Strasznie telepało, brak mocy, szarpanie, smierdzi niesalonym paliwem podłączyłem pod komputer
17649 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83): Open Circuit
P1241 - 35-10 - - - Intermittent
17650 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84): Open Circuit
P1242 - 35-10 - - - Intermittent
wymieniłem świece, przewody i cewkę i znowu to samo:
17649 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83): Open Circuit
P1241 - 35-10 - - - Intermittent
17650 - Fuel Injector for Cylinder 6 (N84): Open Circuit
P1242 - 35-10 - - - Intermittent
jak wykasuje to czasami takie cos mam
17637 - Fuel Injector for Cylinder 5 (N83): Short to Ground
P1229 - 35-00 -
-
nie pali na 5 i 6 cylinder ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 508
- Rejestracja: 12 wrz 2013, 15:31
- Imię: Jakyb
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Czerwin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 320
- Rejestracja: 13 mar 2016, 22:30
- Imię: Leszek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Zacznij od sprawdzenia czy gdzieś nie masz przetartej wiązki elektrycznej. Problem nie leży w samym czyszczeniu tych wtrysków. Jeśli to tylko usterka elektryczna, na kostce/wiązce to da się ogarnąć. Jak padły na raz dwa, to moim zdaniem 90% szansy na wiązkę. No ale zawsze też mógł paść komputer lub same wtryski. Mhm
Strzał w dziesiątkę! wytarte trzy przewody w podszybiu które na przemian się zwieraly. Po zaizolowaniu problem znikł.mrporpoise pisze:Zacznij od sprawdzenia czy gdzieś nie masz przetartej wiązki elektrycznej. Problem nie leży w samym czyszczeniu tych wtrysków. Jeśli to tylko usterka elektryczna, na kostce/wiązce to da się ogarnąć. Jak padły na raz dwa, to moim zdaniem 90% szansy na wiązkę. No ale zawsze też mógł paść komputer lub same wtryski. Mhm
Dziękuję za pomoc