[A6 C5]problemy z klimatyzacja??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 11 kwie 2010, 19:33
- Lokalizacja: Łódź
http://www.fotosik.pl/zdjecie/36f09cc3cb912752
Witam to zdjecie moich przekaznikow
Z tego co sam wyszukałem to ten numer przekaźnika 107 to od pompy paliwa ale właśnie w tym miejscu powinien być przekaźnik o numerze 207 wiec nie wiem gdzie dalej szukać:(
Prosze pomocy...
Witam to zdjecie moich przekaznikow
Z tego co sam wyszukałem to ten numer przekaźnika 107 to od pompy paliwa ale właśnie w tym miejscu powinien być przekaźnik o numerze 207 wiec nie wiem gdzie dalej szukać:(
Prosze pomocy...
Tak to anglik, (aktualnie przebywam w UK i moje audi jest ze mną już ponad 2 lata. Przed wyjazdem na emigracje w Polsce miałem A6 C5 i nigdy mnie nie zawiodło dlatego teraz mam znowu moje ukochane C5) mam problem z klima od około 2miesiecy, bo wcześniej działało wszytko jak trzeba, dodam tylko, że klima jest nabita i jest szczelny cały układ. Zanim się zabiorę za wykręcanie kompresora, chciałbym wyeliminować wszystkie inne możliwe usterki, gdzieś wyczytałem, że może to być wina tego przekaźnika o numerze 267, ale u mnie w tym miejscu jest nr 167, który powinien odpowiadać za pompę paliwa wiec dlatego mam problem i nie wiem co zrobić.
Dodam jeszcze, że moja klima przestawała mi działać stopniowo wyłączała się podczas jazdy (się załączał tryb ECON) i dopiero na drugi dzień znowu działała i tak przez kilka dni aż w końcu trym ECON włączył się i nie chce się wyłączyć:(
Gaz jest na pewno, bo to było moje pierwsze podejrzenie i klima po podmianie gazu oraz podłączona do maszyny do napełniania czynnikiem nie załączała się.
Sprzęgło zrywalne tez jest cale, bo to widać bez wyciągania kompresora.
I tu przychodzi moje pytanie o ten nieszczęsny przekaźnik
Dodam jeszcze, że moja klima przestawała mi działać stopniowo wyłączała się podczas jazdy (się załączał tryb ECON) i dopiero na drugi dzień znowu działała i tak przez kilka dni aż w końcu trym ECON włączył się i nie chce się wyłączyć:(
Gaz jest na pewno, bo to było moje pierwsze podejrzenie i klima po podmianie gazu oraz podłączona do maszyny do napełniania czynnikiem nie załączała się.
Sprzęgło zrywalne tez jest cale, bo to widać bez wyciągania kompresora.
I tu przychodzi moje pytanie o ten nieszczęsny przekaźnik
A więc:
do przekaźnika o numerze 167 gdzie powinien znajdować się przekaźnik o numerze 267 ida przewody o następujących kolorach:
-czerwony z żółtym paskiem
- cienki niebieski
-zielony z czerwonym paskiem
Mam nadzieje, że to pomoże w rozwikłaniu mojego problemu.
Co do klimatronica to już mam rozpiske, jakie powinny być wartosci, na jakich kanałach to jutro się za to zabiorę i sprawdzę wszystkie które dotyczą klimatyzacji i czujników temperatury, chyba że powinienem sprawdzić cos jeszcze?
[ Dodano: 2016-12-20, 13:15 ]
Aha i jeszcze zapomniałem dodać ze moje auto to audi a6 c5 tylko ze z silnikiem AWX z roku 2002 próbowałem to zmienić w profilu, ale jakoś nie chce aktualizować
do przekaźnika o numerze 167 gdzie powinien znajdować się przekaźnik o numerze 267 ida przewody o następujących kolorach:
-czerwony z żółtym paskiem
- cienki niebieski
-zielony z czerwonym paskiem
Mam nadzieje, że to pomoże w rozwikłaniu mojego problemu.
Co do klimatronica to już mam rozpiske, jakie powinny być wartosci, na jakich kanałach to jutro się za to zabiorę i sprawdzę wszystkie które dotyczą klimatyzacji i czujników temperatury, chyba że powinienem sprawdzić cos jeszcze?
[ Dodano: 2016-12-20, 13:15 ]
Aha i jeszcze zapomniałem dodać ze moje auto to audi a6 c5 tylko ze z silnikiem AWX z roku 2002 próbowałem to zmienić w profilu, ale jakoś nie chce aktualizować
Powiem tak, na pewno jest gaz nabity i cały układ jest szczelny tego jestem w tym momencie na 100 % pewien wiatrak raczej na pewno działa, ale to sprawdzę jutro żeby tez mieć 100% pewności, jeśli to nie będzie to, zostaje mi zdiagnozowanie samego kompresora, wolał bym go nie wybierać żeby nie nabijać jeszcze raz i wtedy bym musiał dać nowy osuszacz co niesie za sobą dodatkowe oraz niepotrzebne koszty.
Jeżeli istn)ieje jakiś sposób na sprawdzenie tego kompresora to może byś mi podpowiedział, jeśli nie to przed świętami jeszcze go wybiorę i wtedy tez bym musiał się dowiedzieć jak go sprawdzić poza samochodem czy jest sprawny, na pewno bendzji wiesz jak to zrobić, bo widać że znasz się na rzeczy ;
Jeżeli istn)ieje jakiś sposób na sprawdzenie tego kompresora to może byś mi podpowiedział, jeśli nie to przed świętami jeszcze go wybiorę i wtedy tez bym musiał się dowiedzieć jak go sprawdzić poza samochodem czy jest sprawny, na pewno bendzji wiesz jak to zrobić, bo widać że znasz się na rzeczy ;
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga