w tym roku raczej zostane przy tych bucikach., nawet i z tego powodu ze nowe opony kupilem, i nie chce kolejnego wydatku. , teraz ide na mody i zastanawiam sie czy gwint czy ori zawieszenie s, bo dzis stałem obok takiej jak moja tylko ze cala w s i duzo nizsza, tylko czy na 19 tez tak ladnie zgubi przeswit ?Wodzu1987 pisze:fajnie to wyglada jak wpadnie gwint to bedzie jeszcze duzo lepiej co do kol to bym nie inwestowal w nie tylko szukal czegos w 20 calach
[A6 C6] Lalunia 4f by Harni
wedlug mnie nic nie zastapi gwintu zawsze mozesz sobie ustawic na taka wysokosc jaka ci pasuje a ze zwyklym sportowam zawieszeniem juz nie pokombinujesz, tak samo w zime, podnosisz troche do gory i mozna jezdzic jezdze na gwincie AP i moge smialo polecic
albo jezeli mozesz wydac wiecej kasy to Air ride sam bym sie pokusil ale niestety w niemczech nie jest to takie proste...
albo jezeli mozesz wydac wiecej kasy to Air ride sam bym sie pokusil ale niestety w niemczech nie jest to takie proste...
Wodzu1987 pisze:wedlug mnie nic nie zastapi gwintu zawsze mozesz sobie ustawic na taka wysokosc jaka ci pasuje a ze zwyklym sportowam zawieszeniem juz nie pokombinujesz, tak samo w zime, podnosisz troche do gory i mozna jezdzic jezdze na gwincie AP i moge smialo polecic
albo jezeli mozesz wydac wiecej kasy to Air ride sam bym sie pokusil ale niestety w niemczech nie jest to takie proste...
air odpada tez mieszkam w niemczech i te tuv// musze pomyslec, ale na pewno cos wpadnie przed zlotami wekszymi.
Ja osobiscie jestem mega zadowolony ze swojego zawieszenia pneumatycznego. Przekodowałem sobie komputerem wysokosci kazdego koła i leży prawie jak na gwincie. W każdej chwili w mmi moge sobie podniesc lub znizyc Wiadomo prawie to nie to samo co gwint. Jezeli miałbym wybierać w Twoim przypadku to wybrałbym gwint.
pneumatyczne zawieszenie tez jest super, mozna juz naprawde nisko zejsc, a i kiedy sie chce mozna lekko uniesc i juz jest inaczej jak juz skrecisz gwint nisko to niestety trzeba bardzo uwazac, ja np. do parkingow podziemnych albo centrow handlowych nie daje rady wjechac zawsze zanim gdzies wjade to musze to dobrze przemyslec heh, wszystko ma swoje plusy i minusy napewno gdybym kupil swoje a6 i bylo by z pneumatyka to bym przy niej zostal niestety dolozenie pneumatyki to juz spore koszta...hawajos pisze:Ja osobiscie jestem mega zadowolony ze swojego zawieszenia pneumatycznego. Przekodowałem sobie komputerem wysokosci kazdego koła i leży prawie jak na gwincie. W każdej chwili w mmi moge sobie podniesc lub znizyc Wiadomo prawie to nie to samo co gwint. Jezeli miałbym wybierać w Twoim przypadku to wybrałbym gwint.
Wiadomo jazda na gwincie wiąże się z wieloma nieprzewidzianymi niespodziankami. Trzeba uwazać na wszystko , krawęzniki , zjazdy do centrów tak jak mówisz . Wszędzie można zachaczyć i porobić szkody. A co do kasy to gwint też chyba sporo wyjdzie , jezeli się kupuje coś markowego.Wodzu1987 pisze:pneumatyczne zawieszenie tez jest super, mozna juz naprawde nisko zejsc, a i kiedy sie chce mozna lekko uniesc i juz jest inaczej jak juz skrecisz gwint nisko to niestety trzeba bardzo uwazac, ja np. do parkingow podziemnych albo centrow handlowych nie daje rady wjechac zawsze zanim gdzies wjade to musze to dobrze przemyslec heh, wszystko ma swoje plusy i minusy napewno gdybym kupil swoje a6 i bylo by z pneumatyka to bym przy niej zostal niestety dolozenie pneumatyki to juz spore koszta...hawajos pisze:Ja osobiscie jestem mega zadowolony ze swojego zawieszenia pneumatycznego. Przekodowałem sobie komputerem wysokosci kazdego koła i leży prawie jak na gwincie. W każdej chwili w mmi moge sobie podniesc lub znizyc Wiadomo prawie to nie to samo co gwint. Jezeli miałbym wybierać w Twoim przypadku to wybrałbym gwint.
