[ANB 1.8 150 KM] Silnik się dławi przy wcisniętym pedale gaz
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 476
- Rejestracja: 16 lip 2013, 12:51
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Radomsko
- Kontakt:
Logi wyglądają całkiem dobrze, turbo wstaje dobrze i pompuje ok, przepływka też w porządku, 112 nie rób bo nic w tym kanale nie znajdziesz w 1.8t.
W chwili czasu możesz zerknąć na kanał 32 i zoabczyć jakie wartosci są w dwóch okienkach bez logowania.
Może układ zapłonowy nie domaga? kiedy świece wymieniane i jakie są założone?
W chwili czasu możesz zerknąć na kanał 32 i zoabczyć jakie wartosci są w dwóch okienkach bez logowania.
Może układ zapłonowy nie domaga? kiedy świece wymieniane i jakie są założone?
A4 1.8T AWT ~~250 KM
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
Pomoc,chiptunig 1.8t,2.7bit
świece NGK platynowe takie jak zalecane do tego modelu. Wymieniane pod koniec grudnia 2015 Zastanawiam się jeszcze czy to może być któraś z cewek ? za co odpowiada 32? i jakie wartości tam powinny być ?
[ Dodano: 2016-07-16, 18:18 ]
Na życzenie moderatora przenoszę jeszcze jedno wyjaśnienie mojego problemu z innego tematu. Może to coś podpowie?
"Nie mam pojęcia czym się missfire charakteryzuje w aucie.
Dwa dni temu robiłem rutynową diagnozę i miałem taki błąd:
Pierwszy raz taki błąd mi się pojawił. Wczoraj gdy skończyłem robić logi dynamiczne, zrobiłem diagnozę ale błąd ten się już nie pojawił.
Dodam jeszcze, że jak jeździłem kilka dni tylko na benzynie to w trakcie jazdy nie szarpało i miał jakby większą moc.
Natomiast działo się coś takiego, że każdego dnia podczas pierwszego ruszenia samochodu w danym dniu, na biegach 1 i 2 pojawiały się opisane przeze mnie szarpania i milknięcie turbiny na ułamek sekundy. Na 3 biegu i wyżej wszystko ok. I przez resztę dnia też wszystko ok na wszystkich biegach. Tylko podczas pierwszego wrzucenia 1 i 2 rano takie szarpania były. "
[ Dodano: 2016-07-16, 18:18 ]
Na życzenie moderatora przenoszę jeszcze jedno wyjaśnienie mojego problemu z innego tematu. Może to coś podpowie?
"Nie mam pojęcia czym się missfire charakteryzuje w aucie.
Dwa dni temu robiłem rutynową diagnozę i miałem taki błąd:
Pierwszy raz taki błąd mi się pojawił. Wczoraj gdy skończyłem robić logi dynamiczne, zrobiłem diagnozę ale błąd ten się już nie pojawił.
Dodam jeszcze, że jak jeździłem kilka dni tylko na benzynie to w trakcie jazdy nie szarpało i miał jakby większą moc.
Natomiast działo się coś takiego, że każdego dnia podczas pierwszego ruszenia samochodu w danym dniu, na biegach 1 i 2 pojawiały się opisane przeze mnie szarpania i milknięcie turbiny na ułamek sekundy. Na 3 biegu i wyżej wszystko ok. I przez resztę dnia też wszystko ok na wszystkich biegach. Tylko podczas pierwszego wrzucenia 1 i 2 rano takie szarpania były. "
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 757
- Rejestracja: 23 wrz 2015, 13:55
- Imię: Jacek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa, Polska
- Kontakt:
Nie wiem czy takie same objawy masz jak ja mialem bo u mnie tez sie dlawil i szarpalo a bkedow zadnych,przeplywka po logach dobra a problem byl w oleju na swiecach od gory. Uszczelki zaworow i pokrywy puszczaly i olej do swiec sie lal. Po wyjeciu fajki swiece plywaly w oleju. Sprawdz to ale jak mowie nie wiem czy o takich samych objawach mowimy.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga