
P.S Czyli ostatecznie podmieniliście cewkę i napinacz (zawór napinacza) ?
xoslox pisze:Bawół1, tkamicki5 Super, że udało się rozwiązać problemSkoro udało wam się ustawić rozrządy na 1 KW to może zrobicie jakiś fajny poradnik (fotostory) co i jak po kolei ? Z dokładnym opisem pinów na łańcuchach i pokazaniem jak powinny się pokrywać znaki.
P.S Czyli ostatecznie podmieniliście cewkę i napinacz (zawór napinacza) ?
Czytałeś temat od początku ? Jest odpowiedź na to pytanieTeacher pisze:ku mojemu zdziwieniu w grupie 93 z wcześniejszych -3 -3 zrobiło się -12 -10 Czyżby mechanik źle ustawił rozrząd
I znowu powrót do początku tematuTeacher pisze:Jeśli tak to czy jazda z takim przestawieniem niesie za sobą jakieś konsekwencje?
Ja od pół roku mam -8 i -9 i tak jeżdżę, ponieważ nikt nie chce podjąć się poprawienia tegoZagór pisze:Spokojnie jeździć z tym można- tam jest olbrzymia tolerancja przestawienia wałka (-15 do 10 *KW)
Najprawdopodobniej tak właśnie się stało ponieważ, z tego co się dowiedziałem, były jakieś problemy z ustawieniem wału. Jestem już umówiony na poprawkę. Zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa: po wymianie silnik zaczął przenosić dużo większe drgania na budę. Czy ma to jakiś związek z w/w przestawieniem? Dodam że wymieniałem również poduszkę silnika (tą z przodu po prawej)Mazdomania pisze:Ja bym na Twoim miejscu wróciła z reklamacją. Zapewne zrobił tak samo jak u mnie - wszystko zablokował, a wał ustawił na znak na oko i stąd to przestawienie.