Koszt AP takiego jak posiadam to w tej chwili 600 euro, koszt zalozenia uzywanej pneumatyki to koszta sporo wieksze z tego co mi wiadomohawajos pisze:Wiadomo jazda na gwincie wiąże się z wieloma nieprzewidzianymi niespodziankami. Trzeba uwazać na wszystko , krawęzniki , zjazdy do centrów tak jak mówisz . Wszędzie można zachaczyć i porobić szkody. A co do kasy to gwint też chyba sporo wyjdzie , jezeli się kupuje coś markowego.
W tym roku na pewno bedzie gwint w przyszłym będę atakować air a na święta mały bonus przyciemnienie szyb delikatnie i montaż gwintu jak zdarze
[ Dodano: 2016-03-20, 19:27 ]
Koło jest na sprzedaż , same felgi ewentualnie zamienię na roti, 3sdm , coś ciekawego 10 j mile widziane.
[ Dodano: 2016-04-01, 09:49 ]
Wiec co nowego..... na urlopie wpadła mała sesja auta, wymiana filtrów, olej, klocki, polerowanie lamp, końcówki drążka L i P i w zasadzie tyle , mało czasu na co kolwiek bo dużo pracy kolo domu i ak urlop zleciał.
Polerujemy:
I dla smaku na razie dwa zdjęcia, bo jeszcze są w obróbce
Co do zawieszenia zastanawiam się nad ori z S line, amory i sprężyny tylko musze poszukać ile jest niższy od serii. Ewentualnie gwint....
[ Dodano: 2016-04-09, 22:36 ]
Cisza troche, ale to nie oznacza że nić się nie dzieje , pozwole sobie rozwinąć poprzedni post od poczatku tak jak ma wyglądać , bo wtedy pisałem szybko i na spontana a wiec zacznijmy od drogi pierwsza długa trasa, jestem zadowolony osiagami tego silnika, spalanie jak na taki motor wypadlo mi trasa polska niemcy 1200 km , 9 l bajka wiec , po drodze miałem tez drugiego kierowce
Na trasie tez miałem mały postój, i kolejny mod przyciemnienie wszystkich szybek , 4h i po krzyku
No i po całej trasie koledzy czekają i przywitali mnie
Następnie kumpel wpadł, z pudełka wyciaga zabawke i coś tam sobie .....
Następnie wysłał mi zdjęcia, w ori bajecznie, ale ze na face miałem to troche z jakosci okroiło ale myśle ze jest ok :
Wielkie dzięki ostry za ogarnięcie zdjec
PS: Dziś czysciłem tylne lampy, znaczy w sumiepozbywalem sie pary i troszke wody, i teraz mam problem przed wszystko funkcjonowalo pozniej zakladam lewa ok prawa led stop nie swieci, i srodkowa zarowka , a na samym pcozatku to wgl nic nie dzialalo. teraz pytanie czy led ta blaszka musi stykac z tym kabelkiem i co jeszcze moglo sie sie stac zarowka dobra, piny ?hm
[ Dodano: 2016-03-20, 19:27 ]
Koło jest na sprzedaż , same felgi ewentualnie zamienię na roti, 3sdm , coś ciekawego 10 j mile widziane.
[ Dodano: 2016-04-01, 09:49 ]
Wiec co nowego..... na urlopie wpadła mała sesja auta, wymiana filtrów, olej, klocki, polerowanie lamp, końcówki drążka L i P i w zasadzie tyle , mało czasu na co kolwiek bo dużo pracy kolo domu i ak urlop zleciał.
Polerujemy:
I dla smaku na razie dwa zdjęcia, bo jeszcze są w obróbce
Co do zawieszenia zastanawiam się nad ori z S line, amory i sprężyny tylko musze poszukać ile jest niższy od serii. Ewentualnie gwint....
[ Dodano: 2016-04-09, 22:36 ]
Cisza troche, ale to nie oznacza że nić się nie dzieje , pozwole sobie rozwinąć poprzedni post od poczatku tak jak ma wyglądać , bo wtedy pisałem szybko i na spontana a wiec zacznijmy od drogi pierwsza długa trasa, jestem zadowolony osiagami tego silnika, spalanie jak na taki motor wypadlo mi trasa polska niemcy 1200 km , 9 l bajka wiec , po drodze miałem tez drugiego kierowce
Na trasie tez miałem mały postój, i kolejny mod przyciemnienie wszystkich szybek , 4h i po krzyku
No i po całej trasie koledzy czekają i przywitali mnie
Następnie kumpel wpadł, z pudełka wyciaga zabawke i coś tam sobie .....
