musi.
Zaznaczam, że mechanikiem nie jestem, to co piszę wynika z obserwacji na własnym aucie i studiowania forum.
Poszukaj w necie ceny kompletu uszczelek rozrządu + zapewne ponownie uszczelki pod dekle. Jeżeli jesteś w stanie zrobić to sam to pewnie niedrogo wyjdzie, jeżeli oddasz do mechanika to zależy jaki mechanik.

Pamiętaj o sprawdzeniu tego eżektora i odmy, bo jak są zapchane to zbyt duże ciśnienie wybija olej w najsłabszym punkcie i wymiana uszczelek niewiele zmieni.
Eżektor nowy koło 100zł, odmę można zrobić z węża olejo/temperaturo-odpornego z wykorzystaniem starych kolanek/złączek lub kupić zamiennik za stówkę z hakiem albo oryginał za jakieś 300 jak się nie mylę. O ile oczywiście odma Ci się rozpadnie przy czyszczeniu, bo w cale nie musi.
Zaznaczam, że mechanikiem nie jestem, to co piszę wynika z obserwacji na własnym aucie i studiowania forum.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 60
- Rejestracja: 16 sty 2015, 20:43
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.0 V8 560KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piotrków Trybunalski/Siggerud
Siemka. Do wymiany masz eżektor (tylko ASO ok 110 zł) plus odmy (IC tylko toprana bierz caly kpl ok 150 zł). Do tego wymień na nowo uszczelki pod deklami plus broki i bedzie git. Miałem to samo i pomogła wymiana tych części. Niestety nasz V-ki na to cierpią notorycznie.
Kierowca ciężarówki jest jak pies!Śpi w budzie, je w budzie i szczy na koło:)
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie
A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane
Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
A6 C5 97' 2.8 ALG - i wróciło do mnie

A6 C5 02' 4.2 ASG - sprzedane

Audi A6 C7 3.0 TDI CRTF - na stanie