Następnie wysłał mi zdjęcia, w ori bajecznie, ale ze na face miałem to troche z jakosci okroiło ale myśle ze jest ok :
Wielkie dzięki ostry za ogarnięcie zdjec
PS: Dziś czysciłem tylne lampy, znaczy w sumiepozbywalem sie pary i troszke wody, i teraz mam problem przed wszystko funkcjonowalo pozniej zakladam lewa ok prawa led stop nie swieci, i srodkowa zarowka , a na samym pcozatku to wgl nic nie dzialalo. teraz pytanie czy led ta blaszka musi stykac z tym kabelkiem i co jeszcze moglo sie sie stac zarowka dobra, piny ?hm
szyby robiłem w rybniku, papier oczywiście na Niemcy tez dostałem, policję miałem obok siebie i na autostradzie tez stali na wjeździe do Niemiec to tylko popatrzylielvis7676 pisze:Bialy mat robi robote ,tez sie zastanawiam nad oklejeniem swojej czarnuli.Co do szyb oklejales w niemczech tez przednie boczne . Bo jadac do niemiec po swietach mialem kontrole na autostradzie i 160eur zaplacilem i wpadl jeden punkt no i folia do zerwania .Powodzenia w modzeniu .
Ps. Lampy sprawdzone, dałem stara lampe spowrotem i działa... Nowa nie musze na gwarancje odesłać bo nie dziala na Led hamulcem
[ Dodano: 2016-04-24, 12:26 ]
Potrzebuje waszej rady, jako ze na przyszły rok chce air wkładać bo teraz mieszkanie zmieniam i takie tam prywatne sprawy chce na szybko troche posadzić i mam do kupienia za te same pieniądze sprężyny hr 40 lub gwint fk co brać ?
[ Dodano: 2016-05-23, 17:25 ]
Temat coś pomału małymi krokami stąpa, ale idzie to jak krew z nosa... bo tak zakonczylem wymiane tylnej przekładki... wszystko było ok gdyby nie sciagacz puscił, i przydzwoniła mi sprezyna prosto w nos co skutkowało złamaniem.... przód nie zrobiony jeszcze dopiero za tydzien mam termin....
[ Dodano: 2016-06-14, 20:38 ]
Mała aktualizacja, gwint jest, plus okleiłem z nudów dekory w carbon. Lepsze fotki po dynovwce !
- makaveli2pac
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 120
- Rejestracja: 03 mar 2016, 23:10
- Lokalizacja: szczecin
Przepraszam że teraz ale miałem urlop, oczywiście ale w niedziele podeśle fotki co i jakhawajos pisze:ojjjj ładnie siadła :shock: Hubert mógłbyś mi podesłać lepsze foty tego oklejania dekorów? Planuję u siebie dać drewno do hydrografiki albo ewentualnie się z kimś zamienić. W głowie tysiąc pomysłów tylko czasu brak żeby je zrealizować
wszystko bez problemów siadłło, tak jak teraz i bez rzeźby zapas na przodzie jeszcze mam , ale oponki za szerokie i blokuja mniemakaveli2pac pisze:@harnasiu. a jak zwrotnice z przodu nie poszła śruba? i słyszałem że w A6 jest rzeźba z przodem by opuścić go konkret.
Planuje Fk także wstawić tylko jak masz dupę top zawsze coś " obiecałeś wyjazd za granice " to na razie odstawka z kołem i gwintem, bo całość to tak lekko 8tys zł. za gwint i koło
Siema cześć, do dziś mam świetne wspomnienia po DynoVWce 2016 wspaniała część urlopu , ale jak to bywa po urlopie trzeba wrócić do żywych , i tu mała niespodzianka, lalunia troche poszkodowana... zawieszenie do roboty, ale do czego zmierzam jak sie okazuje ma ori jeszcze zawias który wytrzymał nalot 200 000 km ! działamy dalej, fanty zaczynamy gromadzić na przyszły sezon, Koła idą jesienia do lakiernika i na sell a z nowości do luftu bliżej niż dalej aaa i folie musze do reklamacji dac dwa miejsca parchy małe i odchodzi a tak to bajeczka a na dobranoc porcja Jak dla mnie naprawde dobrych fotek Piona
A i podziękowania dla Jacka Kutty za dobre fotki i Mateusza Ostrowskiego OWN'E STYLE PHOTO
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 416
- Rejestracja: 06 mar 2016, 21:10
- Imię: Michał
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sosnowica/Lublin
Pozazdrościć pięknej białej C6 Jak będzie Air to siądzie niżej:)
Nikomu nie wierz na słowo - na wszystko bierz papier
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl
Ps: Społeczność forum https://a6klub.pl